Noua generație BMW Seria 5 este disponibilă acum și în România. Pe piața noastră, noul model de clasă executive al bavarezilor va fi disponibil, pentru început, în versiuni cu motoare clasice pe benzină și diesel, cu motoare hibride, dar și în versiunile electrice i5.
Versiunea de bază, botezată 520i, pornește de la 58.965 de euro. Această versiune primește un motor pe benzină de 208 cai putere, cuplat la o cutie automată Steptronic. În pachetul standard, modelul de bază primește jante de 18 inch, faruri LED adaptive, scaune față încălzite și îmbrăcate în piele sintetică, un asistent de parcare și sistemul Driving Assistant. De asemenea, BMW 520i mai primește, tot în dotarea standard și o tavă de încărcare wireless, serviciile BMW ConnectedDrive și radio digital.
Versiunea cu motor diesel este botezată 520d și este disponibilă în configurații cu tracțiune spate sau cu tracțiune integrală. Modelul cu două roți motrice pornește de la 61.285 de euro, în timp ce versiunea dotată cu sistemul xDrive pleacă de la 63.844 de euro.
În ambele cazuri avem un motor de 197 de cai putere, cuplat la aceeași cutie automată Steptronic.Noul BMW Seria 5 este disponibil și în două versiuni hibride plug-in. Prima versiune, 530e, propune un preț de pornire de 66.343 de euro și primește un propulsor de 299 de cai putere și tracțiune spate. De cealaltă parte, versiunea 550e pleacă de la 78.481 de euro și beneficiază de un propulsor de 489 de cai putere și tracțiune integrală.
La final, avem și două versiuni electrice i5. Prima, botezată i5 eDrive40, pleacă de la 70.151 de euro și aduce un propulsor de 340 de cai putere, alimentat de o baterie de cu o capacitate netă de 81 de kWh. Asta înseamnă o autonomie de maxim 579 de kilometri. Această versiune primește tracțiune spate.
A doua versiune electrică, i5 M60 xDrive, este cea mai puternică din gamă, cu un propulsor de 601 cai putere și tracțiune integrală. Propulsorul este alimentat de aceeași baterie de 81 de kWh, însă autonomia este ceva mai mică, de maxim 515 kilometri. Această versiune pornește de la 99.603 euro.
via BMW
: )))))
si totusi semnalizeaza, doar ca in alt fel
Până nu vine Kap_de_dutz să mă caute la... gramatică și ortografie.
Nu e vorba de termice, ci de BMW in sine.
Preturi de seria 7, si nu primesti nici pe departe masina de banii aia.
Masinile cu baterie similara cu i5 (~70k pentru cine n-are timp de citit) costa cu cel mult 10k (+/-)mai putin decat BMW indiferent ca e vorba de Xpeng, Zeekr, VW, Kia.
Nici eu nu-mi permit Panamera, dar nu vorbesc așa sa poluez degeaba. Seria 5 este seria 5, o mașină excepțională, prețul este aproape un amănunt în acest caz. Unii au dat cu ceva timp în urmă peste 60.000 pe un cartof the model Y… care este cea mai vândută (a fost, pardon) mașina in 2023, și sunt bine merci, treaba lor pe bani lor (subvenția ineptă nu au cerut-o, alți dobitoci ca tine au considerat ca-i oportun sa fie acordata)… nu trebuie să ne amintești zilnic ca ești un ratat și un parazit… deja știm.
PS Tesla a pierdut 80 de miliarde de dolari din valoarea de piață într-o zi!!!!
Elon Musk a avertizat, miercuri, că vânzările vor încetini în acest an, în ciuda reducerilor de prețuri. Marile probleme evidențiate de Musk sunt cererea slabă.
Eu am avut dreptate… tu ești un clovn ;))
Tesla a scăzut pe bursă pentru ca pe 2023 a scăzut profitul cu peste 20%, evident din cauza reducerilor masive de prețuri, acționarii au acceptat pierderi ani la rând, acum c-a venit și profitul, puțin probabil sa accepte si-n 2024 aceeași situație .
A, și să ne explice cum e cu Tesla, că îl gâdilă obsesia compulsivă.
Dutulica, rămâne cum am stabilit, nu te agita că nu mai pacalesti pe nimeni.
Aia mașina, cred că avea 12 cilindri sa moara edikk curentat la 230v
Vorbești frumos, fac la fel… cu plăcere.
Am vorbit frumos muuult timp și cu cine nu a fost cazul și tot degeaba. Cu cei care nu merită vorbit frumos, ce sens are?
Dacă tot vroiai să-mi dai o locație… și ai dreptate (nu ar trebui să mă bag în lături), nu poți veni cu “parazit ești tu”.. fi elegant și politicos, altfel nu merge, este doar ipocrizie ;)
Revenind, felicitari pentru comentarii in special pentru cel de mai sus "pe limba lor". :) Bine-nteles ca ai avut dreptate, si tu, si eu si inca cativa p'aici. Creaturi ca Andreea si Mateea sunt asa de departe de adevar incat oricat ai incerca, e pierdere de vreme. Nici eu nu incerc sa castig vreun argument cu gleznutze-epilate ca astia, ci doar vreau ca cei (multi) care citesc articole din presa auto sa aiba parte de pareri corecte, adevarate si mai ales impartiale.
Este si trist si comic, in acelasi timp, cat de mare este diferenta intre tinerii nervosi si siguri pe ei si veteranii forumului.
Nimic obiectiv, fanboism retardat si atacuri la persoana pe care vad ca editorii nu le mai cenzureaza (riscand sa decada la nivelul promotor).
Mulțumesc mult pentru limba in cür. Da' spala-te pe dinți data viitoare.
Mulțumesc pentru limba in cür. Dar spală-te pe dinți data viitoare.