Prețuri noul Volkswagen ID.7 Tourer în România: start de la 52.850 de euro

de Tiberiu Safta
Joi, 01.08.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen ID.7 Tourer, varianta break a modelului electric de clasă medie, este acum disponibil și în România. În țara noastră, noul model pleacă de la 52.850 de euro.

Varianta break a lui Volkswagen ID.7, botezată Tourer, a ajuns acum și pe piața din România. Pe piața noastră, noul model este disponibil momentan doar cu o singură linie de echipare și cu un singur propulsor.

Unica linie de echipare Pro aduce următoarele dotări în standard: faruri LED cu control pentru distanța de iluminare, stopuri LED, jante de 19 inch, scaune față încălzite, iluminare ambientală cu 10 culori, cruise control adaptiv, detector de oboseală a șoferului, frânare de urgență în regim urban, front assist cu monitorizare pietoni și bicicliști, asistent pentru menținerea benzii, faruri automate, cameră video marșarier, sistemul Park Pilot, asistent la schimbarea benzii, climă cu două zone, acces fără cheie, comandă vocală și heads-up display.

În România, noul Volkswagen ID.7 Tourer este disponibil cu un motor electric de 286 de cai putere. Cu acest motor, modelul de clasă medie accelerează de la 0 la 100 de km/h în 6.6 secunde și atinge o viteză maximă limitată electronic la 180 de km/h.

Autonomia este de 605 kilometri combinat, mulțumită unei baterii de 77 kWh, iar consumul este de 14.4 kWh/100 km.

Pe piața noastră, noul Volkswagen ID.7 Tourer propune un preț de pornire de 52.857 de euro. Ulterior, vor mai fi disponibile și alte două linii de echipare: Pro S și GTX.

via Volkswagen

Comentarii (53)

  • Am spus-o mereu, nu sunt împotriva electricelor, din contră, sunt adeptul lor, dar doar ca a doua mașină. Iar pentru o a doua mașină e, totuși, cam scumpă. Autonomia de 605 km, teoretic!, este la limita condusului pentru o zi de concediu, până la Salonic aș avea puțin sub 600 km, până în nordul Moldovei sau Bucovina tot cam pe aci, Budapesta, la fel, Istambul tot așa, litoralul bulgăresc idem, coasta Croației la limită s-o fac din două etape.
    11 11
  • Nu autonomia de 600 km este problema, ci rețeaua de încărcare, că este adevărat ca nu conduci 500-600 km fără oprire, dar cum Bulgaria, Grecia, Croația sunt pline ochi de stații de încărcare rapide, trebuie să-ți faci traseul în funcție de aceste stații, dar asta ne poate spune mai bine mult prea fericitul posesor de electrică de pe acest site .
    17 4
  • @dan_grc
    Masinile astea sunt pentru tarile evoluate.
    Ce ai enumerat tu se refera la partea mai inapoiata a Europei.
    Cand vezi stiri cu lansari de masini pe o piata, sunt mentionate Norvegia, Suedia, Olanda, Germania.
    Masinile electrice nu sunt pentru Romania. Suntem departe tare: importam 2/3 din masinile inmatriculate pe an si avem doar 1/3 noi. Deci iti dai seama de nivel.
    6 18
  • Pentru cine nu stie, Passatul clasic era luat la misto ca arata ca o cutie de pantofi. OK, atunci despre asta ce ai putea spune? Ca arata ca un bolovan?

    Dar altceva voiam sa spun: cand vad baterie de 77 kWh si autonomie de 600 de km, cand vad consumuri de 14 kw/100 km, ma bufneste rasul. Fratilor, Ioniq5 are baterie mai mare ca jaful asta si duce 400 de km autonomie. Si numai daca e vreme buna afara. :)))))

    Pe bune, pana cand credeti c-o sa mai puteti prosti lumea? Nu va opriti din minciuni nici acum cand vanzarile de electrocaZnice sunt in cap??? Wow man, WOW! :))
    21 12
  • @ds

    600km ii faci în 8h+ de mers în continuu. Nu iei o pauza de 30 minute, sa bei o cafea, toaleta, poate mânaci ceva?

    Vezi tu, genul asta de argumente sunt iraționale. Un om normal, dacă vrea sa meargă 600km în concediu cu mașina, face cel puțin doua pauze de odihnă, fie și ca sa ajungă la destinație, nu la morga.

    Apoi... Ce fel de concediu e acela în care ajungi acolo chinuit de 8h de stat la volan, iar la întoarcere faci încă 8h, ajungi acasă mai obosit decât ai plecat. Dar în fine, fiecare cu plăcerile lui.
    8 23
  • @dan_grc
    Locuiesc în Marea Britanie. 600km ii faci pe autostradă și încărcătoare sunt la aproape orice service station, care sunt plasate la distante decente de-a lungul autostrăzilor. Și nu din cauza electricelor ci ca sa ofere posibilitatea șoferilor sa folosească toalete, sa se odihnească etc.
    Dar na, britanicii sunt obsedați cu health and safety, românii mor pe capete pe șosele din cauza oboselii la volan.
    4 19
  • @Matei
    Atât ai înțeles? Că nu opresc deloc? Și vii și-mi explici de argumente raționale. Pffff....
    Într-o pauză de 10-15 minute pentru cafea/toaletă/mancat oare cât crezi că-ți poți încărca bateria? Asta în cel mai fericit caz că găsești ceva liber, nu să mergi cu morcovu-n c*r. Asta este ideea.
    14 11
  • Matei o face pe prostul atât de des încât rămâne mult în această stare, lumea spune ca nu există infrastructură la noi si-n țările de concedii, el vorbește ca sunt țări necivilizate, clar trebuie concedii cu electrica în Norvegia, acolo e paradisul .
    20 3
  • In jumătate de oră de încarcă de la 20% la 80%, deci cu 2 opriri parcurgi cel puțin 800km reali.
    E foarte rar sa nu fie libere, și dacă ești așa ghinionist, mai mergi 50km pana la următoarea stație de servicii. Nu te oprești când mai ai 5%, te oprești când ai 30%. Ca și cu termica: nu îți planifici oprirea la benzinărie pe autostradă când ești pe rosu, ca poate e închisă.
    4 21
  • @dan_grc
    Nu știu cine face pe prostul dar uite, hai sa ne prostim împreună: am verificat în România. Pe autostradă cea lunga distanta intre doua puncte de încărcare e 85km intre Lehliu și Fetești.

    Lumea, adică tu, vorbește aiurea pentru ca îi e lene sa verifice.
    5 17
  • Pare că face cineva glume cu un chat bot care e setat pe aceeași propagandă, sub diferite apelative.
    După mintea lui există numai autostradă, deși în România sunt doar bucăți în jur de 1.000 km, iar totalul drumurilor e peste 16.000 km.
    În lipsa infrastructurii electrice în sud și est, toți trollii ăștia în loc să recunoască INADAPTAREA electricei la condițiile PREZENTE, fac pe civilizații.
    În rest, aceleași minciuni regurgitate poate poate crede cineva o iotă: că oricum oprești la baie (da, dar la electrică îți face bateria program de baie.....și de somn, că nu durează 3 minute ci depinde de viteza de încărcare), că sunt destule stații (dar cum distribuite? îți faci drum după ele).
    Cine conduce și vede cât de gogonate sunt și contestă aceste exagerări, e persiflat că n-ar fi civilizat, că n-ar fi în siguranță sau că vorbește în teorie. Iar când li s-au dat exemple concrete, a venit troll-ul semnat altfel și i-a atacat la persoană.
    Deci rămâne cum a stabilit DS, cu un Passat break TSI de 34.000 mergi 600-800-1100 km unde dorești, pe unde dorești și oprești unde și cât dorești și ți-e necesar, nu-ți face program troaca electrică. Acest ID7 de aproape 53.000 nu poate face asta, deși orice mașină normală pe combustie poate. Oricât de mult exagerează trollimea (prin una sau 7 voci care behăie aceleași clișee și exagerări).
    18 3
  • Adevărul e că ai dreptate. Mașina asta și altele nu sunt făcute pentru curul Europei care oricum cumpăra SH și merg 1000km până sfârșesc într-un cap de pod ca sunt chiori de oboseală când merg în "concediu".

    Volkswagen o face pentru piețele mai evoluate.
    4 26
  • Ce rău e să-ți bei cafeaua la volan sau fix în popasul preferat, cu vreun golf cu apă azurie în perspectivă și să faci pauză doar când simte nevoia oricare pasager.
    Probabil moda e selfie-ul lângă stația rapidă, unde fierul de călcat se recuperează după 2 accelerații mai greu decât îl ia somnul pe vajnicul apărător de planetă, care probabil plătește scump orele de stat cu AC în vamă.
    În materie de mobilitate, față de orice vechitură pe combustie, electricele pe baterii rămân involuate și nepotrivite la altceva decât taximetrie și navetă prin oraș. Nișă pe care ID7 aș zice că se potrivește ca electrica și concediul.
    16 2
  • Tiiii :))))
    Din cate am văzut e popular sa faci selfie cu mortul care se grăbea sa "îl facă pe fraierul" din față ca mai are 500km pana la Ozana cea frumos curgătoare și limpede ca cristalul și fără gunoaiele lăsate în urma de alții.
    3 21
  • Best buy ! adica o sa rupa la vanzari.
    2 12
  • Repostez, postasem la articolul cu Golful.

    Daca nu ma credeti pe mine si ma faceti in toate felurile, poate il credeti pe unul din cei mai tehnici si mai priceputi oameni din domeniul Auto din Romania la ora actuala, Vlad Micsunescu. Atentie: nu pun comentariul lui pentru ca e o personalitate care se pronunta anti-electrice. Nici articolul la care se refera. Sunt niste nuante importante aici si toti electroderanjatii isterici de pe'aici si de aiurea ar trebui sa incerce sa citeasca CU ATENTIE. Nu cred in minuni, stiu ca orice argument logic nu valoreaza 2 lei cand esti spalat pe creier, dar totusi, sunt unii oameni lucizi care pur si simplu se lasa convinsi de presa "cualiti". Sau nu se pricep.


    Vlad Micsunescu

    Toată treaba asta cu forțarea electricelor pe piata in acelasi stil precum se întâmplă cu anumite mesaje politice la Eurovision si Olimpiadă este un fiasco total.
    Nu ideologia in sine e problema ci felul in care e băgată pe gât.
    Întotdeauna economia libera e cea funcțională, in momentul in care apare controlul politic se răstoarnă balanța.
    Pe mine ma apucă rasul cand vad diverși oameni care sustin ca viitorul in parcursul sau natural va fi electric.
    Este fix ca filmulețul de pe YouTube cu 7 red lines despre ipocrizia corporatista.
    Am testat numeroase electrice si imi plac in ideea in care sunt o alternativa viabila pentru un segment din piata dar problema sta in imaturitatea tehnologiilor din infrastructura.
    Pana si comunicatele de presă au ajuns niste indigo-uri seci, cu 20-80% in x minute, autonomie x, 0-100, nu mai e niciun pic de pasiune si unicitate si s-a ajuns la niste masini insipide cu nume celebre resuscitate într-o forma banala.
    Majoritatea promotorilor viitorului electric nu prea se pricep deloc la detalii tehnice si nu vad ansamblul industriei auto si judeca masinile precum niște electronice...o companie care face aere condiționate, baterii sau telefoane nu are cum sa iti faca brusc o mașină competitivă.
    Asa cum zice si acest articol, piata libera și consumatorii sunt singurii care pot decide succesul unei tehnologii,nu niste politicieni care habar nu au despre domeniile pe care le coordonează.

    Articolul:
    https://www.msn.com/en-us/money/other/heads-should-roll-over-the-electric-car-fiasco/ar-BB1qIqaA
    11 5
  • Trilulilu
    Faceți frate un monovolum precum ăla de la Skoda, Eniaq parcă, în diferite dimensiuni și s-a terminat bâlciul cu jde mii de forme care mai de care mai nepractice și ciudate. Aceluiași model tranziție și o variantă cu o motorizare pe combustibil clasic și aia e.
    6 3
  • Andrei
    Fabulos cum o țărișoară abia ieșită din comunism, coruptă pana în măduva oaselor și dependentă financiar de vest, ai cărei cetățeni sunt văzuți mai rău decât refugiații, dă lecții de economie de piață vestului. Pe bani vestului, culmea tupeului!
    5 20
  • Pentru fanii electricelor, recomand episodul lui Vlad cu M5 E39 din Tecuci, de acum o lună, proprietarul este cel mai vechi prieten, a avut mai multe M3, adică toate generațiile, inclusiv M4, pe care îl are încă.

    Vlad este un habarnist, ce sa știe el despre lumea auto.
    16 4
  • Cine e Vlad din Tecuci?
    4 16
  • @Matei
    Probabil vreun Salam de la Tecuci pe care îl urmărește Dan pe TikTok și are impresia ca toată lumea știe de el.
    10 11
  • @hateru Matei
    Vlad Miscsunescu este un cunoscut prezentator de masini, o adevarata enciclopedie auto, iar un M5 E39 este ceva ce n-o sa intelegi vreodata, nici n-ai mirosit asa ceva .
    15 7
  • Bemveu
    Un alt cocalar cu bemveu.
    5 13
  • Ce poți tu să spui din noapte minții… ai vomitat ceva, bravo!!! O surpriză colosală ;)
    12 3
  • Dutz mâncați cicluri de găină
    O fi bătut vântul în noatea minții.
    5 13
  • New Volkswagen T-Roc SUV will be VW’s last all-new ICE car for the UK market.
    The end is nigh for Volkswagen’s range of petrol, diesel and plug-in hybrid cars. The maker is winding down the introduction of new combustion-engined models as it looks ahead to an electric car-only future.

    Sursa: Autoexpress.co.uk
    4 11
  • Te-ai murdarit de engleza la gura panarama.
    11 7
  • Tu așa te-ai născut.
    4 10
  • Lăsați că nu îmi e rușine nici cu o benzinărie = o pompă de benzină, asta apropo de noaptea minții.
    13 5
  • Ambulanța
    Ni-no-ni-no!
    3 13
  • Doamne ferește!
    Văd atâtea comentarii și toate sunt din auzite dar oamenii știu foarte bine și nu acceptă alte opinii.
    Nu vreți să spuneți ce mașină conduceți la finalul comentariului?
    Nu mai revin la experiența mea cu mașina electrică pe care am vândut-o după 1 an
    12 2
  • @Adi: ba chiar te rog sa spui despre experienta ta.
    11 3
  • X-zibit
    90% din comentacii de pe aici experti in geopolitica, economie si industria auto, nu isi permit cu banii jos nici macar un Logan chel.
    Numai un ratat se duce in concediu cu masina pana in Grecia sau naiba mai stie unde. Cu avionul ajungi in 3 ore oriunde in Europa, si cu bani putini. Eu nu as sta in masina doua zile sa conduc, nici daca ar fi drumul gratis. Dar cum unii au dependenta de volan si prin asta isi justifica adictia fata de cazanul diezel din batatura, care oricum nu il tine la un drum de 1000 de km fara sa ii cada ceva de pe el....
    0 0
  • Dizăl Rulz Forevăr
    E musai sa ne spună! Experienta lui e universală și noi, dizeliștii, vrem sa ne pupam în fund reciproc ca sa simțim gustul superiorității.
    2 14
  • Te-ai mai gândit Mihăiță, ce electrică ai ? Nu vrei deloc sa împărtășești din fericirea ta, acolo în UK, printre civilizații indieni, pakistanezi, afgani, africani, musulmani care înjură Occidentul și-i doresc moartea, de ce nu vrei sa ne spui direct de la sursa, dintr-o țară civilizata, cum este sa deții o electrică, ce probleme întâmpini, ce mai trebuie îmbunătățit ?
    14 2
  • Dizăl Rulz Forevăr
    Britanicii ii detesta pe români în locul celor înșiratți de tine. Ca sa știi cum stai pe scara evolutivă. Problemele întâmpinate sunt cocalarii romani veniți la furat și șmenuri.
    3 15
  • Dizăl Rulz Forevăr
    Și, desigur, vecinii lui PMC abuzează sistemul de ajutoare sociale și dau foc mașinilor de poliție și le fură catalizatoarelr când vin sa le ia puradeii de acasă, ca să nu-i mai scape de la fereastră. Videouri pe YouTube.
    3 14
  • Îi detestă pe români în locul celor cu turbane și bărbi de Evul Mediu pt că sunt niște ignoranți și foarte modesti intelectual, la fel ca tine .
    13 2
  • Dizăl Rulz Forevăr
    https://youtu.be/0NO1RDju_tQ?si=MbuTdvE2RDdDHUxE
    Da, pentru ca cei cu bărbi și turbane nu sunt niște sălbatici nespălați.
    3 12
  • @hateru Matei
    Cum gasesti tu doar exemple izolate care iti convin, cand babuinii africani din Franta devasteaza cartiere intregi pentru ca o mierleste unu de a lor care a fost prins la furat, care stau de decenii pe ajutoare, asta nu vezi, iar coloratii nostri din Uk sa fie expulzati, de ce i-a primit, daca nu faci dovada ca muncesti in cateva luni, afara, dar mai taiati din civilizatia din Anglea, te plimbi prin Londra si zici ca esti in Mumbai, generatii intregi care de abia vorbesc engleza, asta doar o societate bolnava de la prea mult bine putea sa permita
    16 1
  • intre timp romania continua sa reconfirme pe banda rulanta pledoaria colegului care ne tot aminteste de cocalarii cu bmw care rup stalpii si secera pietonii pe trotuar.

    e proaspata faza, chiar de ieri, din fericire de data asta n-a patit-o niciun pieton. doar cei 3 cocalari din bmw-ul e46: 2 sunt deja in lumea celor drepti, 1 in spital ranita grav.

    mai grav e cand chiar politistii, adica cei care sunt pusi sa ne apere de cocalarii descreierati, o comit exact in acelasi mod si dupa exact acelasi tipar. asta e semn ca romania e un stat esuat si ca nu mai e de trait acolo.

    PS: cel mai rau imi pare de stalpul de curent, sper ca nu a patit nimic.

    https://someseanul.ro/doi-politisti-morti-in-accident-in-targu-lapus-o-politista-a-supravietuit-accidentului/
    1 13
  • Dacă tot ești conectat la accidente și victime, de ce nu ne spui nimic despre accidentul din București, în urma caruia un copil de 9 ani a murit și surioara lui a rămas fără un picior, ce mașină conducea minorul ? Esti ultima treaptă de ipocrizie și degradare morală .

    Dacă mașina era un Bmw apărea în titlu " Un Bmw a omorât un copil ", iar distrusii ca personajul de mai sus oricum citeau doar titlu .
    12 1
  • Aoleu, credeam ca sughiț de la Prosecco, când colo ma pupați voi în fund. Sunt onorat.

    Da, s-au revoltat tarzanii care o freacă pe banii britanicilor, ca sunt fraieri și nu ii deportează in masă. I-au primit ca cică sunt europeni și acum au drepturile omului.

    Inițial au crezut ca sunt o pakistanezi, vreo doua zile ziarele și televiziunile nici nu vorbeau de etnie, ca sa nu jignească comunitatea pakistaneză, care nu face asa ceva. Nigel Farage, un politician de extrema dreapta, a vorbit de "cultura subcontinentului" și i-au sărit toți în cap. Abia după 3 zile s-a aflat ca sunt romani și a scris media despre asta. Despre cultura românească nu au nicio reținere să scrie. Doar au votat și Brexit ca sa nu mai vina decât cu viză.

    Și dacă a venit vorba de cultura....Dane, România are cel mai mare procent de analfabeți din Europa și unul din cele mai mari procente de analfabeți funcționali. Tu ești unul dintre ei. Tocmai tu te-ai găsit sa zici ca britanicii sunt inculți, tu, un prost arogant.

    Acum ai găsit un accident cu o Dacie și te-ai grăbit sa ne zici ca sunt și cocalari cu Dacia. Da, sunt. Dar sunt statistici care spun ca cele mai multe accidente sunt cauzate de șoferi cu BMW. În țara în care se vând muuuult mai multe Dacii decât BMW. Ar trebui sa fie de sute de ori mai multi cocalari cu Dacia ca să se compare cu voi.

    Desigur, sunt zone periculoase în Londra. În centru e plin de infractori romani și Albanezi. În unele cartiere criminalitatea e mare. Dar așa e și în Ferentari, Salajean, Rahova, zis și Triunghiul Bermudelor. Intră cine vrea, iese cine poate dar fără portofel și telefon, eventual cu un buzunar în plus.

    Probleme cu electrica în UK? Da, sunt. E greu sa găsești un service în apropiere. Dacă pentru termice sunt destule, la electrice încă nu a învățat nenea mecanicul sa umble. Dacă vrei și servicii adiționale, de exemplu sa ți-o ia de acasă și sa o aducă la sfârșit, sau sa îți dea o mașină pentru o zi, trebuie sa cauți bine. Ultima oara am mers la 25 mile distanta că doar acolo îmi dădeau o mașină să ma folosesc de ea cât timp a mea era în service.

    Tu nu ai problema asta, știu. Vechiturii ăleia aruncată de altcineva ii faci service și ITP la "băieți".
    2 0
  • Era sa uit de rasistul cu babuinii din Africa.
    Bă, când nu ai altceva sa te crezi superior decât pielea de pe tine, mânaci kkt rasist.
    In zona mai evoluata a civilizației se uita mai mult la cum te comporți decât la ce culoare ai. De-aia le plac mai mult babuinii din Africa decât gibonii din România.
    2 0
  • Te crezi important că te-a făcut mă-ta alb, dar tu n-ai avut nicio contribuție la asta. Măcar de-ai fi profitat de avantajul că te-a făcut în Europa, educație, alea-alea.
    2 0
  • Na că mi-a șters AM comentariul, ca vor sa mențină un ton civilizat, de aceea 13:34 e încă vizibil. Ce sa fac, mai scriu o data.

    Aoleu, credeam că sughiț de la Prosecco dar acum observ ca ma pupați voi în fund. Sunt onorat.

    Da, s-au revoltat tarzanii care o freacă pe ajutoare sociale de la statul britanic. Presa și britanicii în general au crezut ca sunt pakistanezi, vreo doua zile ziarele nu au zis nimic de etnie, ca sa nu jignească comunitatea pakistaneză care nu face asa ceva. Nigel Farage, un politician de extrema dreapta, a vorbit despre "subcontinentul indian" și i-au sărit toți în cap. Abia după 3 zile s-a aflat ca sunt romani și a scris media despre asta, ca nu ai nicio jena sa scrie despre (sub)cultura românească.

    Apropo de cultura: Dane, România are cel mai mare procent de analfabeți din Europa și unul dintre cele mai mari procente de analfabeți funcționali. Tu ești unul dintre ei. Tocmai tu te-ai găsit sa zici ca britanicii sunt inculți, tu, un prost îngâmfat.

    Acum ai găsit un accident cu o Dacie și te-ai grăbit să ne zici ca sunt cocalari cu Dacie. Da, sunt. Dar sunt sigur care arata ca majoritatea accidentelor sunt făcute de șoferi de BMW. Asta în tara care cumpără muuuult mai multe Dacii decât BMW. Ar trebui să fie de sute de ori mai multi cocalari cu Dacia ca sa se compare cu voi. Dar nu îți trebuie nicio statistica: ii vezi cum conduc pe drumuri. Știu, tu crezi ca e condusa sportiv. Noi credem ca sunteți cocalari cu BMW.

    Da, sunt zone periculoase în Londra. În centru e plin de infractori romani și albanezi. Sunt cariere cu infracționalitate mare, dar așa e și în Ferentari, Salajean, Rahova, zis și Triunghiul Bermudelor. Intra cine vrea, iese cine poate dar fără portofel și telefon și, eventual, cu un buzunar în plus.

    Pentru rasistul cu babuinii din Africa: bă, când nu ai altceva de către sa fi mândru decât pielea de pe tine ajungi sa mânaci kkt rasist. Te crezi superior ca te-a făcut mă-ta alb dar tu nu ai avut nicio contribuție. Măcar de ai fi profitat ca te-a făcut în Europa, educație, alea-alea.
    In partea mai evoluata a civilizație se uita mai mult la comportament decât la culoare. De-aia prefera babuinii din Africa în locul gibonilor din România.

    Probleme cu electrica în UK? Da, sunt. E greu să găsești un service în apropiere, mai ales dacă vrei servicii cum ar fi sa ți-o ia de acasă și sa o aducă la sfârșit, sau sa îți dea o mașină sa o folosești în timpul zilei. Pentru termica găsești repede, dar eu ultima oara am mers peste 20 de mile potenți ca nu am găsit mai aproape sa îmi dea o mașină în timp ce a mea e în service.

    Dane, tu nu ai problema asta, e ok. Tu faci service și ITP la "băieți".
    7 13
  • Nu vreau sa continui cu off topicul ca nu e ok, dar când intram eu in contact si aveam în echipe senegalezi și Sud americani, tu te uitai la postere cu Bmw, cred ca de acolo ți se trage .

    Britanicul de rând este incult, încrezut, ignorant, mai ceva ca americanii, măcar ăia sunt pe alt continent, cea mai bună dovadă este c-au votat Brexit ca oile, probabil te-ai numărat printre ele, că " le fura străinii joburile și UE îi sărăcește", dar surpriză, străinii n-au dispărut și englezul de rând nu trăiește mai bine, iar " românii " care au incendiat pe acolo sunt doar cetățeni români, etnia nu este românească, asta e, au altă limbă, obiceiuri, nicio țară din Europa n-a reușit sa-i integreze, pentru ca NU vor sa fie integrați.

    Da-mi și mie o statistica din România în care majoritatea accidentelor grave sunt provocate de șoferi de Bmw, nu accidente separate, da-mi niște cifre, din 3700 de accidente, 2000 sunt cu Bmw, gen . Poți ?
    13 4
  • Eu cred ca Mateutza noastra isterica si activa, degetzele harnice, nu isi pemite un BMW si de aia uraste asa de mult brandul asta. Este, tzitzi? Zi drept ca balezi dupa un M3 dar stii ca toata semintia ta daca-si vinde rinichii n-o sa-ti permiti unul. Hai, fii sincer. :))

    @Spulac: lipseste retardarea ta la articolul asta. Cand ne mai incanti cu niste fracturi logice demne de un oligofren cu IQ 32 asa ca tine? :))
    11 8
  • https://timponline.ro/care-sunt-masinile-cel-mai-des-implicate-in-accidente-rutiere/

    https://stirileprotv.ro/stiri/actualitate/peste-80-dintre-masinile-bmw-din-romania-implicate-cel-putin-o-data-intr-un-accident-zte-invita-sa-mergi-mai-repede.html

    Britanicii de rand nu sunt deloc inculți și nici ignoranți. Aroganți, da, pentru ca au de ce. Cel mai mare imperiu nu se clădește cu inculți și ignoranți. Aia sunt în coada Europei.


    @PWC
    Seminția mea e cum e. A ta e în videoul de mai sus. Tratament pentru asta nu există dar am înțeles că ești de dreapta, extrema dreapta. Poate au ei o soluție.
    10 12
  • @matei
    Crezi că e suficient de inteligent să înțeleagă aluzia la soluție? Ar trebui, că se laudă cu IQ-ul pentru care seminția lui e renumita :))
    10 4
  • Vw va rupe norii cu o plesneală electrică, preț pornire 52k. E rând la reprezentanțele Porsche.

    Trebuie să continue înlocuirea parcului auto euro0-3, mașini de 0.5k, cu electrice chele de 50k.
    Sunt cretini care iau acest scenariu în calcul, cum e manipulatorul agramat E-dick, alias Mihai trotinetă, lipsă permis.
    10 7
  • @dic mic
    Ce e, tati? 52k e mult pentru tine? Te-ai născut sărac, nu ți-a plăcut școala nici munca? Noroc că sunt multe conserve de 0.5k pentru tine în Vitan.
    7 6
  • @bolnavul cu voturi multiple
    Vezi că la 14:40 trebuia să îi dai voturi negative. N-are rost să îți explic, crede-mă pe cuvânt.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru