Constructorul japonez de automobile a lansat, la începutul lunii iunie, a doua generație NX. Modelul nipon este construit pe o platformă nouă și poate fi comandat, în premieră, în versiune plug-in hybrid.
Acum, noul Lexus NX este disponibil și în România. Clienții de aici au al dispoziție patru niveluri de echipare: Business, Executive, F Sport și Luxury. De asemenea, gama de motorizări este compusă dintr-un agregat hibrid și un sistem plug-in hybrid.
Primul este un propulsor pe benzină, de 2.5 litri, care dezvoltă 255 de cai putere. Poate fi alăturat fie unei tracțiuni față, fie uneia automate.
Sistemul cu încărcare la priză integrează tot un motor pe benzină, de 2.5 litri, dar și o unitate electrică. Ansamblul dezvoltă în total 309 cai putere și poate parcurge până la 63 de kilometri în modul 100% electric. Bateria are o capacitate de 18.1 kWh.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Lexus NX |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu AWD | ||
ECHIPARE Business | |||
NX 350h |
244 CP 239 Nm |
52.245 | 53.675 |
ECHIPARE Executive | |||
NX 350h |
244 CP 239 Nm |
- | 57.485 |
NX 450+ |
309 CP 227 Nm |
- | 64.725 |
ECHIPARE F Sport |
|||
NX 350h |
244 CP 239 Nm |
- | 68.355 |
NX 450+ |
309 CP 227 Nm |
- | 75.065 |
ECHIPARE Luxury |
|||
NX 350h |
109 CP 180 Nm |
- | 68.425 |
NX 450+ |
309 CP 227 Nm |
- | 73.565 |
La noi în țară, noul Lexus NX pornește de la 52.245 de euro, cu TVA inclus (versiunea hibrid cu 244 CP, tracțiune față și nivel de echipare Business). Lista cu dotări standard include, printre altele, faruri Bi-LED, lumini de zi și ceață LED, jante de 17 inch, display central de 9.8 inch, sistem navigatie, instrumentar de bord cu ecran de 7 inch și climatizare pe 2 zone.
Printre sistemele de siguranță regăsim Cruise Control Adaptiv Inteligent, frânare controlată electronic, sistem de monitorizare a unghiului mort, detectare motociclist față și sistem de asistență semne rutiere.
Noul Lexus NX vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Lexus NX NX 350h AWD |
244 | 5.7 | 8.7 | 53.675 |
BMW X3 30i xDrive |
252 | 7.6 | 6.4 | 56.228 |
Audi Q5 45 TFSI quattro |
265 | 7.3 | 6.1 | 55.184 |
Volvo XC60 2.0 B5 4x4 |
250 | 7.0 | 6.9 | 53.961 |
Mercedes-Benz GLC GLC 300 4Matic |
258 | 7.0 | 6.2 | 57.910 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Lexus
90% old şi 10% new ???
Noutatea Lexus / Toyota este un PHEV , în anul de graţie 2021....
Mda
Varianta HEV e aia cu doar un singur motor electric.
Greu cu electrificatele astea.
Nu cred că aveţi dreptate, şi versiunea plugin şi cea non plugin, au două motoare electrice.
Diferenţa este dată de kw putere motor 1 şi marimea bateriei, plus sistemul de încărcare la priză, evident.
Asa este. Oarecum. Mai precis:
- Versiunea NX 350h FWD are un singur motor electric.
- Versiunea NX 350h AWD are doua motoare electrice.
- Versiunea NX 450h+, care este doar AWD, are doua motoare electrice.
Versiunea NX 350h este HEV, versiunea NX 450h+ este PHEV.