În toamna lui 2020, Audi a prezentat o serie de noutăți pentru cel mai mic SUV din gamă. Audi Q2 facelift mizează pe o serie de îmbunătățiri la nivel estetic, dar și pe câteva sisteme noi de siguranță. Gama de motorizări este alcătuită în continuare din unități diesel și benzină.
Constructorul german a publicat acum și lista de prețuri pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune a lui Q2 este echipată cu motorul pe benzină de un litru care dezvoltă 110 cai putere. Pentru echiparea de bază, clienții vor avea de achitat aproape 24.300 de euro.
Pentru clienții care își doresc diesel, Audi oferă propulsorul de 2.0 litri într-o variantă de 116 cai putere, cu o cutie manuală cu șase trepte. Prețul este de aproape 27.800 de euro pentru nivelul de echipare Basic.
Versiunea de top SQ2 TFSI quattro dispune de un propulsor pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 301 cai putere, cuplat la o transmisie automată S tronic cu 7 trepte. Această versiune poate fi achiziționată pentru circa 42.500 de euro.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE |
|||||
Motor |
Putere |
Transmisie |
Basic |
Advanced |
S Line |
S |
Benzină 1.0 30 TFSI |
110 |
Man6 |
24.262 |
25.750 |
27.056 |
- |
Benzină 1.5 35 TFSI |
150 |
Man6 |
27.314 |
28.806 |
30.112 |
- |
Benzină 1.5 35 TFSI |
150 |
S tronic 7 |
29.284 |
30.776 |
32.078 |
- |
Benzină 2.0 TFSI quattro |
301 |
S tronic 7 |
- |
- |
- |
42.551 |
Motorină 2.0 30 TDI |
116 |
Man6 |
27.773 |
29.262 |
30.568 |
- |
Motorină 2.0 30 TDI |
116 |
S tronic 7 |
29.744 |
31.233 |
32.539 |
- |
Motorină 2.0 35 TDI |
150 |
S tronic 7 |
32.620 |
34.109 |
35.414 |
- |
Motorină 2.0 35 TDI quattro |
150 |
S tronic 7 |
34.591 |
36.080 |
37.386 |
- |
Audi Q2 facelift vs.potențialii concurenți |
||||
MODEL |
PUTERE(CP) |
CONSUM MIXT(l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100(secunde) |
PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) |
Audi Q2 facelift (1.5 TFSI) |
150 |
5.2 |
- |
29.284 |
Mini Countryman (1.5 4x4) |
136 |
5.9 |
10.3 |
32.725 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
:))))
Asta în timp ce cam toate maşinile din SUA au să închizi portbagajul la buton
Bleah...
Esti comic rau cu "uzura morala"
Ca bogăție, confort, spaţiu de locuit şi inclusiv maşini.
Mai mare ruşinea că lumea europeană mai vrea prostia de cutie manuală doar că e mai ieftină.
Şi ce este trist că include şi Germania, Franţa, Italia...
Trist
As vrea doar sa ma asigur ca aflii asta si din presa nu doar de la mine, eu de altfel banuiam asta inainte sa apara stirea..lol
Ha ha ha.... "ce-am mai râs"
Tesla a avut pierderi şi are în continuare pentru că aşa au planul aprobat de consiliul de administraţie !!
Ei au prevăzut ca tot ce au să bage în dezvoltare !
Este ceva voit. Dorit. Şi în nici un caz negativ, în acest caz, când deşi nu are profit are cea mai mare capitalizare din istorie !!!!
De ce?
Tesla când va scoate:
- Tesla semi truck - extrem de important pentru Tesla pentru că atinge zona transporturilor de marfă
- Tesla cyber truck - atinge zona cea mai profitabilă din cea mai profitabil "continent economic" - USA
- Tesla volkswagen - adică maşina poporului în versiunea Tesla - cea de 25.000$
- Tesla city-truck... ar mai fi, dar deja aici a câştigat Rivian
- fabrica din Europa
îşi va încheia planurile de dezvoltare care papă sume impresionante, apoi nemai având parte de investiţii masive aceste sume enorme vor deveni / genera profit !
Şi profit considerabil !
Asta întro lume auto, unde restul privesc cu frică şi groază profiturile.
Înţelegeţi?
Tesla nu are nicio grijă, şi o să îmi fac când o să scadă peste 15% la bursă. Dar până atunci vor trece zeci de ani, nu ştiu dacă mai prindem. Sau poate niciodată (aici e mult de vorbit, pentru că Tesla nu este o companie auto ci una de energie şi inginerie)
am tot cantat prohodul lui Tesla in urma cu ceva timp. Ma rog, mie de Elon Musk nu-mi place.
dar uite ca si short sellers-ii, au pierdut mai bine de 40 de miliarde de USD in anul 2020. Pe scurt short seller-ii sunt aia extrem de pesimisti (sau care vor sa para asa) care spun: . E un joc de bursa unde niste unii castiga/pierd enorm dar in acelasi timp, e o unealta excelenta de a manipula piata pentru a dobora un adversar. Chestia e ca Tesla a avut, in 2020, cea mai mare capitalizare, Musk a devenit cel mai bogat individ deci, undeva, exista un interes dar si o incredere in afacerea Tesla. Iar coliva a ramas neconsumata.
ramane de vazut ce ne rezerva viitorul
Voiam doar sa constat o situatie actuala si sa- i vad reactia funny a lui Edik.
Nu ascund faptul ca sunt un adept al electrificarii, desi unele comentarii nu- s pozitive, mai ales legat de Tesla.
Am citit o stire trista de dimineata, un dealer Alfa/Maserati de undeva din SUA a inchis din cauza vanzarilor slabe, dupa ce construise o cladire moderna iar jurnalistii speculau ca ar putea fi preluata de Tesla.