Prețuri noul Volvo XC90 facelift în România: start de la 89.500 euro

de Tiberiu Safta
Vineri, 01.11.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volvo a anunțat oficial prețurile noului XC90 pe piața din România. SUV-ul de lux al suedezilor pleacă de la 89.500 euro în țara noastră.

Constructorul suedez a prezentat, mai devreme în acest an, noua versiune facelift pentru SUV-ul de lux XC90. Noul model primește acum o grilă nouă, mai mare, o bară față revizuită, dar și faruri LED noi. Volvo XC90 facelift mai aduce jante cu design nou și stopuri cu o semnătură luminoasă nouă.

Nu doar la exterior avem parte de schimbări. În habitaclul noului XC90 facelift avem acum un ecran central de 11 inch în standard, o consolă centrală nouă și materiale noi. Tava de încărcare wireless este mutată într-un loc nou, iar aici avem și suporturi de pahare noi.

În România, noul Volvo XC90 facelift este disponibil în două linii de echipare: Core și Ultra. Pentru moment, noul model este oferit doar cu o singură motorizare, mai exact un propulsor hibrid cu încărcare la priză. Acesta este alcătuit dintr-un motor pe benzină de 2.0 litri și un motor electric montat în puntea din spate. Întreg agregatul livrează 455 de cai putere și 709 Nm, iar acesta este cuplat la o cutie automată cu 8 trepte.

Partea electrică este alimentată de o baterie de 19 kWh. Aceasta garantează o autonomie electrică de 71 de kilometri.

Pe piața noastră, noul Volvo XC90 facelift pornește de la 89.530 euro pentru echiparea Core. Dacă alegi echiparea superioară Ultra, va trebui să scoți din buzunar cel puțin 99.530 euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volvo XC90 Facelift
PREŢ DE PORNIRE
(€ cu TVA)
ECHIPARE Core
2.0 PHEV 455 CP
709 Nm
89.530
ECHIPARE Ultra
2.0 PHEV 455 CP
709 Nm
99.530

Noul Volvo XC90 vs. principalii concurenți în România
MODEL/VERSIUNE PUTERE (CP) CONSUM MIXT (l/100 km) PREȚ DE LISTĂ (EURO, CU TVA) AUTONOMIE ELECTRICĂ (KM, WLTP)

Volvo XC90

2.0 PHEV

455 1.2 89.530 71

BMW X5 xDrive50e

3.0 PHEV

489 1.2 95.022 110

Audi Q7 55 TFSI e quattro

3.0 PHEV

394 1.3 84.300 84

Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC EQ Hybrid

2.0 PHEV (DIESEL)

333 0.6 87.340 105

Mercedes-Benz GLE 400 e 4MATIC EQ Hybrid

2.0 PHEV (BENZINĂ)

381 0.8 91.580 105

Land Rover Defender 110 Plug-in Electric Hybrid

2.0 PHEV

300 - 83.419 50

Lexus RX 450h+

2.5 PHEV

309 1.2 89.884 69

via Volvo

Comentarii (17)

  • Daca si cazanul asta este suv de lux!
    7 14
  • Retata pt hybridul lor e in continuare falimentara: 2L la ditamai barca de grea cand ramai fara baterie e horror
    8 10
  • Asta inseamna sa vorbesti fara sa stii despre ce.
    Motorul lor e 2 litri turbocharged and supercharged. Ofera destula putere incat sa lasi in urma multi COCALARI cu BMW-urile lor obosite.
    Ai la varianta noua 455 CP, mai mult decat suficienti pentru "Barca" asta.
    Conduc de vreo 8 ani versiunea veche cu "doar" 407 CP si bateria cea mai mica de 9,2 kWh. Masina merge perfect si nu am simtit niciodata nevoia de mai mult.
    Cat despre ramas fara baterie, sper ca esti mai luminat ca multi dintre cocalari care cred ca daca ramai fara baterie, nu mai ai putere la motorul electric. Am auzit specimene de genul asta (ei posesori de cotete BMW si care le stiu pe toate).
    Trebuie mentionat ca un hibrid nu ramane niciodata fara baterie. Intotdeauna isi pastreaza o rezerva de baterie, chiar si daca tie iti arata 0% si mereu motorul pe benzina va functiona ca si generator (asa cum iti si poti incarca bateria cu ajutorul lui).
    La drum lung consumul mediu la mine variaza intre 7-7,5/100 km. Nu mi se pare exagerat pentru o masina de dimensiunea ei.
    Deci mai lasati impresiile de melteni si comentariile fara sa stiti despre ce vorbiti.
    18 6
  • Daca esti posesor de BMW si nu ai vazut altceva in viata ta, clar asta nu e Lux pentru tine. E pentru altii in schimb si se vinde destul de bine.
    10 4
  • Scumpe rău electricele. A, stai, asta e mai scumpa decât cel mai scump Q6 e-tron.
    Land Rover Defender nu are ce cauta în comparația asta. Poate ați vrut Range Rover Sport.

    @PWC
    La cazan se spală "seminția" ta. Iartă-mă ca te citez.
    10 2
  • Elektrikkk
    Cam astea sunt preţurile la PHEV din gama lor...

    Ni se par scumpe la majoritatea, dar cei care cumpără mereu, de noi, cam banii ăştia dau.

    Acum, eu unul, cum zice Matei, la banii ăştia mai bine un Audi e-tron sau Mercedes EQE, EQB,.. full EV
    2 4
  • Elektrikkk
    Astea sunt masini pentru cei ce nu vor sa ramana niciodata in "pana" si sa astepte prea mult la incarcat.
    Le consider perfecte pentru ca ai autonomie electrica suficienta pentru naveta sau drumuri scurte si motor termic pentru drumuri lungi.
    Hibridele se incarca si in mers prin regenerare si nu consuma atat de mult cat cred unii. Avantajul ar mai fi si ca faci "economie" la placutele de frana si discuri.
    Inca am placutele originale, discurile originale si nicio interventie la motor, system hybrid sau baterie dupa peste 100000 km cu vechiul XC90 T8 PHEV.
    1 5
  • Elektrikkk
    @ " Elektrikkk
    la 01.11.2024, 16:53 "

    Chiar nu eşti în stare să îţi pui un alias ???!!
    Chiar aşa cu minciuna ??!?!
    1 3
  • Ambulanța
    Ni-no-ni-no!
    0 5
  • parere
    De cand este Volvo premium?
    6 2
  • @parere
    Un articol interesant:
    Volvo Luxury Car Rankings in 2022.
    Is Volvo a luxury car according to the experts? In 2022, Volvo was ranked among the top 10 global luxury car brands by U.S. News. Coming in at sixth, Volvo beat out popular brands like Lexus, Land Rover, Acura, Jaguar, and BMW!

    When speaking to the quality of Volvo models, the experts at U.S News had this to say: “When people think of Volvo, there’s a good chance they think of safety. The brand has put an emphasis on safety for many years. However, Volvo’s vehicles also feature advanced powertrains, state-of-the-art tech features and elegant interiors that are both unique and minimalistic.”
    Bine, aici zice de experti,.nu comentacii care nu au mers cu Volvo niciodata si cred ca doar germanii fac masini.
    7 2
  • @parere
    Pai Volvo e premium de foarte mult timp.
    Face masini fiabile, sigure, super hi-tech si confortabile.
    Premium nu inseamna ecrane, tetiere electrice, perdelute si chestii de aburit cocalarii.
    Premium inseamna calitate, confort, siguranta si simplitate.
    Daca pentru tine premium inseamna sa iti poti seta culorile la display sau in interior, atunci mergi pe BMW-urile care iau foc sau se strica frecvent.
    1 9
  • Daca nu iti place reteta lor de PHEV, exista BMW-uri:
    https://insideevs.com/news/630693/bmw-i4-i7-ix-recall-power-cut/
    https://insideevs.com/news/732140/bmw-i4-recall-chassis-beam/
    https://www.carscoops.com/2022/07/bmw-i4-and-ix-owners-being-told-to-park-outside-not-charge-or-drive-them-due-to-fire-risk/
    https://www.bmwblog.com/2024/10/19/bmw-china-recall-coolant-pump-defects-2025/
    1 4
  • @hateru
    Nu exista top de fiabilitate in care Volvo sa fie peste Bmw, daca Bmw este varza, Volvo este praf, nu iti este greata de la atata rahat ?
    3 1
  • Tristu' ăla cu neuron stingher de crede el că Volvo e cazan, o fi coborât cu oile din vârful muntelui?
    1 2
  • nu, nu a coborat cu oile din varful muntelui.
    este insa facut pe bancheta din piele a unui mercedes vechi asa ca stie ce este luxul
    3 2
  • Adrian
    De ce nu mai sunt deloc sedanuri / breakuri in confogratorul Volvo ?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru