Prețuri noul Peugeot 3008 în România: SUV-ul francez pornește de la 33.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 08.02.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Peugeot 3008 poate fi comandat la noi în țară. SUV-ul francez este disponibil în 3 versiuni, adică mild-hybrid, plug-in hybrid și pur electric, iar prețurile pornesc de la 33.000 de euro cu TVA inclus.

Noul Peugeot 3008 a debutat în toamna anului trecut, inclusiv într-o versiune pur electric, denumită oficial E-3008. Este primul model dezvoltat pe arhitectura STLA Medium al gigantului Stellantis și propune un design exterior nou și noua tehnologie i-Cockpit pentru interior.

Acum, SUV-ul francez poate fi comandat în România. Clienții au la dispoziție 2 niveluri de echipare, Allure și GT, și pot alege una dintre cele 3 versiuni disponibile la lansare: mild-hybrid, cu motor de 1.2 litri, 136 CP și transmisie manuală, plug-in hybrid cu propulsor de 1.6 litri și 195 CP, iar ultima este versiunea pur electrică, cu 210 CP și autonomie de până la 527 de kilometri cu o singură încărcare.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Peugeot 3008
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Allure
1.2 Hybrid 136 CP
230 Nm
33.000
1.6 Plug-in Hybrid 195 CP
- Nm
41.600
Electric 210 CP
250 Nm
46.700
ECHIPARE GT
1.2 Hybrid 136 CP
230 Nm
36.500
1.6 Plug-in Hybrid 195 CP
- Nm
45.000
Electric 210 CP
250 Nm
50.000

Cel mai accesibil Peugeot 3008 pornește în România de la 33.000 de euro, cu TVA inclus.

Este vorba despre motorizarea hibrid, în nivelul de echipare Allure.

Echiparea standard include, printre altele, faruri și stopuri LED, jante de 19 inch, scaune față încălzite, sistemul Peugeot i-Cockpit Panoramic (2 ecrane de 10 inch), aer condiționat automat și cameră video HD pentru mersul cu spatele.

Noul Peugeot 3008 poate fi deja comandat în România.

Noul Peugeot 3008 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Peugeot 3008
1.2 Hybrid
136 - - 33.000
Hyundai Kona
1.6 GDi Hybrid
141 3.9 11.2 36.890
Nissan Qashqai
1.3 litri
158 6.9 9.9 36.490
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Peugeot

Comentarii (14)

  • Robinson
    Unde a aparut ca pe site ul peugeot nu e disponibil spre configurare? :)
    3 0
  • Crusoe
    Mama lui de treaba, ai vrea sa ti-l iei acum, pe loc si nu merge.
    Lasa si tu, bro, de luni incolo, sau, mai bine astepti bateria de 98, altceva!
    3 6
  • George Simion
    balenoiu 1.2! cate tone are? taxare!!

    putini cai la electric! il mananca chinezii!
    4 5
  • Lucian
    Motorul 1.2 Hybrid 136 cp e-DCS6 are distributie pe lant. Nu mai are curea in baia de ulei.
    5 9
  • johnny_tm
    Cam ciudata comparatia cu kona, credeam ca e subcompact, acest 3008 fiind compact.
    Ciudat mai e si pretul la kona, super mare, deci s-au dus vremurile cand coreenele erau o afacere buna. Pacat ca sunt multi tantalai care inca prefera asiatice in detrimentul productiei europene, fara sa aiba vreun avantaj.
    7 16
  • Andy.s
    E foarte scump si aiurea
    9 7
  • ACE - Craiova
    Ar fi interesant de aflat cat costa si varianta cu autonomie pur electrica de 700 km.
    Foarte probabil undeva peste 51-52.000 Euro.
    1 9
  • Lucian
    Motor Electric 210 cp (154 kW) - Baterie 73 kWh
    Allure - 46700 euro pret cu TVA
    GT - 50000 euro pret cu TVA
    5 10
  • parere
    Niciodata o frantuzoaica. Masini cu ergonomie ciudata si valoare de revanzare zero. Ma orientez spre marci asiatice, europenii si americanii nu mai fac masini pe gustul meu: fiabile si consum redus.
    11 9
  • @ parere
    Bravo, tati. Bine ca ne-ai zis, muream de curiozitate.
    7 9
  • Am cerut o oferta ptr GT-Line, 39k...Imens ptr un PHEV de doar 195 cai... Asta e, varianta Kia Sportage HEV ramane cea mai ok :(
    2 0
  • @johnny_lemn
    Peugeot oferă 2 ani garanție și o rețea de service-uri de lux pentru melteni, vestite. :)))))

    3008 cu echipare obligatorie nu bate mai nimic în piață. Te legi de kona, dar sunt nume grele mai ieftine decât frigiderul franțuzesc.

    Motor de 1,2, 1,5 tone, motor de 1,6, 1,7 tone.

    hahaha hihihi
    5 1
  • Enigmatrix
    Imi place și recomand tuturor motorizarea în 3 cilindri,cuplu de 230 NM.
    Este ce trebuie pe o mașină de aproximativ 1,,5 tone.
    Acord 5 stele plus tuturor viitorilor proprietari.
    3 2
  • Adrian
    Sunt super mașinii, menționez că merg aproape zilnic cu unul dintre modelele expuse, își merită toți banii.
    Indiferent de cât de mulți bani aș deține varianta full electric nu aș achiziționa. Mai precizez că sunt pilot teste la o multinațională din Franța.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru