Prețuri noul Volkswagen Golf facelift în România: start de la 23.300 de euro

de Tiberiu Safta
Miercuri, 22.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Golf facelift poate fi comandat oficial în România. Versiunea actualizată a compactei germane propune un preț de pornire de 23.300 de euro pe piața noastră.

Volkswagen Golf 8 facelift a ajuns oficial în România. Pe piața noastră, noua versiune actualizată a modelului compact va fi disponibil cu 6 motorizări diferite. Gama va începe cu motorul pe benzină de 1.5 TSI, disponibil în două variante de putere: 115 și 150 de cai putere. Urmează apoi motorul diesel 2.0 TDI, disponibil tot cu 115 sau 150 de cai putere. Gama este completată de o motorizare mild-hybrid de 1.5 litri, tot în variantele de putere de 115 sau 150 de cai putere.

Pentru moment, noul Volkswagen Golf facelift este disponibil în 4 linii de echipare: Life, Advanced, Style și R Line. Echiparea de bază Life pornește de la 23.368 de euro și aduce următoarele dotări în standard: geamuri spate fumurii, iluminare ambientală LED cu 30 de culori, cruise control adaptiv, detector avansat de oboseală, asistent frontal și frânare de urgență în regim urban cu monitorizare pentru pietoni și bicicliști, asistent pentru menținerea benzii, limitare electronică a vitezei maxime, sistemul Park Pilot, cameră de marșarier, recunoașterea semnelor rutiere, Climatronic, lumini de zi LED, instrumentar Digital Cockpit Pro și multe altele.

Echiparea Advanced pornește de la 25.894 de euro, în timp ce nivelul de echipare Style pleacă de la 31.069 de euro.

La final, echiparea de top R Line pleacă de la 31.270 de euro. În viitor, noul Golf facelift va fi disponibil și în două versiuni hibride cu încărcare la priză, Golf eHybrid și Golf GTE. Evident, din gamă nu va lipsi nici versiunea de performanță Golf GTI.

VOLKSWAGEN GOLF 8 FACELIFT
ECHIPARE MOTOR (CP) TRANSMISIE PREȚ (EURO)
LIFE 1.5 TSI 115 MANUALĂ 6MT 23.368
1.5 TSI 150 MANUALĂ 6MT 25.769
2.0 TDI 115 MANUALĂ 6MT 25.721
2.0 TDI 150 AUTO DSG 29.269
1.5 MILD-HYBRID 115 AUTO DSG 25.667
1.5 MILD-HYBRID 150 AUTO DSG 28.070
ADVANCED 1.5 TSI 115 MANUALĂ 6MT 25.894
1.5 TSI 150 MANUALĂ 6MT 28.295
2.0 TDI 115 MANUALĂ 6MT 28.245
2.0 TDI 150 AUTO DSG 31.796
1.5 MILD-HYBRID 115 AUTO DSG 28.193
1.5 MILD-HYBRID 150 AUTO DSG 30.594
STYLE 2.0 TDI 150 AUTO DSG 32.270
1.5 MILD-HYBRID 150 AUTO DSG 31.069
R LINE 1.5 MILD-HYBRID 150 AUTO DSG 31.270

via Volkswagen

Comentarii (15)

  • Probabil cea mai buna masina de pe piata la ora asta. Bine-nteles, daca ai ce-ti trebuie la tartacuta. Diesel, chiar cu manuala, e pur si simplu imbatabil. Preturile au crescut, dar varianta asta de G 8.5 e ok, interior revizuit, arata bine acum, a scapat de bordul urat de la G8 care m-a facut pe mine sa nu iau masina aia.
    Pur si simplu nu ai cum gresi cu asa ceva.
    8 21
  • bravos
    da.totusi ptr dame,in oras,dieselul,cere dsg.
    4 2
  • Johnny
    Era buna o comparatie cu concurenta.
    3 1
  • 41k pret lista ptr un r line mild hybrid e o bataie de joc, daca mild hybrid costa ,phev-ul o sa se duca in cat, in 55k? Bataie de joc din partea VW, sper sa dea faliment cat mai curand.
    11 3
  • Diana Șosoacă
    Golfu-i Golf.
    1.5 MILD-HYBRID 115, nu doar că este cea mai echilibrată alegere, dar are un raport preţ / performanţe generator de viitoare ranchiună pentru aceia care se ambitioneaza sa opteze pentru perfectibil in detrimentul ireproșabilului.
    Iar DSG cu 7 trepte, un must have.
    2 12
  • Ce naiba! Devin shoshocar.
    3 3
  • Andrei
    Cel mai bun Golf va ramane 7.5. 1.5TSI 150CP e cel mai potrivit motor, nu ai nevoie de Diesel, benzina e economica. Pe 8 au pus o cutie manuala prea lunga si e penalizat pe reprize, te cam forteaza spre DSG, care nu e chiar reusita..
    5 6
  • Nu ne uităm la aceleași numere? Eu văd 31 K
    1 1
  • Foarte bine Diana… pe ce liste candidezi? M-ai convins să merg la vot ;))
    2 6
  • Fara 1.0 TSI? Doamne-ajuta .. si pe altii voiam sa zic.
    S-o fi prins si VW ca daca reduci cilindreea cu 30%, consumul nu se supune refuzand cu incapatanare sa urmeaze aceiasi formula.
    Lucrul asta e valabil cam la toate ascutitorile.
    5 0
  • Asa e alex, s-ar parea ca le-a venit mintea la cap si au aruncat la gunoi motorul de 1.0, acolo unde ii e locul. In schimb cu motorul de 1.6 TDI au gresit, ala trebuia sa ramana. Era un motor excelent, economic simplu si bun. Am avut eu, faceam consum de 3.6 l/100 km cand mergeam "cu traficul", cuminte.
    3 1
  • in clasamentul AM, dieselul 115 cp dsg este pe locul intai la consum incredibil de mic, iar nemtalaii au suprimat-o. oare ei nu citesc AM ?
    0 1
  • Diana Șosoacă
    PMC
    Extrapolând niţel, şi constatând că nu "înoți" prin fenomen, cu 1.6 Dci de la Renault ce-au avut, de ce a fost eliminat subit din paleta de motorizari ?
    ...... iar 2.0 Dci continua sa mai supravietuiasca pe anumite modele ?
    3 2
  • @Shosho: n-au avut nimic. Au avut neghiobii de la UE care ii obliga sa vanda porcarii electrice si hibride, cu norma de vanzari, cote, ca-n vremea comunistilor. Asa ca n-au avut de ales si au renuntat la ele. 1.5 dCi de la Renault a fost unul din cele mai bune Dieseluri din istorie.
    4 1
  • Diana Șosoacă
    PMC
    Crede-ma pe cuvant, 1.6 Dci 130 CP, un motor cu adevarat delicios, considerabil superior vestitului 1.5 Dci, doar ca nu i s-a oferit timpul necesar in a capata notorietatea pe care o merita.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru