Pe lângă Jam, Opel Adam mai are două nivelul de echipare, Glam şi Slam. Dintre acestea, Slam este cel mai scump.
Nivelul de echipare Glam este cu 403 de euro plus TVA mai scump, iar Slam este cu 242 euro plus TVA mai scump decât Glam. În ceea ce priveşte gama de motorizări, Opel Adam are la dispoziţie doar motoare otto aspirate, care livrează 70, 85 sau 100 CP. Sistemul Start-Stop este oferit opţional pentru oricare dintre motorizări, iar preţul comandării acestui sistem este de 242 euro plus TVA.Primul client de Adam din România se numeşte Mihail Vlad şi este un tânăr de 27 de ani din Capitală. "Acest model înseamnă pentru mine entuzism şi încântare, ambele la cote maxime. Proporţiile ideale ale ADAM îl recomandă pentru oraş, iar atitudinea pe care o afişează este în acelaşi timp siguranţă de sine şi spirit de joacă – mă bucur că aceste două elemente se regăsesc într-o maşină modernă, cele de inspiraţie retro mi se par forţate şi, într-o măsură, nenaturale.", spune primul proprietar de Adam din România. Mihail Vlad lucrează în domeniul articolelor sportive şi spune că se relaxează fie conducând, fie jucând tenis.
OPEL ADAM vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Opel Adam 1.2 70 CP MT5 JAM |
70 | 5.3 | 14.9 | 12.200 |
Fiat 500 1.2 69 CP Pop |
69 | 5.1 | 12.9 | 11.600 |
Ford Ka 1.2 69 Trend Plus |
69 | 4.9 | 13.2 | 9.350 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Opel
Nu cred ca va avea succes in romania.
o simpla parere, nu aruncati cu < rosii > :-))
VM lasa-ne, du-te si ia-ti Clio-ul tau din plastic si fii fericit!
Corsa aia demodata e de 1000 de ori mai solida!!!!
Sezi bland cu fanteziile cocalarice filogermane. Pe vremea cand tu erai in scutece, R5 si apoi Clio faceau furori in Europa, fiind recunoscute ca arhetipul masinii mici si fiabile de oras, iar Corsa era o "fata batrana" , stearsa si kitchoasa.
Memoria colectiva si radacinile marcilor nu pot disparea, oricat de multi bani s-ar baga in marketing pentru alterarea lor.
Nu degeaba se spunea ca Opel e "masina saracului" . Pe de alta parte, Renault a fost intotdeana perceputa ca marca nr.1 in Franta si la distanta apreciabila ca volume de vanzari fata de Opel.
In prezent calitatea interiorului la Clio e NET SUPERIOARA unui Corsa, iar conceptia de fabricatie in trend cu tendintele actuale.
Cu siguranta ai vazut Clio fugitiv doar ca pieton... DACA l-ai vazut si asa!
"Asamblarea este foarte bună, ai tot timpul impresia de maşină bine legată, solidă, în care poţi avea încredere. Poziţia la volan este excelentă"