Prețuri pentru Maserati Ghibli facelift în România: start de la 75.000 de euro pentru rivalul lui BMW Seria 5

de Florin Ardeleanu
Miercuri, 10.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Maserati Ghibli facelift a fost lansat oficial pe piața din România. Cu această ocazie am aflat și cât costă sedanul italian, inclusiv versiunea micro-hibrid.

Maserati Ghibli a debutat în 2013, cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai. Până la debutul SUV-ului Levante, sedanul a fost cel mai bine vândut model din portofoliul constructorului italian.

În vara anului trecut, Ghibli a primit un bine meritat facelift. Modificările exterioare au fost mai degrabă minore și au inclus o grilă frontală nouă și stopuri LED cu design Bumerang, inspirate de celebrul 3200GT, modelul vândut de Maserati între 1998 și 2002.

Pentru interior, italienii au pregătit instrumentar de bord nou și un display de 10.1 inch pentru sistemul multimedia, echipat cu sistem de operare Android Automotive. Sistemele Apple CarPlay și Android Auto sunt disponibile cu o conexiune prin Bluetooth, adică fără fir.

Acum, versiunea îmbunătățită a sedanului italian a fost lansată oficial și pe piața din România. Aceasta poate fi comandată în versiunile Ghibli, Ghibli S și S Q4, Ghibli Trofeo și ultimul, dar cu siguranță nu cea din urmă, Ghibli Hybrid.

Cu excepția versiunii de top V8, celelalte motorizări pot fi comandate în varianta Basic sau cu pachetele GranLusso (pune accentul pe lux) și GranSport.

Cel mai accesibil Maserati Ghibli, cu motorizare convențională, pe care îl poți cumpăra în România costă 77.886 de euro cu TVA. Echipat cu un motor V6 twin-turbo de 3.0 litri, pe benzină, mașina dispune de 350 CP și 500 Nm cuplu, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 5.6 secunde.

MOTOR PUTERE
CUPLU
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Basic
V6 3.0 350 CP
500 Nm
77.886
I4 2.0
(micro-hibrid)
330 CP
450 Nm
75.374
ECHIPARE GranLusso
V6 3.0 350 CP
500 Nm

89.548

V6 3.0 430 CP
550 Nm
101.959
V6 3.0 Q4
(tracțiune integrală)
430 CP
550 Nm
105.160
I4 2.0
(micro-hibrid)
330 CP
450 Nm
87.037
ECHIPARE GranSport
V6 3.0 350 CP
500 Nm
89.548
V6 3.0 430 CP
550 Nm
101.959
V6 3.0 Q4
(tracțiune integrală)
430 CP
550 Nm
105.160
I4 2.0
(micro-hibrid)
330 CP
450 Nm
87.037
ECHIPARE Trofeo
V8 3.8 580 CP
730 Nm
133.685

De departe cea mai atractivă versiune, din punct de vedere al consumului de combustibil și al emisiilor de CO2, este Ghibli Hybrid.

Versiunea vine să înlocuiască opțiunea unui diesel, folosită pe modelul pre-facelift.

Versiunea Ghibli Hybrid nu este un hibrid 100%, fiind vorba de fapt despre un micro-hibrid. Aceasta vine echipată cu un motor de 2.0 litri turbo și un ansamblu electric format din generator, e-booster, convector și baterie la 48V. Puterea totală dezvoltată de sistemul micro-hibrid este de 330 CP și 450 Nm cuplu.

În aceste condiții, accelerația până la 100 de km/h se realizează în 5.7 secunde, iar viteza maximă este de 255 km/h. Potrivit Maserati, Ghibli Hybrid este cu 20% mai economic decât versiunea 3.0 V6.

Italienii au amplasat o baterie de dimensiuni mici în portbagaj pentru stocarea energiei pe care sistemul o poate recupera în momentul decelerării sau a frânării.

Din punct de vedere estetic, Maserati Ghibli Hybrid se diferențiază de celelalte versiuni prin câteva detalii specifice.

Spre exemplu, culoarea exterioară specială Grigio Evolutione, etrierele Albastru Electric, grilele laterale cu finisaj Albastru mat, logoul Saetta pe monantul C cu finisaj Albastru mat sau cusăturile albastre contrastante de la interior.

În ceea ce privește prețul acestei variante, Ghibli Hybrid facelift pornește în România de la 75.374 de euro cu TVA.

Noul MASERATI GHIBLI facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
MASERATI GHIBLI
V6 3.0, Basic 
350 9.6 5.6 77.886
AUDI A6
V6 3.0, 55 TFSI quattro
340 7.3 5.1 66.376
MERCEDES CLASA E
I6 3.0, E 450 4MATIC
367 7.9 5.0 71.400
Volvo S90
I4 2.0, B5 D AT AWD
235 4.9 6.9 59.185
BMW SERIA 5
I6 3.0, 540i
333 6.3 5.2 62.118
LEXUS ES
I4 2.5, 300h Auto
218 4.5 8.9 54.997
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Maserati

Comentarii (21)

  • si unde e galeria de poze? vreau sa vad stopurile bumerang, inspirate de 3200
    20 1
  • Maserati Ghibli consum 9.6%
    BMW 540i consum mixt 6.3%
    Volvo S90 AWD consum 4.9%

    Incepe sa-mi fie dor de standardul NEDC.
    20 2
  • masina asta noua veche nu mai are niciun sens astazi, cand cu 83.500 euro se poate cumpara deja Taycan, Porsche that is..bine si Maserati ca marca e cam tot pe acolo, dar una e tehnologia din secolul 21 alta e aia din secolul 19.

    https://www.automarket.ro/stiri/cel-mai-accesibil-porsche-taycan-83500-de-euro-pentru-versiunea-de-baza-102071.html

    info pt viermi inexorabili tatraursuzi: nu sunt nici edik nici fanel nici ... sunt doar io.
    liber la zvarcoleala acum.
    7 35
  • ati inceput si voi sa puneti titluri penibile ca pe 4tuning cu rivalul lui x, y, z?
    6 23
  • Edikkk, tu esti? vroiam sa intreb increzator ca la un nivel atat de scazut nu se poate ajunge. Dar iata ca se poate.
    28 2
  • inexorabil
    Da, măi maf-io-tule, am pricepit. Nu te bănuiesc (adică nu-ţi dau bani).
    24 3
  • Fanedikkk,*voiai sa zici viermii,cu doi de i dar ai mancat unul,nu? Spune-mi ca ai fost pe la scoala iar greselile pe care le faci sunt de tastare. "Nu mai"(sic) bine!
    22 3
  • io @ 18:06
    cat de elegant te-ai facut de cacao....pfff...esti atat de analfabet incat nu intelegi si sensul cuvantului cu un singur i, asa e?

    intentionat nu am pus dublu i pentru nu am particularizat: viermi inexorabili tatraursuzi, copii frumosi, cai frumosi, masini bune, masini proaste, oameni prosti, boi la volan pe sosele.

    t-eai prins acu-m s-au in ca nu?
    2 24
  • @@io... mai @tatraurs si alte tzshpe nick-uri. Ti-am mai spus si ieri: IP-urile se vad.
    2 20
  • Hackerul de la Balaceanca care poate sa vada ip-urile :)))))Am ras,inca rad.
    10 1
  • inexorabil
    Către insul respins sistematic la interviul de angajare la SRI (pe motiv de tendinţă morbidă şi diletantică de autodemascare) : “pfff”, Mădălino-Măscăresco-Nedelco-Roberto-Ivanoff-ule!
    21 4
  • @iq i0
    Nu numai fonturile greu de citit m-au indus in eroare ci si faptul ca ti-am citit pe sarite si cu 0 interes si atentie mizeria de comentariu. Am crezut ca te referi la doua nick-uri:inexorabil si tataursuz. Greseala mea,bucura-te,jubileaza,campionule.
    9 0
  • Johnny
    Nu e nicio mirare daca se vand asa prost in conditiile in care sunt cele mai scumpe dar in medie sau sub medie la tehnologie.
    Pacat de marca asta, pe mainile cui a apucat
    17 2
  • ciudat, la un articol despre o legenda auto, cam slabute comentariile. Sincer si fara "shtouri".
    4 7
  • inexorabil
    Şi acum, pe subiect (dar cu grijă, ca să nu-l strivesc). Mafănikkk, ştii ce-ar “asezona” limuzina în speţă? Un “hit” precum Sia – Never Give Up.

    Mmmmm, giuvaierul acela de motor de provenienţă Ferrari trebuie că este delicios…

    Apropo, Mafăilă, ce înseamnă să fii superficial…Ia fii antenă acilişé: cocalarii care se…respectă nu se mai limitează la Triadă, care li se pare fumată demult…Nu, bre, ci ori cele două “supersportive” italiene, ori (dacă nu cumva coordonare în loc de alternativă) cele două “sufragerii” englezeşti le suscită musculatura creierului. N-ai sesizat şi matale pe la nunţile alea ale lor prea fastuoase (organizate sfidător de ăia negri…ups, vai, ce-am zis? – Colţescu 2!) ?

    În orice caz, mai multe oftaturi de admiraţie ai stârni cu un Maserati decât cu un “Bembeu” sau cu un “Haudi”, dar cert este că maşinăria propagandistică a vânătorului nostru de vrăjitoare s-a gripat rău, rău de tot…Păi de! iată ce se întâmplă, dacă redacţia AM nu sare cu uleiul adecvat.

    PS. Păi, “dă-i blană” taman tu, Mafănelule! Învaţă-ne nu doar “principiile, valorile şi standardele democraţiei occidentale”, ci şi calitatea “de rasă” a unui comentariu canvest. Aşadar şi prin urmare, numai sta pasiv! Nu mai tu ne poţi (i)lumina…
    22 5
  • inexorabil
    Acum dă-mi voie să-ţi oblojesc nick-ul (cu preş la spate, mă rog, linie joasă). Îţi dedic o melodie specială (başca recentă, nu de când se îngrozeau căruţaşii de triciclul lui Benz; iar astăzi se aruncă în temenele în faţa trotinetei lui Musk) şi anume:
    Hot Since 82 – You Are The Light.

    Iar titlul formaţiei nu este ales întâmplător: pentru că sunt fierbinte de prin ’82, de când nu contenesc să bombardez/agasez lumea cu întrebări…
    21 3
  • Ok, m-am lamurit...nu vad pe nimeni sa vorbeasca in cunostinta de cauza. Deci, cred ca voi merge pe un GranSport V6 3.0 Q4. Dar daca vine cu cauciucuri de iarna ce imi recomandati (din experienta proprie) pentru cele de vara: Michelin sau Continental ?
    3 17
  • @Fanel
    Iti recomand cu caldura Solian 400!
    30 2
  • inexorabil
    Normal, după ce ai mers pe manualele din clasele primare (adică ţi le-ai aşternut drept mochete), acum te gândeşti să mergi pe motoare. Cât despre recomandări, vezi să nu te zgâieşti prea mult din afara showroom-ului Peugiatsler, că sigur nu va renunţa femeia de serviciu la aroma îmbietoare a cafelei din vestiar ca să cureţe geamurile.
    17 3
  • inexorabil
    Nu-i aşa că ne cutremură orgastic această verticalitate morală eminamente impozantă? Dar când se deversează aici (zilnic) tonele de lături anti-ghermane şi anti-“balcanico-suburbane”, nu-l mai cuprinde indignarea civică pe hashtagistul Fache? Hm, suspect de inert este dragul nostru luptător “ştiinţific” în respectivele situaţii insuportabile; faptul că nu le contestă (chiar deloc) indică un scenariu deloc şocant…Bine, am alunecat către “teoria conspiraţiei”, dar, mai devreme sau mai târziu, o veţi întâmpina pe cea a transpiraţiei (adevărului). Fiindcă uleiul nu-l poţi afunda în masa de apă.
    17 4
  • Tembelus Rex
    @Fanel îți recomand următoarele mărci de cauciucuri: Belshina, Jinyu, Linglong, Sailun, Wanli, Sunny, Hifly, Fullrun s.a. Cred că astea date ca exemplu ți se potrivesc cel mai bine. Nu te încurca cu Michelin - nu-i decât marketing :))))). Eu am făcut greșeala și am luat Michelin Crossclimate. Belshina și Jinyu sunt mult mai ok la frânare pe uscat, pe umed, acvaplanare, zgomot, durabilitate în timp - testele o spun. De altfel nu te încurca cu produse de origine latină - ăștia se pricep doar la mâncare, brânzeturi, vinuri, parfumuri și modă. :))))))) Ia-ți ceva de sorginte teutonă. Vrei să te râdă curcile dacă apari cu vreun Talisman, 508 sau Giulia? E degradant :))))). Bagă ceva de la triadă! Și nu le lua noi. Se devalorizează prea mult :))))). Nu fi bleg.....lasa-l pe altu să se frigă cu mașină nouă, să suporte devalorizarea masivă. Nu te încurca cu Ghibli.....Cine a auzit de Ghibli? Nu te băga pe Lexus că nu găsești meseriași iar piesele sunt doar pe original, Volvo e doar marketing pentru gâște, Ghibli e stricăcios că e latin - trebuie să aibă probleme, măcar pe partea electrica, Jaguar se strică in fiecare săptămână, e doar de admirat in garaj. Cum e să apari într-un 5 (cinciar) - power is nothing without control? Sau într-un E - bossul boșilor. Sau într-un A6 - ca să fii stăpânul inelelor. Quattro frate. Diesel power. No smoke, no fun. Ca la Termopile să facem Auuu, auuu, auuu....ca spartanii care nu fac noaptea nani, nani.....
    Deci uită de Ghibli! Vezi că Mobile.de și Autoscut.de au versiuni pe română. Nu lua nouă. Nu te păcăli ..... merităm ce e mai bun că o viață avem :)).....suntem prea săraci să luăm lucruri proaste - italienești/ franțuzești :))))
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru