Prețuri noul Volkswagen Touareg facelift în România: start de la 60.600 de euro

de Tiberiu Safta
Marti, 08.08.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Touareg facelift este disponibil oficial și în România. Noul SUV al germanilor pornește de la 60.609 euro în țara noastră.

Volkswagen a prezentat noua versiune facelift a actualei generații Touareg la finalul primăverii. Acum, noul SUV al germanilor este disponibil și pe piața din România, cu un preț de pornire de 60.609 euro. Pentru început, noul Touareg facelift este disponibil în 4 linii de echipare: Style, Elegance, R-Line și versiunea de performanță R.

Echiparea de bază Style este disponibilă exclusiv cu un motor V6 diesel de 231 de cai putere și tracțiune integrală. În standard, noul Touareg facelift primește instrumentarul de bord digital Innovision Cockpit. Opțional, sunt disponibile dotări precum faruri LED Matrix IQ Light, o siglă spate iluminată și jante cu dimensiuni cuprinse între 19 și 22 de inch.

Linia de echipare intermediară Elegance pornește de la 65.822 de euro și este disponibilă cu următoarele motorizări: V6 diesel de 231 de cai putere, V6 diesel de 286 de cai putere, V6 benzină de 340 de cai putere și V6 PHEV de 381 de cai putere.

Urmează apoi echiparea R-Line, care primește elemente vizuale noi, precum și motorizările V6 TSI de 340 de cai putere și V6 TDI de 286 de cai putere.

Această echipare pleacă de la 74.630 de euro.

La final, cea mai puternică versiune, Touareg R, primește un motor V6 hibrid cu încărcare la priză, care dezvoltă în total 462 de cai putere. Echiparea de top a lui Touareg facelift are un preț de pornire de 97.426 de euro.

Indiferent de motorizarea aleasă, noul Touareg facelift este echipat exclusiv cu o cutie automată cu 8 trepte și cu sistemul de tracțiune integrală 4Motion. La final, motorizările PHEV sunt alimentate de o baterie de 14.1 kWh, care oferă o autonomie de până la 51 de kilometri în modul de rulare electric.

via Volkswagen

Comentarii (17)

  • Octavian
    Eu personal nu mi-as cumpara asa ceva
    19 7
  • Andrei
    Scumpe electricele. Noroc că Tuareg începe de la 60.000 :))
    Ioniq 5 începe de la 45.000, fără bonus.
    9 29
  • Neaparat V6 dizal.
    Ce ieftine sunt masinile astea germane cu motorizari diesel.
    Eu credeam ca ni se baga pe gat electricele scumpe, dar vad ca VAG face glume bune.
    6 26
  • Seriff
    Pai si cat sa coste, masina e premium, V6 diesel ingroapa orice electrica, nu ai grija autonomiei, ai fiabilitate, ai confort, ai consum mic si poti sa vinzi masina peste cativa ani fara probleme, nu ca la o electrica, pentru ca nimeni nu va cumpara asa ceva sh.
    28 9
  • Daca vreti sa comparati mere cu mere incercati sa gasiti ceva pe masurile Touaregului.
    Kia EV9 e vreo 75k iar Volvo EX90 e 85k.
    Sigur, in categoriile astea de pret, nu e vorba de economia la rulare sau 15-20k euro in plus (desi 20-30-40% s-ar putea sa conteze) ci mai degraba ce-si doreste cel ce le cumpara. Daca vrea sa mearga oriunde fara grija autonomiei sau incarcarii, Touaregul e o optiune. Daca vrea sa mearga distante previzibil de scurte sau lungi si poate incarca facil si repede EV9 e si pentru el o optiune.
    Si in general in categoriile astea de pret discutiile sunt altele si mai putin legat de cele cateva mii diferenta intre un model sau altul. Majoritatea sunt cumparate prin leasinguri sau de persoane juridice si foarte putine sunt achizitionate cu banul jos.
    Insa altfel se poarta discutiile la masinile pentru "muritorii de rand". 15k in plus pentru o electrica, de cele mai multe ori dubleaza pretul unei masini ieftine sau care se vrea sa fie ieftina. Acolo-i buba nu la Touaregi de 60-70k.
    27 3
  • @Seriff
    E premium pe dreq - mașina poporului snob. Fiabilitate să ii spui lui mutu', și consum să ne spună băieții de la software la cât au setat sa trișeze.
    10 23
  • @alex_cu_a_mic
    Tati, EV9 are 200mm în plus. Fiind electrica, spațiul interior e mult mai mare.

    Ioniq 5 e o comparație bună. Exterior e mai mica, dar în interior sunt comparabile.
    4 21
  • Sa compari Touareg cu EX90 e gluma zilei. Băieții de cartier care vizează la mașina germana nu doar ca au impresia ca mașina poporului e premium, că de Mercedes n-au bani, dar le mai și compara cu mașini din clase superioare.
    5 23
  • EX90, Touareg si EV9 sunt toate suv-uri mari cu posibilitate de 7 locuri deci sunt comparabile.
    Restul cu mm +/- sau ca sunt sau nu premium, sunt detalii.
    19 0
  • @alex_cu_a_mic
    Bine, tati, cum zici tu. Cică și Dacia Bigster o sa aibă 7 locuri.
    2 18
  • Seriff
    @18:23, daca nici v6 diesel nu e fiabil, nimic nu e, motoarele alea duc sute de mii de km fara probleme, de soft nu intereseaza pe nimeni.
    11 2
  • @Seriff
    Motorul, o fi, dar masina nu e. De soft interesează pe cei care nu pun botul la povești cu zână bună și "ai consum mic".
    1 3
  • Seriff
    Pai ai consum mic raportat la gabaritul masinii si la puterea pe care o dezvolta, sari de 1000 km cu un plin lejer, nu iau apararea VW, dar la masini diesel mereu au stat bine, consum mic si putere ok.
    6 1
  • Păi cum să compari un Ex90 cu Touraeg? Unde se termină lista de prețuri la VW incepe la Volvo. Din start este o discuție anapoda, fără să mai luăm în considerare motorizările.

    P.S. Uitasem: TDi-ul în 6 sună bestial!
    7 1
  • Amadeus
    Nu stiu ce parere aveti voi despre touareg dar mie mi se pare ca baietii astia de la VW nu ar investi mai mult in imagine unei masini. Mi se pare efectiv acelasi model de cand e el touareg-ul si pana acum , doar ca acest "facelift" are mai multe leduri si putine mai multe butoane la interior. Mi se pare printre cele mai boring masini, totusi te astepti sa fie ceva mai multa tehnologie si mai multa inovatie mai ales de la grupul VAG dar se pare ca nu se misca mare lucru. Deaia masinile tesla sunt mult peste cele traditionale, este vorba doar de tehnologie. Nu sunt printre acei oameni care isi fac "creditenebancare.ro" pentru masini dar scuza-ma, nu as da banii pe asa ceva, si scump si aceeasi tehnologie, inovatie 0.
    0 3
  • Seriff
    @Amadeus, aici e vorba de gusturi, sunt oameni care nu suporta tehnologia Tesla fiindca bordul ala cu tableta lipita pe mijloc arata oribil, altora le place, acest Toaureg e mai clasic pe partea de interior, mie nu mi se pare deloc boring si e bine ca au si butoane ca sa nu stai sa cauti climatizarea pe tableta aia in timp ce conduci.
    2 0
  • Vrem schimbare… dar sa o facă alții, vrem “tehnologie”… da sa o facă alții, vrem bun simt si respect… dar nu putem scrie niște comentarii cu bun simț (sunt si câteva excepții) si respect indiferent ce ni se spune… Deci despre Tuareg mai are cineva ceva relevant de spus?
    Am in familie un V6 diesel (ca are treaba serioasă de 7 ani) si este o mașină pe care eu personal mi-as cumpara-o fără probleme. A fost luat de nou si are aproape 300.000 km. Din considerente de dimensiune (prea mare) am luat un Tiguan preț de lista 63.000 de euro ca așa-i dacă vrei de toate. Clar ca pentru unii sunt opțiuni mai potrivite, si asta nu tine de faptul ca o mașină este mai buna sau mai puțin bună. La peste 50.000 de euro cred in general sunt masini relativ ok. Deci, fiecare alege ce vrea si apoi vede el dacă tehnologia compensează lipsa service-urilor, competente in service, piese de schimb șamd. Mai devreme sau mai târziu toate mașinile dau in gropi si au nevoie de service.
    Eu consider WV-urile in general mașini ușor si plăcut de utilizat, iar faptul ca unii vor să fie “dați” pe spate când intra intr-o mașină, asta este… există alte opțiuni.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru