Preţuri Opel Cascada în România: start de la 22.820 euro

de Sebastian Toma
Marti, 25.06.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a anunţat preţurile noii sale decapotabile pe piaţa din România. Vorbim despre Cascada, un cabriolet care pleacă de la 22.820 euro cu TVA inclus.

Esential 200 CP dezvoltă cea mai puternică motorizare din gama Opel Cascada, 1.6 SIDI Turbo.
Opel Cascada este disponibil şi pe piaţa din România. Noua decapotabilă a constructorului german pleacă de la 22.820 euro cu TVA inclus în versiunea 1.4 Turbo, care livrează 120 CP. Aceeaşi motorizare este oferită şi într-o versiune de 140 CP. Gama de propulsoare include şi unitatea 1.6 SIDI de 200 CP, care va fi disponibilă şi într-o versiune de 170 CP. Diesel-urile vor fi şi ele prezente în gama Cascada, singura unitate oferită fiind un 2.0 CDTI de 165 CP, care va putea fi comandat fie în compania unei manuale cu şase trepte, fie în compania unei transmisii automate cu şase trepte.

Plafonul din material textil al decapotabilei de la Opel poate fi coborât sau ridicat (printr-un sistem electro-hidraulic) în doar 17 secunde, la o viteză de până la 50 km/h. Telecomanda cheii de contact a lui Opel Cascada oferă, în standard, un buton pentru capotarea/decapotarea maşinii, pentru un plus de confort.

Cascada are o lungime de 4.696 milimetri şi o lăţime de 2.020 milimetri (cu tot cu oglinzile laterale), ceea ce îl face pe modelul german să se încadreze, mai degrabă, în segmentul mediu decât în segmentul compact. În raport cu frăţiorul său mai mic, Astra TwinTop, noul Cascada se bucură de o caroserie cu o rezistenţă la torsiune crescută cu 43% şi cu o rezistenţă la încovoiere sporită cu 10%. În raport cu Astra Twin Top, ampatamentul este cu 71 milimetri mai mare, ecartamentul faţă a crescut cu 56 mm, iar ecartamentul spate a crescut cu 70 mm.

OPEL CASCADA: Test drive Automarket.ro

Capitolul tehnologie include şi sistemul de iluminare frontală adaptivă AFL+, a doua generaţie a sistemului Opel Eye, sistem de monitorizare a distanţei faţă de vehiculul din faţă şi de avertizare privind o coliziune frontală, o cameră video pentru marşarier şi un sistem avansat de asistenţă la parcare. Opel întroduce pe Cascada şi un sistem de monitorizare a unghiului mort lateral cu alarmă pe bază de ultrasunete. Nu lipseşte volanul încălzit, sistemul de avertizare privind părăsirea benzii de rulare şi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă.

Noua decapotabilă a celor de la Opel va putea fi admirată de potenţialii săi clienţi în cadrul unui eveniment de tip "porţi deschise" în reţeaua distribuitorilor mărcii din Ruesselsheim.

Evenimentul va fi derulat sâmbătă, 29 iunie 2013.

Via Opel

Comentarii (16)

  • asta nu l-am vazut dar am vazut sedanul (astra sedan) si pot spune ca personal l-am gasit foarte frumos poate chiar mai....decat noul jetta.
    16 6
  • Batranu'
    Masina,dupa parerea mea,este foarte reusita.Sunt curios cum se comporta motorul de 200 cp.Sper ca va fi o reusita pentru Opel,care face masini din ce in ce mai bune.Tare mi-ar fi placut sa fie un coupe pe baza Cascada(un nou Calibra),insa mi-e greu sa cred ca se va face,fiind prea aproape de pret de GTC.Dar,eu daca as avea bani,mi-as lua cu ochii inchisi un Cascada "coupe".Cabrio,hmm,nu ma prea atrage ideea,doar ca masina de vara.
    11 8
  • E 'decatapabila' asta?
    Daca Astra cu 1.7 diesel are o masa proprie de aproape 1,6 tone, Niagara asta cred ca se apropie de-un Touareg ca si gabarit.
    Mostra de inginerie Opel.
    12 14
  • inexorabil
    Despre Ecotec-ul lui Opel n-am nimic de mârâit, tehnologiile par la ordinea zilei (desi o parte din mine le respinge din principiu), stiu ca siguranta progreseaza in curtea celor din Russelsheim, dar genul acesta de interior standardizat a facut din Buick o marca banala, fara perspective......Este frumos Opel Cascada, dar, cel putin in viziunea mea, nu impartaseste din prestanta lui Saab 9-3 convertible.
    PS: Mi s-a parut interesanta pozarea Cascadei alaturi de un Rekord C cabriolet, dar ghici pe care dintre cele doua Opel-uri il vad ca pe un coupe veritabil, de super-clasa......
    4 4
  • @dan: Astra 1.7 diesel are 1453 kg masa, iar Cascada are 1701 kg.
    Leaga-te de altceva.
    9 7
  • Nostradamus
    Esec din fasa !
    10 13
  • Armstrong
    @Nostradamus.....mai bine tu si mosul de la etaju' 2 sa va luati un eos. Sunteti de aceeasi varsta si aveti aceleasi preferinte care se incadreaza perfect in viziunea de asa zis design din partea WC group. In rest masina arata foarte bine, clar peste concurenta iar tehnologia pe care o o inglobeaza masina este una pe masura.
    9 4
  • Si eu cred acelasi lucru. Nu se va cumpara.

    Daca vom vedea una pe strada in urmatorii ani, cu siguranta va fi de la reprezentanta.
    5 6
  • @ztele
    http://www.automarket.ro/masini-noi/opel/astra-facelift-17-cdti-130cp-enjoy-107867/specificatii.html
    1503 kg...daca se aseaza un sofer ca mine creste la 1600 kg, nemailuand in calcul si motorina sau fluidele.
    Asta inseamna cu 250-300 kg mai mult decat majoritatea compactelor de acum.
    Dupa cum spuneam, inginerie marca Opel.
    Iar motorul ala de la Isuzu mai are putin si face nunta de diamant. Lasati-l sa moara in liniste, deconectati-l de la aparate!
    3 6
  • Si e vina Opel ca esti gras? :))
    8 2
  • @ztele
    Astea-s replici de clasa a 2-a, scoala speciala. Numai aia gandesc ca orice om de aproape 100 kg poate sa fie doar gras si atat.
    Si ce legatura o avea cu faptul ca o Astra cantareste cat un Passat, nu stiu.
    Dar ma rog, in ultimul timp, trebuie sa invat sa gandesc ca unul de la scoala speciala de incetiniti mintal ca sa pot purta o discutie pe site-ul asta. Si, in general, in tara asta.
    Fie ca tine, Opel e meseria lumii auto. Or mai avea bani de hartie igienica sau tot in falimentu' chior sunt? Poate-si incearca norocul in Romania, sa-i cumpere un tigan mason. ;)
    2 6
  • Arata bine si nici scumpa nu este, dar din pacate pe drumurile patriei este inutila (la cata mizerie si praf exista parca si vad soferul cu o punga de plastic pe fata, nu mai vorbesc de gropi care distrug o astfel de masina)
    Imi place poza 17 (cu caprele)
    4 1
  • canta si tu la alta masa , aici deja stim melodia :)
    4 1
  • Masina saracului luata la polizor... Probabil cu hardtop cantarea 2 tone.

    Super "tehnologie"! :))
    3 4
  • @mda-wc fan
    masina saracului si a nazistului cel de toate ziele este orice wc, pardon wv contemporan :) ...doar de aia se autoproclama masina poporului, a saracului...ca aia e :)...si oricum nu poti sa compari vreodata coaja aia de eos cu asa bijuterie
    2 0
  • Andrei
    Hey eu mi-am cumparat opel Casado 1.4 Ecotec Varianta 140.Ps si Costa 31850 pe Nehru si ghici ce??se misca forte Bine .Am cumparat okay 7 km si auch am 12680.in 50 de Ziel de la cumparare,App Lukrezia in Germania :)
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru