În primăvara acestui an, Mercedes-Benz a prezentat oficial noua versiune electrică a Clasei G, pe numele său complet, G 580 with EQ Technology. Acum, noul model a ajuns oficial și pe piața din România. În țara noastră, noul Clasa G electric este disponibil cu o singură variantă de propulsoare și 3 linii de echipare.
Versiunea de bază se numește Performance. Cu această echipare primești următoarele dotări: jante de 18 inch, instrumentar digital și ecran central pentru sistemul multimedia, ornamente din lemn în habitaclu, tapițerie din piele neagră ce conține cusături contrastante albe și iluminare ambientală, printre altele.
Cea de-a doua echipare, AMG Line, va putea fi distinsă datorită unei grile vopsite în crom argintiu, iar lista de dotări mai cuprinde: etriere cu inscripția numelui mărcii, praguri laterale din oțel inoxidabil și iluminate, o inserție vopsită în crom argintiu prezentă la bara de protecție, covoare AMG negre și jante de 20 de inch.
Pentru clienții din România, mai există și ediția specială de lansare Edition One, care include pachetul AMG Line, jante de 20 de inch, pachetele Night Package I și II, precum și următoarele pachete: confort, G Manufaktur și Superior Line.
Indiferent de echiparea aleasă, noul Mercedes-Benz Clasa G electric primește un propulsor de 587 de cai putere.
SUV-ul electric accelerează de la 0 la 100 de km/h în 4.7 secunde și atinge o viteză maximă de 180 de km/h. Propulsorul este alimentat de o baterie de 116 kWh, capacitate utilizabilă, care asigură o autonomie de 468 de kilometri. Bateria va putea fi încărcată de la 10% la 80% în 32 de minute la un curent de 200 de kW.În România, noul Mercedes-Benz Clasa G electric pleacă de la 143.570 de euro. Versiunea AMG Line pornește de la 149.781 de euro, iar ediția de lansare Edition One pleacă de la 193.472 de euro.
via Mercedes-Benz
Amuzant, mi se pare ca generatia actuala de GLE, GLS, etc au introdus "sand mode" care balanseaza masina sa te scoata din zapada, noroi sau nisip. Acum la noul G Wagon au introdus "panzer mode", care roteste masina pe loc.
Astept ziua in care o sa se roteasca in jurul axei transversale, si de ce nu, sa zboare? Teleportare ceva mai incolo.
Versiunea cu motor AMG avea un sens, o cumparai pentru motor. Dar asa? De ce ai cumpara un produs inferior cand Tesla este clar lider pe piata electricelor.
Daca o tin tot asa, ce mai cumpara fanii DIZAL romani in curand ca sh?
Deja Danut plange :))
Pai dau si astia faliment ca Volvo.
Volvo de acum 2-3 ani de cand au bagat limita asta la toate modelele, nu au mai vandut nicio masina. Sau asa se asteptau unii???
Cam ce ai vrea să pățească ca să te simți și tu om mare?