Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 07.01.2025
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Tayron poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul german, disponibil cu până la 7 locuri, pornește de la 41.846 de euro cu TVA.

La începutul lunii octombrie 2024, am călătorit la Wolfsburg, în fieful Volkswagen, pentru a face cunoștință cu noul Tayron. Un SUV cu până la 7 locuri, care se poziționează între Tiguan și Touareg.

Acum, noul model al germanilor poate fi comandat la noi în țară. Clienții de aici pot alege unul dintre cele 3 niveluri de echipare: Life, Elegance și R Line. Configurația cu 7 locuri este rezervată pentru versiunile echipate cu motoare termice, iar opțiunea costă 883 de euro.

Dacă tot am pomenit de motorizări, noul Tayron poate fi comandat, în momentul actual, alături de un propulsor de 1.5 litri, pe benzină, mild-hybrid, care dezvoltă 150 CP. Este conectat la o transmisie automată cu 7 rapoarte.

Avem apoi agregatul de 2.0 litri diesel, cu 193 CP, care oferă aceeași transmisie automată, dar și tracțiune integrală.

Nu în ultimul rând, sistemul de propulsie plug-in hybrid (1.5 TSI+motor electric) este disponibil în versiuni de 204 sau 272 de cai putere.

Ulterior, gama va fi completată de un 2.0 litri, pe benzină, cu 204 sau 265 CP, dar și de o versiune cu 150 CP a motorului diesel de 2.0 litri.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volkswagen Tayron
PREŢ
(€ cu TVA)
cu 4Motion
ECHIPARE Life
1.5 eTSI mild-hybrid 150 CP
250 Nm
41.846 -
1.5 TSI PHEV 204 CP
350 Nm
47.602 -
2.0 TDI 193 CP
400 Nm
- 49.283
ECHIPARE Elegance
1.5 TSI PHEV 204 CP
350 Nm
52.392 -
2.0 TDI 193 CP
400 Nm
- 54.216
1.5 TSI PHEV 272 CP
400 Nm
54.373 -
ECHIPARE R Line
2.0 TDI 193 CP
400 Nm
- 54.558
1.5 TSI PHEV 272 CP
400 Nm
54.704 -

Acestea fiind spuse, noul Volkswagen Tayron pornește de la 41.846 de euro, cu TVA inclus.

Echiparea de bază (Life) propune, printre altele, faruri LED, bandă luminoasă între blocurile de lumini frontale, jante de 17 inch, tapițerie din stofă, scaune față confort, volan îmbrăcat în piele, instrumentar de bord digital și display central de 32 de cm pentru sistemul multimedia.

Noul Volkswagen Tayron vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen Tayron
1.5 TSI MHEV
150 6.3 - 41.846
Skoda Kodiaq
1.5 TSI
150 6.0 - 37.904
Peugeot 5008
1.2 MHEV
136 - - 36.000
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (20)

  • Un elegance echipat ajunge la 65k pret lista, 60k pret de vanzare, la banii astia o sa se dea ca painea calda...Mai mult de 50k nu isi justifica
    6 0
  • Chinezii și americanii cunosc bine modelul și, probabil, grosul vânzărilor acolo va fi, nu europa, cu mențiunea că americanii de data aceasta nu vor avea disponibil modelul cu șapte locuri din ceea ce se zvonește.

    În rest, ca o părere personală, nu prea rupe gura târgului, ca să zic așa.
    8 11
  • bravos
    sariti pe el! dieselul n-are rival.
    4 9
  • Parca tot la un Kodiaq sau Santa FE m-as uita .
    1 0
  • Deci TDI e cu vreo 10.000 mai mult decât Tesla Y, și asta în echiparea cheală, Life, în timp ce Tesla e "full option". Dacă vrei Elegance deja plătești 15.000 in plus înainte de opționale.

