Preţuri Opel Adam în România: start de la 12.200 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 13.03.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Opel a anunţat preţurile noului Adam pe piaţa din România. Modelul lifestyle al nemţilor pleacă de la 12.200 euro cu TVA inclus şi este disponibil pentru comandă.

Acest model înseamnă pentru mine entuzism şi încântare, ambele la cote maxime.

Mihail Vlad
Primul client de Opel Adam din România
Opel a anunţat preţul de pornire al noului Adam pe piaţa din România. Versiunea de bază, JAM, în compania motorului pe benzină de 70 CP, pleacă de la 12.200 euro cu TVA inclus. În ciuda faptului că Adam nu a debutat încă pe toate pieţele din Europa, partenerii Opel din ţara noastră oferă deja posibilitatea configurării şi comandării unui Adam pe placul fiecărui client. Versiunea de bază a lui Opel Adam include elemente precum jante din aliaj, oglinzi exterioare în culoarea caroseriei şi reglabile electic, praguri cu sigla Opel, aer condiţionat, computer de bord, şase airbag-uri, scaune faţă reglabile pe înălţime, coloană de direcţie reglabilă, comenzi pe volan şi volan îmbrăcat în piele.

Pe lângă Jam, Opel Adam mai are două nivelul de echipare, Glam şi Slam. Dintre acestea, Slam este cel mai scump.

Nivelul de echipare Glam este cu 403 de euro plus TVA mai scump, iar Slam este cu 242 euro plus TVA mai scump decât Glam. În ceea ce priveşte gama de motorizări, Opel Adam are la dispoziţie doar motoare otto aspirate, care livrează 70, 85 sau 100 CP. Sistemul Start-Stop este oferit opţional pentru oricare dintre motorizări, iar preţul comandării acestui sistem este de 242 euro plus TVA.

Primul client de Adam din România se numeşte Mihail Vlad şi este un tânăr de 27 de ani din Capitală. "Acest model înseamnă pentru mine entuzism şi încântare, ambele la cote maxime. Proporţiile ideale ale ADAM îl recomandă pentru oraş, iar atitudinea pe care o afişează este în acelaşi timp siguranţă de sine şi spirit de joacă – mă bucur că aceste două elemente se regăsesc într-o maşină modernă, cele de inspiraţie retro mi se par forţate şi, într-o măsură, nenaturale.", spune primul proprietar de Adam din România. Mihail Vlad lucrează în domeniul articolelor sportive şi spune că se relaxează fie conducând, fie jucând tenis.

OPEL ADAM vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Adam
1.2 70 CP MT5 JAM
70 5.3 14.9 12.200
Fiat 500
1.2 69 CP Pop
69 5.1 12.9 11.600
Ford Ka
1.2 69 Trend Plus
69 4.9 13.2 9.350
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Opel

Comentarii (16)

