Actualul BMW Seria 7 a debutat în luna aprilie 2022. La nici o lună, constructorul bavarez a publicat listele de prețuri pentru versiunea pur electrică i7, inclusiv cele aferente pieței din România.
La noi în țară, BMW i7 pornește de la 132.447 de euro cu TVA inclus.
Limuzina germană este disponibilă, acum, și alături de motorizări termice. Clienții din România au de ales din 3 versiuni: 740d xDrive, 750e xDrive și M760e xDrive.
Dacă prima vine echipată cu un motor diesel de 3.0 litri, micro-hibrid, care dezvoltă 300 CP și 670 Nm, cea de-a doua propune un sistem de propulsie plug-in hybrid. Ansamblul este format dintr-un agregat de 3.0 liri, pe benzină, și un motor electric. Cele două dezvoltă împreună 490 CP și 700 Nm.
Versiunea de top, adică M760e xDrive, este tot un plug-in hybrid. De această dată, însă, unitatea de 3.0 litri și motorul electric sunt capabile să ofere 571 CP și 800 Nm. Atât 750e cât și M760e integrează o baterie cu o capacitate de 18.7 kWh.
Autonomia în modul pur electric poate ajunge până la 87 de kilometri, în funcție de versiunea bifată.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 7 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE DE BAZĂ | ||
740d xDrive |
300 CP 670 Nm |
107.457 |
750e xDrive |
490 CP 700 Nm |
117.096 |
M760e xDrive | 571 CP 800 Nm |
140.420 |
Cel mai accesibil BMW Seria 7 este versiunea 740d xDrive și costă, în România, 107.457 de euro.
Pentru această sumă primești, printre altele, jante de 19 inch, tapițerie din piele Veganza, ornamente din lemn de tei, sistemul BMW Live Cockpit Professional, direcție integrală și zonă de încărcare prin inducție pentru telefonul mobil.Scaunele încălzite față/spate, parasolarele electrice și grila frontală iluminată sunt, de asemenea standard.
Livrările sunt programate primăvara anului 2023.
Noul BMW Seria 7 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 7 740d xDrive |
300 | 6.1 | 5.8 | 107.457 |
Audi A8 50 TDI |
286 | - | - | 99.100 |
Mercedes Clasa S S350d |
258 | 6.6 | 6.4 | 111.280 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
Despre forma si grila aia oribila nici nu putem discuta. Chinezii fac masini de 20000 mult mai frumoase.
Așa ca fapt divers… chiar si varianta diesel este așa bine făcută încât la interior nu ai nici o șansa să simți diferența fată de benzină mai ales in mers, chiar din contră. Clar o varianta full electrică este alta treaba, dar nu toți vor electrice… culmea. Dacă BMW au decis sa pună pe lista o asemenea variantă ma gândesc ca au motive… si evident pararea ta nu este relevantă (nici a mea de-altfel). Referitor la design, este o schimbare majora si fiecare cu percepția lui, am văzut-o live si pare ok.
Micro - hibrid la un diesel de 3.0 litri mi se pare o glumă de prost gust. Pentru cei ce nu știu, "micro - hibrid" înseamnă un banal și enervant sistem Start - Stop, atât și nimic mai mult.
În altă ordine de idei, scaunele încălzite față/spate le găsești standard și pe o mașînă ce pleacă de la 60 - 70.000 in sus. Nimic extraordinar. Iar grilă luminată... pffff... no comment. În rest ce să zic, la banii ăștia aș prefera un Clasa S sau un XC 90.
bmw pare ca din start baga totul pe gatul clientului, pe cand la audi inca este liber sa opteze pentru ce ii place. si oricum chiar si la un a8 de asa-zisa baza nu cred ca lipseste ceva esential...orice extra este deja din categoria "mofturi" la clasa asta...gen sistem audio cu 40 difuzoare in loc de cel standard cu 20, masaj in scune cu 30 functii in loc de cel standard cu 15...etc...ca idee zic, ca nu am stat sa le numar la virgula difuzoarele si perforatiile din tapiteria scaunelor.
ma tot uit la acest seria 7 si pe masura ce il descopar mai bine, parca incep sa ma acomodez cu designul si chiar incep sa-l inteleg si sa-mi placa, chiar daca momentan mult mai usor diger un audi a8 sau mercedes s.
Un BMW frumos a fost seria 5 2018.
de la volan ,nu se observa.