În cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Audi a publicat primele imagini și detalii referitoare la A5 Sportback facelift. Nemții au introdus mici modificări la nivel estetic, un interior cu o gamă bogată de tehnologii noi și o gamă de motorizări cu sisteme mild-hybrid.
Acum, Audi a anunțat prețurile noului A5 Sportback facelift pentru piața din România. Clienții vor putea alege din patru motorizări diesel și o singură versiune pe benzină.
Audi A5 Sporback facelift în versiunea 40 TFSI este echipat cu motorul pe benzină de 2.0 litri care dezvoltă 190 de cai putere și 320 Nm. Totodată, această variantă de motorizare este și cea mai accesibilă, prețul de pornire fiind de 43.710 euro cu TVA.
Cei care preferă un propulsor diesel vor avea la dispoziție următoarele variante: A5 Sportback 35 TDI (2.0 litri, 163 CP și 380 Nm), A5 Sportback 40 TDI (2.0 litri, 190 CP și 400 Nm), A5 Sportback 45 TDI (3.0 litri, 231 CP și 500 Nm), A5 Sportback 50 TDI (3.0 litri, 286 CP și 620 Nm).
Motorizările de 2.0 litri vor fi echipate exclusiv cu transmisii automate cu șapte trepte, în timp ce pentru versiunile de 3.0 litri, nemții au pregătit transmisii automate cu opt rapoarte.
LISTĂ DE PREȚURI Audi A5 Sportback FACELIFT | |||||
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (Preț în Euro, TVA inclus) |
||||
MOTOR |
PUTERE (CP) |
TRANSMISIE | BASIC | ADVANCED | S-LINE |
2.0 Benzină 40 TFSI 4 cilindri |
190 | Aut 7 | 43.710 | 44.827 | 46.516 |
2.0 Diesel 35 TDI 4 cilindri |
163 | Aut 7 | 43.712 | 44.826 | 46.514 |
2.0 Diesel 40 TDI 4 cilindri |
190 | Aut 7 Aut 4x4 |
45.481 47.997 |
46.596 49.114 |
48.283 50.802 |
3.0 Diesel 45 TDI 6 cilindri |
231 | Aut 4x4 | 55.082 | 56.306 | 57.723 |
3.0 Diesel 50 TDI 6 cilindri |
286 | Aut 4x4 | 55.867 | 57.159 | 58.509 |
Versiunea Basic a lui A5 Sportback facelift va fi disponibilă, printre altele, cu următoarele echipamente standard: jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, faruri cu LED, stopuri cu LED, oglinzi exterioare reglabile electric, încălzite și cu lumini de semnalizare cu LED integrate, sistem Keyless-Go, spoilere Basci, carcasele oglinzilor exterioare în culoarea caroseriei, cameră multifuncțională pentru sistemele de asistență, Audi Drive Select, Audi Pre Sense City, volan îmbrăcat în piele, sistem de climatizare automată, cotieră centrală față, ornamente cu inserții din aluminiu pentru pragurile laterale, curise control cu limitator de viteză, sitem Parking Control, instrumentar de bord cu ecran de 5 inch, și sistem audio cu 8 difuzoare.
AUDI A5 SPORTBACK FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI* | ||||
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (litri/100 km) |
ACCELERAȚIE 0-100 (secunde) |
PREȚ DE LISTĂ (cu TVA) |
|
Audi A5 Sportback facelift 40 TFSI, Aut, Basic |
190 | 5.8 | 7.5 | 43.710 |
BMW Seria 4 Gran Coupe 420i, Aut, Standard |
184 | 5.9 | 7.7 | 42.188 |
Volkswagen Arteon 2.0 TSI, Aut, Elegance |
190 | 6.0 | 7.7 | 38.970 |
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate |
cumparati-vaaa baaaa seria 4!!! acolo va e locul!!
Zi de zi, DIESEL deasupra tuturor!
Dai ca ..... o tonă de bani pentru o maşină nouă uzată moral, dar 40.000 € pentru o electrică..... aaaaa... e foarte scumpă !!!
Ipocriţii iubitori de diesel cancerigen şi distrugător al echilibrului mediului !
Cine are 40.000 şi jantă de 3500 € are bani şi de e-tron.
De ce sa-si cumpara oamenii electrica, ca sa care dupa ei tone de baterii??
Doar cei batuti in cap si cei spalati pe creieri si indoctrinati din secta eco isi cumpara electrica.
O masina electrica spatioasa, care este considerata premium si are performante mai bune are peste 2 tone. Tesla Model S are 2316 kg, Model X are 2572 kg, Model Y 2000 kg. Audi e-tron modelul 50 are 2425 kg, modelul 55 are 2565 kg; Audi e-tron sportback modelul 50 are 2445 kg, iar modelul 55 are 2555 kg.
Tot aud pe unii ca critica pe cei care isi iau SUV, ca o iau pt epatare, ca oricum n-au nevoie de masini asa de mari si grele precum SUV-urile, ca oricum in cele mai multe cazuri le folosesc doar in oras, samd... Si aud astfel de critici mai ales din partea celor care sunt fan electrice.
Pai dar in cazul electricelor ce facem?? Luam masini grele ca sa ce??
O electrica care ofera performante bune este mai grea decat un SUV obisnuit, adica cu motor termic.
Audi A5 nu foloseste aceasi platorma cu Arteon. Ar fi mai bine sa te informezi inainte sa vb prostii. Dupa ce ca vorbesti prostii mai si crezi ca spui adevaruri.
Arteon este cu motor dispus transversal, pe cand A5 cu motor longitudinal. Deci, asta inseamna ca au platforme diferite.