  • Bravo Mihaita - imi place masinuta aceasta si ma asteptam la un pret mult mai mare.
    11 48
  • Multumesc frumos pentru urari. Masinuta este superba
    10 29
  • Masina Opel Adam prezinta un prea mult prea mare pentru Romania, cu 12.000 de euro poti sa,ti cumperi un Corsa mai bine echipat si mult mai spatioasa, si ca sa ajung la nivelul lui Fiat 500 trebuie sa ofere motoare mai performante si o politica buna de promovare, masinile italiene au pasiune si frumusete ,si Opel Adam arata bine dar prea sobru si cam conservator.
    13 40
  • antonny
    Mihaita a primit masina pentru ca lucrează în domeniul articolelor sportive..... Ce inseamna asta ??? Marketing
    23 3
  • Destul de scumpa.
    Nu cred ca va avea succes in romania.
    32 4
  • Narcis
    E urata , sincer. N-am nimic cu Opel, dar asta-i o masina urata!
    41 10
  • Clasa superioara
    Corsa e o vechitura si nu-i masina de lifestyle. La 12.000 euro poti sa-ti iei noul Clio 4 care indeplineste toate cerintele (design, noutate tehnologica, lifestyle)
    48 9
  • @Clasa superioara
    Pana nu vine unu cu renault si cu lifestyle...la voi si symbol este de lifestyle, ce clio iti iei la 12 mii, fara nimic pe el, mai pune baiatu, mai pune.
    8 34
  • Ma sterg pe talpi cu asa-zisa ta cultura auto! Clio e o masina de lifestyle in termenii acceptati ai industriei auto. Presa de specialitate confirma. Are design extravagant si pasional, accesorii si posibilitati de personalizare interesante, culori de senzatie, dotari de clasa superioara (multimedia cu internet, acces fara cheie etc). Clio are pret de la ~10.000. La 12.000 deja ai navigatie, handsfree, pilot automat, bass reflex s.a.m.d. Motorul e cu injectie directa, turbo de 90 CP si scoate "suta" intr-un rezonabil 12.2 s fata de 15 secunde cat se taraie Adam in varianta de 70 Cp... Vei ramane un noname.
    36 3
  • BaditzaEx
    @VM perfect de acord, prea scump acest Adam dupa parerea mea... ar fi trebuit sa vina eventual cu un pret un pic ( f putin - cu vreo 500eur maxim ) mai mare decat cel al VW Up, nu-s un fan al VW ( din contra, imi displac maxim ) dar acel Up nu arata rau deloc, au dimensiuni asemanatoare iar in schimb Up ofera niste motorizari muuult mai actuale & performante , nu mai zic ca Up ofera o cutie automata, care in viziunea mea vav de o masina mica de ora ( comoda ) pe langa dimensiunea care o avantajeaza in gasirea unui loc de parcarea , eu unul ca si client mi-as dori sa fie si mai comod de condus, deci o cutie automata, It's a Must !, acum insa acest Opel nu ofera tehnologic nimic din avantajele unui Up dar nici nu compenseaza prin designul si traditia unui Mini sau Fiat 500 , acum sa ai pretentia de a te considera peste noapte un Mini mai ieftin sau un 500 este deplasat, mai ales ca chiar 500 vine cu un pret mai mic iar Ford Ka , poate ca nu este la fel de aratos ca acest Adam, dar emblema Ford inspira mai multa incredere decat cea Opel .
    o simpla parere, nu aruncati cu < rosii > :-))
    10 2
  • wake-up!
    Eu cred ca meriti aruncat cu rosii... Legat de Ka-ul tau, Ford nu mai se gandeste la o noua generatie; Si m-ai enervat cu emblema Ford...

    VM lasa-ne, du-te si ia-ti Clio-ul tau din plastic si fii fericit!
    Corsa aia demodata e de 1000 de ori mai solida!!!!
    1 18
  • @wake-up!

    Sezi bland cu fanteziile cocalarice filogermane. Pe vremea cand tu erai in scutece, R5 si apoi Clio faceau furori in Europa, fiind recunoscute ca arhetipul masinii mici si fiabile de oras, iar Corsa era o "fata batrana" , stearsa si kitchoasa.
    Memoria colectiva si radacinile marcilor nu pot disparea, oricat de multi bani s-ar baga in marketing pentru alterarea lor.
    Nu degeaba se spunea ca Opel e "masina saracului" . Pe de alta parte, Renault a fost intotdeana perceputa ca marca nr.1 in Franta si la distanta apreciabila ca volume de vanzari fata de Opel.

    In prezent calitatea interiorului la Clio e NET SUPERIOARA unui Corsa, iar conceptia de fabricatie in trend cu tendintele actuale.
    22 1
  • Gratis ar fi prea scump !
    6 1
  • @wake-up!

    Cu siguranta ai vazut Clio fugitiv doar ca pieton... DACA l-ai vazut si asa!
    8 1
  • Test Clio rs pe Promotor
    Clio

    "Asamblarea este foarte bună, ai tot timpul impresia de maşină bine legată, solidă, în care poţi avea încredere. Poziţia la volan este excelentă"
    9 0
  • Mircea
    Copilu' deja suna a frustrare. Ti s-a demonstrat ca esti zero barat in domeniul auto. Hai ca intarzii la scoala.
    6 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru