La începutul acestei luni, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la noua generație A3 Sportback. Modelul producătorului german este mai lung comparativ cu vechea generație, are un design nou și un interior echipat cu o mulțime de tehnologii moderne.
Acum, Audi a anunțat prețurile noului A3 Sportback pentru piața din România. În acest moment, nemții propun doar trei motorizări.
Cei care preferă unitățile pe benzină vor găsi în ofertă doar propulsorul de 1.5 litri (35 TFSI) cu 150 de cai putere cuplat la o cutie manuală cu șase trepte. Prețul de pornire pentru această variantă este de 28.070 de euro cu TVA.
În oferta nemților apar două versiuni ale motorului diesel de 2.0 litri TDI. Varianta de bază dezvoltă 116 CP și este disponibilă cu transmisia manuală cu șase trepte, iar vârful de gamă oferă 150 de cai putere și va fi cuplat la o cutie automată cu șapte rapoarte.
LISTĂ DE PREȚURI Audi A3 Sportback | |||||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
||||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
TRANSMISIE | Basic | Advanced | S Line |
1.5 Benzină 35 TFSI 4 cilindri |
150 | Man 6 | 28.070 | 28.149 | 31.791 |
2.0 Diesel 30 TDI 4 cilindri |
116 | Man 6 | 29.068 | 29.142 | 32.785 |
2.0 Diesel 35 TDI 4 cilindri |
150 | Aut 7 | 30.587 | 30.666 | 34.308 |
Versiunea Basic va oferi, printre altele, următoarele echipamente: carcase pentru oglinzile laterale în culoarea caroseriei, jante din aliaj de 16 inch, faruri cu LED, lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, senzor de lumină și ploaie, sistem Keyless-Go, oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, ornamente pentru geamuri de culoare neagră, Audi drive-select, suspensie Comfort, volan și schimbător îmbrăcate în piele, instalație de climatizare manuală, Audi Pre Sense Front, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, ecran central tactil și sistem audio cu șase difuzoare.
Varianta Advanced va fi echipată cu bare de protecție cu design special și cu jante din aliaj cu diametrul de 17 inch.
Pentru varianta de top, nemții au pregătit următoarele: elemente de caroserie S-Line, jante cu design special cu diametrul de 17 inch, suspensie sport (gardă la sol mai mică cu 15 mm), praguri iluminate cu inserții din aluminiu și inscripționare S-Line și senzori de parcare spate.
NOUA GENERAȚIE Audi A3 SPORTBACK VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI* | ||||
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (litri/100 km) |
ACCELERAȚIE 0-100 (secunde) |
PREȚ DE LISTĂ (cu TVA) |
|
Audi A3 Sportback 1.5 litri, Man, 35 TFSI |
150 | 6.4 | 8.4 | 28.070 |
BMW Seria 1 1.5 litri, Man, 118i |
140 | 7.3 | 8.5 | 27.608 |
Mercedes-Benz Clasa A 1.33 litri, Man, A200 |
163 | 5.9 | 8.2 | 30.857 |
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate |
@Tatraurs
Eu zic sa mai citesti o data articolul.
"Versiunea Basic va oferi, printre altele, următoarele echipamente: carcase pentru oglinzile laterale în culoarea caroseriei, jante din aliaj de 16 inch, faruri cu LED, lumini de zi cu LED, stopuri cu LED, senzor de lumină și ploaie, sistem Keyless-Go, oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, ornamente pentru geamuri de culoare neagră, Audi drive-select, suspensie Comfort, volan și schimbător îmbrăcate în piele, instalație de climatizare manuală, Audi Pre Sense Front, sistem de avertizare la părăsirea benzii de rulare, instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, ecran central tactil și sistem audio cu șase difuzoare."
Spune-mi ce dotari gasesti pe Kia GT. Si dotarile de mai sus sunt pe versiunea de baza. Gunoi ? Tu ai idee ce ofera aceste masini ?
Kia GT este o masina de volum cu dotari ok si niste sportivitate. Audi A3 este o masina premium, cu multe dotari, calitate, etc. Intelegi ? Si in banii astia primesti multe.
Tu compari un Audi A3 2015 chel cu un ceed full de acum ? Sunt 5 ani difenta ! Mai bine compari A3 nou chel cu Ceed nou full. Normal ca Ceed Full de acum este peste un A3 chel 2015. Tu stii ce aberatii ai spus ?
Ceed nou full are mai multa tehnologie si poate si dotari decat un A3 chel 2015. 2015 versus acum. Este diferenta mare de tehnologie. Normal.
Am Kia Ceed 2019, iar directia si tinuta de drum este praf (printre multe alte probleme).
Nu are nici o legatura cu A3.
Tatraurs nu a nimerit-o aici.
Taieri de costuri ? Da, sunt niste taieri de costur dar uita-te in poze la interior si o sa vezi ca sunt multe schimbari. Tableta este uriasa, este virtual cockpit si multe gadget-uri. Stiu, pozele sunt cu S-line, dar chiar si-asa.
M-am dus nitzel pe configuratorul Audi.ro si am configurat noul Audi A3. Cand am ajuns la jante, am vazut ca sunt si jante la 2500 euro, chiar 3000 euro. Pentru niste jante. Aratau bine, dar nu spectaculos. Adica nu-si justifica pretul.
Am pus cele mai scumpe jante si absolut toate dotarile care existau acolo, absolut tot, S-line, absolut tot. Pret : 70.605 euro, dar are tot ce se poate pune. Intrebare: Merita ?
O sa pun si optionalele, dar in alt comentariu ca sa nu-l faca pe asta prea lung.
Adaptive cruise assist
625,94 EUR
Adaptive cruise assist incl. emergency
293,93 EUR
Adaptive cruise control ACC
659,26 EUR
Airbag lateral in fata cu airbag cortina
124,95 EUR
Airbag-uri pentru locurile din spate
398,65 EUR
Asistent faza lunga
113,05 EUR
Audi connect Navigatie & Infotainment
249,90 EUR
Audi Hold Assist
91,63 EUR
Audi Phone Box Light - Wireless Charging
171,36 EUR
Audi pre sense basic
227,29 EUR
Audi Side Assist
602,14 EUR
Audi virtual cockpit plus
272,51 EUR
Bancheta spate rabatabila 3 locuri
227,29 EUR
Bare longitudinale de aluminiu pe plafon
340,34 EUR
Camere video 360°
909,16 EUR
Carcase oglinzi exterioare negre
120,19 EUR
Carlig remorcare, pliabil, cu functie
909,16 EUR
Cheie Audi Connect pentru Smartphone
113,05 EUR
Cheie confort cu senzor pentru portbagaj
511,70 EUR
Climatizare automata confort cu 3 zone
1.011,50 EUR
Cric si trusa de scule
0,- EUR
Directie progresiva
284,41 EUR
Faruri Matrix LED, stopuri LED si sistem
1.806,42 EUR
Garantie extinsa 1 an, maxim 150.000km
558,11 EUR
Geamuri cu tenta inchisa (Privacy Glass)
398,65 EUR
Hayon cu actionare electrica
409,36 EUR
Head-up Display
909,16 EUR
Incalzire si ventilare in stationare,
1.589,84 EUR
Lumini de zi omogene cu tehnologie LED
0,- EUR
Oglinda interioara cu functie automata
182,07 EUR
Oglinzi exterioare reglabile, incalzite
374,85 EUR
Ornamente interioare Turbo Blue satinat
171,36 EUR
Pachet Business Selection
2.351,44 EUR
Pachet functii cu memorie scaun sofer
1.363,74 EUR
Pachet interior design selection;
1.796,90 EUR
Pachet optic argintiu la exterior
227,29 EUR
Pachet sisteme de asistenta si Navigatie
3.625,93 EUR
Parbriz cu protectie acustica si termica
113,05 EUR
Park assist
909,16 EUR
Plafon din stofa neagra la interior
267,75 EUR
Pregatire pentru carligul de remorcare
193,97 EUR
Pregatire pentru Head-up Display
216,58 EUR
Prezoane antifurt
40,46 EUR
Recunoasterea indicatoarelor rutiere
284,41 EUR
Roata de rezerva compacta si cric
142,80 EUR
Scaun sofer reglabil electric
436,73 EUR
Scaune fata incalzite
386,75 EUR
Scaune sport in fata
409,36 EUR
Sistem Sound Premium Bang & Olufsen 680W
897,26 EUR
Suport lombar reglabil electric 4 zone
307,02 EUR
Suspensie cu amortizoare reglabile
1.113,84 EUR
Suspensie sport cu amortizoare reglabile
863,94 EUR
Tapiterie din stofa Torsion/Piele
0,- EUR
Telecomanda garaj
267,75 EUR
Trapa panoramica actionata electric
1.249,50 EUR
Volan sport multifunctional plus
267,75 EUR
Total: 70.605
Pret fara optionale: 34.307 euro
Merita ?
Iti iei, dar ce faci cu trei ? :)
Daca vrei o masina compacta premium si ai destui bani, probabil ca o sa iti iei. De banii astia eu mi-as lua un Touareg dotat Full cu 4x4 si tot ce vrei. :)) Aceiasi bani, dar primesti un SUV Full-size 4x4 cu tot ce vrei si chiar iesi mai ieftin.
:))
Masina noua iti poti lua si daca stai in oras. De-aia exista masini de oras.:))
Masina noua isi ia cine vrea si are nevoie.
Nu știu de ce amesteci taierile de costuri cu calitatea materialelor și a tehnologiilor de pe A3.
Taierile de costuri nu înseamnă implicit o calitate proastă.
Audi în 2017 a anunțat un program de diminuare a costurilor, dar asta nu are nicio treabă cu calitatea materialelor.
Taierile de costuri se refereau la faptul că anumite tehnologii vor fi dezvoltate în comun cu alți constructori din concern. Cum ar fi, anumite motoare vor fi dezvoltat în comun cu VW, altele în comun cu Porsche. Iar anumite platforme vor fi în comun cu VW sau Porsche.
La astea se refereau tăierile de costuri. Nici nu te-ai obosit să citești despre ce prevăd taierile de costuri la Audi, dar repede sari cu comentarii...
Apreciezi majoritatea comentariilor tale, dar lasă mai ușor cu hate-ul ăsta la mașinile nemțești. Ești tu fan mașini asiatice, dar mai lasă-mă cu ele... n-aș da niciodată un Audi, Mercedes sau BMW pe nicio mașină asiatică. La asiaticele nu-mi place ba designul, ba motorizarile, ba feeling-ul la condus, samd... Încă n-am găsit o mașină asiatică la care sa-mi placă totul, pe când la mașinile nemțești, da... Așa că mai lasă-mă cu mașinile astea asiatice.
comenteaza man la articole cu hyunday, renault , ford etc, te bagi ca musca in lapte..
Legat de preturi, la configuratia cu DSG si 2.0TDI, un Golf e doar cu 3000+ de eur sub un Audi Advanced. In conditiile astea, probabil ca cea mai buna idee e sa ia omu' A3. E totusi, peste VW si eu cred ca o diferenta de pret de ~10
Masinuta e frumoasa. Mie intotdeauna mi-a placut Golful de la Audi. :)
Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
Am spus de situatiile in care merita, evident ca trebuie sa existe cumparatori de masini noi, eu fac parte din categoria care asteapta devalorizarea :).
@Tatraurs - Nu cred ca poti sa calculezi cate sacose de rafie iti poti cumpara cu banii pt o geanta Hermes/Vuiton/Chanel etc. Am exagerat desigur dar sa compari A3 cu KIA nu prea are sens.
Premium versus volum. Eu as alege VW Golf GTI.