Prețuri pentru Audi Q2 facelift pe piața din România: start de la 24.300 de euro

de Paul Cosma
Marti, 02.02.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a publicat lista de prețuri pentru SUV-ul Q2 facelift. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul pe benzină de un litru cu 110 CP și o cutie manuală cu 6 trepte, cu un preț de pornire de 24.300 de euro.

În toamna lui 2020, Audi a prezentat o serie de noutăți pentru cel mai mic SUV din gamă. Audi Q2 facelift mizează pe o serie de îmbunătățiri la nivel estetic, dar și pe câteva sisteme noi de siguranță. Gama de motorizări este alcătuită în continuare din unități diesel și benzină. 

Constructorul german a publicat acum și lista de prețuri pentru piața din România. Cea mai accesibilă versiune a lui Q2 este echipată cu motorul pe benzină de un litru care dezvoltă 110 cai putere. Pentru echiparea de bază, clienții vor avea de achitat aproape 24.300 de euro.

Pentru clienții care își doresc diesel, Audi oferă propulsorul de 2.0 litri într-o variantă de 116 cai putere, cu o cutie manuală cu șase trepte. Prețul este de aproape 27.800 de euro pentru nivelul de echipare Basic. 

Versiunea de top SQ2 TFSI quattro dispune de un propulsor pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 301 cai putere, cuplat la o transmisie automată S tronic cu 7 trepte. Această versiune poate fi achiziționată pentru circa 42.500 de euro.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor
Putere
(CP)
 Transmisie 
Basic
 Advanced 
S Line
S
Benzină 1.0 30 TFSI
110
Man6
24.262
25.750
27.056
-
Benzină 1.5 35 TFSI
150
Man6
27.314
28.806
30.112
-
Benzină 1.5 35 TFSI
150
S tronic 7
29.284
30.776
32.078
-
Benzină 2.0 TFSI quattro
301
S tronic 7
-
-
-
42.551
Motorină 2.0 30 TDI
116
Man6
27.773
29.262
30.568
-
Motorină 2.0 30 TDI
116
S tronic 7 
29.744
31.233
32.539
-
Motorină 2.0 35 TDI
150
S tronic 7
32.620
34.109
35.414
-
Motorină 2.0 35 TDI quattro
150
S tronic 7
34.591
36.080
37.386
-

Audi Q2 facelift vs. 
potențialii concurenți
MODEL
PUTERE(CP) 
CONSUM MIXT(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) 
Audi Q2 facelift (1.5 TFSI) 
150
5.2
-
29.284
Mini Countryman (1.5 4x4)
136
5.9
10.3
32.725
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (9)

  • Edikkk
    Încă mai produc cu schimbător de viteze şi 3 pedale??

    :))))

    Asta în timp ce cam toate maşinile din SUA au să închizi portbagajul la buton
    5 20
  • Edikkk
    Frumoase tare, dar uzate moral, nici măcar un hibrid simplu gen Honda (foarte bune), Toyota, Renault e-tech nu au fost în stare să facă Audi

    Bleah...
    3 17
  • Johnny
    Edi cutia manuala se cere in Europa probabil si din cauza preturilor mai mici. Nemtii profita, in fond singurul lor interes este sa faca profit. Nicio companie nu protejeaza mediul din filantropie, e o utopie si minciuna.
    Esti comic rau cu "uzura morala"
    17 1
  • Edikkk
    Suntem foarte săraci în comparaţie cu lumea anglo-saxonă... USA, UK, Australia sunt mult peste Europa.

    Ca bogăție, confort, spaţiu de locuit şi inclusiv maşini.

    Mai mare ruşinea că lumea europeană mai vrea prostia de cutie manuală doar că e mai ieftină.

    Şi ce este trist că include şi Germania, Franţa, Italia...

    Trist
    3 14
  • Johnny
    Edi am o curiozitate..ai citit stirea, era si pe hotnews zilele astea, cu faptul ca Tesla e pe pierdere din activitatea de baza si profitul facut e din certificate verzi?
    As vrea doar sa ma asigur ca aflii asta si din presa nu doar de la mine, eu de altfel banuiam asta inainte sa apara stirea..lol
    9 1
  • @Automarket in neewsletter poza la 'stirea' asta era cu A3 nu Q2...ma gandesc daca mai merita 'abonamentu' vazand cum scade calitatea site-ului pe zi ce trece...sper sa nu ajungeti un al doilea Promotor
    1 1
  • Edikkk
    Ohoho hooo.... Johhny....

    Ha ha ha.... "ce-am mai râs"

    Tesla a avut pierderi şi are în continuare pentru că aşa au planul aprobat de consiliul de administraţie !!

    Ei au prevăzut ca tot ce au să bage în dezvoltare !

    Este ceva voit. Dorit. Şi în nici un caz negativ, în acest caz, când deşi nu are profit are cea mai mare capitalizare din istorie !!!!

    De ce?

    Tesla când va scoate:
    - Tesla semi truck - extrem de important pentru Tesla pentru că atinge zona transporturilor de marfă
    - Tesla cyber truck - atinge zona cea mai profitabilă din cea mai profitabil "continent economic" - USA
    - Tesla volkswagen - adică maşina poporului în versiunea Tesla - cea de 25.000$
    - Tesla city-truck... ar mai fi, dar deja aici a câştigat Rivian
    - fabrica din Europa

    îşi va încheia planurile de dezvoltare care papă sume impresionante, apoi nemai având parte de investiţii masive aceste sume enorme vor deveni / genera profit !

    Şi profit considerabil !
    Asta întro lume auto, unde restul privesc cu frică şi groază profiturile.

    Înţelegeţi?

    Tesla nu are nicio grijă, şi o să îmi fac când o să scadă peste 15% la bursă. Dar până atunci vor trece zeci de ani, nu ştiu dacă mai prindem. Sau poate niciodată (aici e mult de vorbit, pentru că Tesla nu este o companie auto ci una de energie şi inginerie)
    1 8
  • @Johnny,

    am tot cantat prohodul lui Tesla in urma cu ceva timp. Ma rog, mie de Elon Musk nu-mi place.

    dar uite ca si short sellers-ii, au pierdut mai bine de 40 de miliarde de USD in anul 2020. Pe scurt short seller-ii sunt aia extrem de pesimisti (sau care vor sa para asa) care spun: . E un joc de bursa unde niste unii castiga/pierd enorm dar in acelasi timp, e o unealta excelenta de a manipula piata pentru a dobora un adversar. Chestia e ca Tesla a avut, in 2020, cea mai mare capitalizare, Musk a devenit cel mai bogat individ deci, undeva, exista un interes dar si o incredere in afacerea Tesla. Iar coliva a ramas neconsumata.

    ramane de vazut ce ne rezerva viitorul
    1 2
  • Johnny
    Sunt convins ca va ajunge pe profit implicatiile sunt deja prea mari, dupa parerea mea, inclusiv politic.
    Voiam doar sa constat o situatie actuala si sa- i vad reactia funny a lui Edik.
    Nu ascund faptul ca sunt un adept al electrificarii, desi unele comentarii nu- s pozitive, mai ales legat de Tesla.
    Am citit o stire trista de dimineata, un dealer Alfa/Maserati de undeva din SUA a inchis din cauza vanzarilor slabe, dupa ce construise o cladire moderna iar jurnalistii speculau ca ar putea fi preluata de Tesla.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru