Volkswagen Golf 8 facelift a ajuns oficial în România. Pe piața noastră, noua versiune actualizată a modelului compact va fi disponibil cu 6 motorizări diferite. Gama va începe cu motorul pe benzină de 1.5 TSI, disponibil în două variante de putere: 115 și 150 de cai putere. Urmează apoi motorul diesel 2.0 TDI, disponibil tot cu 115 sau 150 de cai putere. Gama este completată de o motorizare mild-hybrid de 1.5 litri, tot în variantele de putere de 115 sau 150 de cai putere.
Pentru moment, noul Volkswagen Golf facelift este disponibil în 4 linii de echipare: Life, Advanced, Style și R Line. Echiparea de bază Life pornește de la 23.368 de euro și aduce următoarele dotări în standard: geamuri spate fumurii, iluminare ambientală LED cu 30 de culori, cruise control adaptiv, detector avansat de oboseală, asistent frontal și frânare de urgență în regim urban cu monitorizare pentru pietoni și bicicliști, asistent pentru menținerea benzii, limitare electronică a vitezei maxime, sistemul Park Pilot, cameră de marșarier, recunoașterea semnelor rutiere, Climatronic, lumini de zi LED, instrumentar Digital Cockpit Pro și multe altele.
Echiparea Advanced pornește de la 25.894 de euro, în timp ce nivelul de echipare Style pleacă de la 31.069 de euro.
La final, echiparea de top R Line pleacă de la 31.270 de euro. În viitor, noul Golf facelift va fi disponibil și în două versiuni hibride cu încărcare la priză, Golf eHybrid și Golf GTE. Evident, din gamă nu va lipsi nici versiunea de performanță Golf GTI.
VOLKSWAGEN GOLF 8 FACELIFT | |||
ECHIPARE | MOTOR (CP) | TRANSMISIE | PREȚ (EURO) |
LIFE | 1.5 TSI 115 | MANUALĂ 6MT | 23.368 |
1.5 TSI 150 | MANUALĂ 6MT | 25.769 | |
2.0 TDI 115 | MANUALĂ 6MT | 25.721 | |
2.0 TDI 150 | AUTO DSG | 29.269 | |
1.5 MILD-HYBRID 115 | AUTO DSG | 25.667 | |
1.5 MILD-HYBRID 150 | AUTO DSG | 28.070 | |
ADVANCED | 1.5 TSI 115 | MANUALĂ 6MT | 25.894 |
1.5 TSI 150 | MANUALĂ 6MT | 28.295 | |
2.0 TDI 115 | MANUALĂ 6MT | 28.245 | |
2.0 TDI 150 | AUTO DSG | 31.796 | |
1.5 MILD-HYBRID 115 | AUTO DSG | 28.193 | |
1.5 MILD-HYBRID 150 | AUTO DSG | 30.594 | |
STYLE | 2.0 TDI 150 | AUTO DSG | 32.270 |
1.5 MILD-HYBRID 150 | AUTO DSG | 31.069 | |
R LINE | 1.5 MILD-HYBRID 150 | AUTO DSG | 31.270 |
via Volkswagen
Pur si simplu nu ai cum gresi cu asa ceva.
1.5 MILD-HYBRID 115, nu doar că este cea mai echilibrată alegere, dar are un raport preţ / performanţe generator de viitoare ranchiună pentru aceia care se ambitioneaza sa opteze pentru perfectibil in detrimentul ireproșabilului.
Iar DSG cu 7 trepte, un must have.
S-o fi prins si VW ca daca reduci cilindreea cu 30%, consumul nu se supune refuzand cu incapatanare sa urmeaze aceiasi formula.
Lucrul asta e valabil cam la toate ascutitorile.
Extrapolând niţel, şi constatând că nu "înoți" prin fenomen, cu 1.6 Dci de la Renault ce-au avut, de ce a fost eliminat subit din paleta de motorizari ?
...... iar 2.0 Dci continua sa mai supravietuiasca pe anumite modele ?
Crede-ma pe cuvant, 1.6 Dci 130 CP, un motor cu adevarat delicios, considerabil superior vestitului 1.5 Dci, doar ca nu i s-a oferit timpul necesar in a capata notorietatea pe care o merita.