La finalul anului trecut, Opel a publicat primele imagini cu Insignia facelift. Ulterior, în luna ianuarie, modelul producătorului din Russelsheim a fost prezentat în cadrul Salonului Auto de la Bruxelles.
Opel Insignia facelift propune mici modificări de ordin estetic și o serie de noutăți în dreptul sistemelor de siguranță și asistență. Totodată, Insignia facelift va fi echipat și cu o serie de motorizări noi.
Versiunea de bază va fi echipată cu un motor pe benzină 1.4 litri (3 cilindri) și dezvoltă 145 de cai putere și 236 Nm. La fel ca în cazul lui Astra, unitatea va fi disponibilă fie cu o transmisie manuală cu șase trepte, fie cu o cutie CVT.
Al doilea motor pe benzină are 2.0 litri și va fi disponibil în versiuni de 200 CP și 350 Nm, respectiv 230 CP și 350 Nm (pe varianta GSi). Ambele variante vor fi echipate standard cu o transmisie automată cu nouă trepte, iar versiunea GSi integrează și sistemul de tracțiune integrală Twinster care mizează pe două ambreiaje (înlocuiesc diferențialul spate convențional).
Cei care preferă un motor diesel vor avea de ales fie propulsorul de 1.5 litri cu trei cilindri de 122 CP, fie unitatea de 2.0 litri cu 174 CP.
În acest caz, nemții propun o transmisie manuală sau una automată cu opt trepte. Versiunea de 174 de cai putere va fi disponibilă și cu un sistem de tracțiune integrală.Pe piața din România, cea mai accesibilă variantă va fi echipată cu motorul pe benzină de 1.4 litri cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte. Prețul de pornire pentru această versiune este de 25.000 de euro. Break-ul are un preț de pornire mai mare cu 800 de euro.
Noul Opel Insignia facelift: versiuni, detalii tehnice și prețuri.
Noul Opel Insignia Sports Tourer facelift: versiuni, detalii tehnice și prețuri.
Opel Insignia FACELIFT VERSUS PRINCIPALII CONCURENȚI*
PUTERE
(CP)
CONSUM
(litri/100 km)
ACCELERAȚIE 0-100
(secunde)
PREȚ DE LISTĂ
(cu TVA)
Ford Mondeo
2.0 litri diesel
Man, Trend150
4.7
9.7
27.700
Mazda 6
2.2 litri diesel
Man, Challenge150
4.4
10
27.790
Opel Insignia facelift
2.0 litri diesel
Man, Business Edition174
4.1
8.7
26.600
Renault Talisman
1.7 litri diesel
Man, Zen150
4.6
10.3
26.650
Volkswagen Passat facelift
2.0 litri diesel
Man, Advance150
3.8
8.9
25.151
*modele cu motorizări echivalente sau apropiate
@Liviu : pe bune, tu asa iti alegi masina ,ori lesinata ori sportiva ? Exagerezi aiurea, era de ajuns o singura motorizare intermediara ,nu trebuie din 10 in 10 cai . Acel 1.4 nu face fata la o masina de clasa medie si cu o asemenea greutate, te asigur, nu mai poate fi numita motorizare decenta in zilele noastre si in clasa medie.
Asta mi-a scapat :))
In schimb mi se pare ca varianta GSI e complet degeaba si ca lipseste un adevarat varf de gama. Acelasi cuplu cu motorul de 200 si doar 30 cai in plus. Iar la banii pe care ii cer deja te uiti la o Giulia Veloce cu 280 cp 400 NM 4x4.
p.s. pt variante intermediare poti sa te uiti la dieselul de 174 cp.
In privinta GSI-ului iti dau dreptate in mare masura.