    Vorba aceea: prost să fii, noroc ca ești.
    9 18
  • @matei_cel_trist
    Exact, daca te uiti mai sus, la Touareg, este mult mai scump decat tesla Y cu zeci de mii euro, cu-n obosit de V6 tdi, ce lume proasta, in conditiile in care Tesla este LUXURY, oricum se vinde din ce in ce mai bine Tesla, nu-ti face probleme, nu e ca falimentara VW
    9 11
  • De vinde muuuult mai bine decât Touareg, mai ales decât TDI. De ce oare?
    Eu nu îmi fac probleme, sunt bine spre foarte bine, dar apreciez ca îmi purtați de grijă.
    9 14
  • @hateru Matei
    Folosesti aceleasi argumente de 2 lei, tu porti grija altora, cine nu-si cumpara Tesla este fraier, cine nu e norvegian e prost, la fel ca tristii care il critica pe Popovici ca si-a luat Porsche " trebuia domnule sa investeasca la bursa, in imobiliare, bla bla ", pai vinde mai mult ca Touareg, de ce? din acealsi motiv pt care vinde mult mai bine decat Bentley, ce treaba are model y cu Touareg ? Pretul este dublu, dar ti-ai lasat neuronii in Maroc, touareg este net superior la calitate, materiale, confort, spatiu, capacitati off road . Dar in curand Tesla va vinde 20 de milioane de masini pe an, fii pe faza .
    13 7
  • @matei
    Off road e foarte important. Ai văzut tu Tesla pe pârtie sau în mare, sărakule?
    7 12
  • Este mult, mult prea scump pentru ce oferă!
    9 4
  • Vaisteauata
    @Matei,
    Cat timp nu se incalca legea, fiecare este liber sa isi alega ce masina isi doreste! Ce anume te face sa crezi ca ai dreptul sa-i faci prosti pe cei cu alte opinii deca tale tale? Faptul ca esti un EV nazi nu este un argument care sa scuze aroganta si lipsa de educatie de care dai dovada! Esti exemplificarea proverbului: cainele moare de drum lung si .....matei de grija altora!
    6 0
  • @matei_cel_trist
    Latra latra, vezi sa nu te duci in locuri prea izolate, ar fi nasol fara net cateva zile, n-ai mai putea sa-ti exporti prostia si frustrarile . Neaparat sa ceri niste trotinete electrice prin Etiopia, am auzit ca-s la moda
    10 7
  • Da, amuzant, bravo, te-ai scremut de o glumiță amară.

    Auzi, apropo de prostie și frustrare... mai mori mult de grija mea?
    Dacă erai deștept îți vedeai de viața și familia ta în loc sa mori de grija altuia ca proștii.

    Nu ca m-ar deranja, chiar te invit. Hai, te salut din Timgad. Mai intru mâine să văd ce a mai produs oftica din tine.
    6 13
  • Matei, pentru o persoană care intră în contact cu atâtea culturi, pari limitat și ofticos, altfel spus călătorești degeaba. Dacă o persoană nu-și poate face treaba cu o electrica asta este, decide pentru el și nevoile lui. Pentru unii oameni o electrică înseamnă constrângeri și limitări, deci nu poate intra în discuție. Faptul ca tu compari orice cu Tesla este demult penibil. Ok, îți place Tesla, este alegerea ta. Apropo, poluezi cam mult cu toate călătoriile alea, nu mai aștepți nițel că doar viitorul este electric? Doar n-o să plece Kilimanjaro, te așteaptă ;)
    PS vezi ce fac țările UE cu aberațiile legate de mediu (reducerea emisiilor), nu prea le ating și abia a început “distracția”, “mai mult” banii-s gata… UPS!!!
    Nu le dai tu niște idei funcționale din vasta ta expunere mondială?
    13 3
  • Adrian
    @Matei
    O fi ea Tesla mai avantajoasa, dar unde o incarca romanul care sta la bloc? Asteapta ca un aurolac prin parcari 3-4 ore? Si romanul care sta la casa, dar nu are loc de masina in curte, ce face? Scoate un cablu afara?
    2 8
  • Banditos
    Eu ma gandesc ca ala de isi ia o electrica isi face niste calcule. Si probabil ca se incepe cu "am unde sa o incarc?"

    Adica incep orasele sa fie populate de electrice dar zau ca nu am vazut "aurolaci" langa statiile de incarcare.

    Si da, cablul afara din gardul omului am vazut. Si nu pentru ca nu are loc in curte.
    4 8
  • astept noile tarife la curent (cele ne-plafonate)
    cu tarifele actuale Renovatio e-charge a majorat prețurile pentru încărcare, la stațiile din Lidl și Kaufland la 2,78 lei /kWh ca sa incarc 15 km deci cam 100 km ma costa 40 de lei.
    la un consum de gpl de 10% ma costa 35 de lei, deci unde i avantajul ?
    6 1
  • @prostan electric
    Pârnaia de Tesla e Luxury doar pentru trotinetiștii imbecili, de fapt e o mizerie cu lufturi penibile. :))))))))
    3 2
  • Dutz "brânza trebuie cărată"
    Pentru unul care vrea sa fie luat în serios ești prea obsedat de Musk și debitul de aberații e ilegal de mare: noaptea NU bate vântul, brânza trebuie cărată, mâncați cicluri de găină, foci spălate pe creier, etc.

    In plus, cum mai e cu marile preziceri: s-a terminat cu electricele, cine a vrut gadget și-a luat deja....

    Și câte altele.
    2 6
  • @cocalar hAUR
    Socheres maduro?
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru