Prezentat în premieră mondială cu ocazia Salonului Auto de la Paris, noul BMW X6 ajunge deja pe piaţa din România. Pionierul segmentului SUV-urilor coupe premium, X6 speră să continue cu succes povestea predecesorului său, devenit un adevărat hit la nivel mondial.
Cu ocazia lansării, noua generaţie BMW X6 este disponibilă alături de trei motorizări pe piaţa din România, două dieseluri şi un motor pe benzină. Ea va fi extinsă şi cu alte soluţii de propulsie începând cu anul viitor.
Două dieseluri şi un motor pe benzină
Accesul în gamă se face cu versiunea X6 xDrive30d, care vine echipată cu motorul de 3.0 litri diesel, cu şase cilindri în linie, gata să ofere 258 de cai putere şi un consum de carburant în regim mediu de 6 litri/100. Preţul acestei versiuni este de 70.184 de euro.
Pentru cei care vor un diesel cu resurse impresionante, există şi versiunea BMW X6 M50d, care livrează 381 de cai putere din acelaşi motor de 3.0 litri, dar tri-turbo. Consumul urcă în acest caz până la 6.6 litri/100 de kilometri, iar socotelile încep de la 92.628 de euro, fiind astfel şi cea mai scumpă versiune a noului X6.
Pentru cei care îşi doresc un propulsor pe benzină, BMW oferă xDrive50i, un bezinar cu o capacitate de 4.4 litri şi o putere totală de 450 de cai. Preţul de pornire este de 90.762 de euro.
Versiune | Motorizare | Putere | Consum mediu |
Preţ (euro cu TVA) |
BMW X6 xDrive30d | 3.0 litri diesel |
258 CP | 6 litri/100 km | 70.184 euro |
BMW X6 M50d | 3.0 litri diesel tri-turbo |
381 CP | 6.6 litri/100 km | 92.628 euro |
BMW X6 xDrive50i |
4.4 litri benzină |
450 CP | 9.7 litri/100 km | 90.765 euro |
O listă lungă de dotări standard
Potrivit comunicatului oficial emis de BMW, noul X6 vine cu o listă lungă de tehnologii şi sisteme de siguranţă oferite chiar în standard, fără nici un cost suplimentar. Lista include senzori de monitorizare a presiunii în pneuri, senzor de impact, anvelope runflat, tapiţerie din piele Dakota, ornamente din lemn, bord îmbrăcat în piele articifială neagră, indicator uzură plăcuţe de frâne, transmisie automată cu opt trepte, sistem start-stop, cruise control cu funcţie de frânare, faruri ceaţă cu LED, funcţie Follow Me Home, senzori de ploaie, faruri cu xenon, volan sport îmbrăcat în piele cu comenzi, climatizare automată, hayon acţionat electric, radio BMW Professional cu conexiune AUX, USB şi Bluetooth.
sincer la ce saracie e in tara asta, mi se par prea multe reviewuri pt masini care incep de la 70000 eur.
voi v-ati uitat pe strada sa vedeti in ce masini merg romanii ?
Eu zic că e un mix destul de pestriţ pe pagina de teste, sunt maşini din toate plajele de preţuri acolo: http://www.automarket.ro/test-drive/
@cel cu Skoda
Când maşinile astea vor fi disponibile la importator pentru teste. Deocamdată, nu avem informaţii că ele ar exista. Vine în schimb în scurt timp un test cu un model interesant din segmentul ăsta: Leon X-perience. Frate cu Octavia Scout şi Golf Altrack :)
@TC1900 si @cel cu Skoda ... calmati-va ! cu ce masini merg romanii?
uitati-va pe geam ! vorba cuiva din Automarket: "ma tem ca vor fi mai multe X6 vandute in Romania decat seria Stepway de la Dacia"
evident ca firmele de lux alde bmw , merc audi &co au bugete de marketing mari si isi permit sa dea toate raritatile la drive test si eventual sa ii duca pe radactorii AM la lansari pe cine stie ce meleaguri exotice, când marja de profit la un X6 e de cel putin 10000 eur.
insa sunt curios cati din cititorii de aici ar cumpara un x6 nou ( nu sh ) ...
in aceste conditii o astfel de prezentare nu e review ci reclama
http://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/culmea-crizei-cresc-vanzarile-de-masini-scumpe-in-romania-68236/
@Clio - Cumpara X6 nou cine e pasionat de BMW si/sau trebuie sa isi puna cheltuieli pe firma :).