Plafonul din material textil al decapotabilei de la Opel poate fi coborât sau ridicat (printr-un sistem electro-hidraulic) în doar 17 secunde, la o viteză de până la 50 km/h. Telecomanda cheii de contact a lui Opel Cascada oferă, în standard, un buton pentru capotarea/decapotarea maşinii, pentru un plus de confort.
Cascada are o lungime de 4.696 milimetri şi o lăţime de 2.020 milimetri (cu tot cu oglinzile laterale), ceea ce îl face pe modelul german să se încadreze, mai degrabă, în segmentul mediu decât în segmentul compact. În raport cu frăţiorul său mai mic, Astra TwinTop, noul Cascada se bucură de o caroserie cu o rezistenţă la torsiune crescută cu 43% şi cu o rezistenţă la încovoiere sporită cu 10%. În raport cu Astra Twin Top, ampatamentul este cu 71 milimetri mai mare, ecartamentul faţă a crescut cu 56 mm, iar ecartamentul spate a crescut cu 70 mm.OPEL CASCADA: Test drive Automarket.ro
Capitolul tehnologie include şi sistemul de iluminare frontală adaptivă AFL+, a doua generaţie a sistemului Opel Eye, sistem de monitorizare a distanţei faţă de vehiculul din faţă şi de avertizare privind o coliziune frontală, o cameră video pentru marşarier şi un sistem avansat de asistenţă la parcare. Opel întroduce pe Cascada şi un sistem de monitorizare a unghiului mort lateral cu alarmă pe bază de ultrasunete. Nu lipseşte volanul încălzit, sistemul de avertizare privind părăsirea benzii de rulare şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă.
Noua decapotabilă a celor de la Opel va putea fi admirată de potenţialii săi clienţi în cadrul unui eveniment de tip "porţi deschise" în reţeaua distribuitorilor mărcii din Ruesselsheim.
Evenimentul va fi derulat sâmbătă, 29 iunie 2013.Via Opel
Daca Astra cu 1.7 diesel are o masa proprie de aproape 1,6 tone, Niagara asta cred ca se apropie de-un Touareg ca si gabarit.
Mostra de inginerie Opel.
PS: Mi s-a parut interesanta pozarea Cascadei alaturi de un Rekord C cabriolet, dar ghici pe care dintre cele doua Opel-uri il vad ca pe un coupe veritabil, de super-clasa......
Leaga-te de altceva.
Daca vom vedea una pe strada in urmatorii ani, cu siguranta va fi de la reprezentanta.
http://www.automarket.ro/masini-noi/opel/astra-facelift-17-cdti-130cp-enjoy-107867/specificatii.html
1503 kg...daca se aseaza un sofer ca mine creste la 1600 kg, nemailuand in calcul si motorina sau fluidele.
Asta inseamna cu 250-300 kg mai mult decat majoritatea compactelor de acum.
Dupa cum spuneam, inginerie marca Opel.
Iar motorul ala de la Isuzu mai are putin si face nunta de diamant. Lasati-l sa moara in liniste, deconectati-l de la aparate!
Astea-s replici de clasa a 2-a, scoala speciala. Numai aia gandesc ca orice om de aproape 100 kg poate sa fie doar gras si atat.
Si ce legatura o avea cu faptul ca o Astra cantareste cat un Passat, nu stiu.
Dar ma rog, in ultimul timp, trebuie sa invat sa gandesc ca unul de la scoala speciala de incetiniti mintal ca sa pot purta o discutie pe site-ul asta. Si, in general, in tara asta.
Fie ca tine, Opel e meseria lumii auto. Or mai avea bani de hartie igienica sau tot in falimentu' chior sunt? Poate-si incearca norocul in Romania, sa-i cumpere un tigan mason. ;)
Imi place poza 17 (cu caprele)
Super "tehnologie"! :))