Prețuri noul BMW Seria 3 facelift în România: start de la 41.950 de euro

de Alexandru Monenciu
Joi, 30.05.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul BMW Seria 3 facelift poate fi comandat la noi în țară, atât în versiune sedan cât și break, sau Touring în limbajul nemților. Prețurile încep de la 41.948 de euro, cu TVA inclus.

Constructorul german de automobile a publicat, chiar ieri, primele imagini și informații despre noul Seria 3 facelift. Modelul german a primit câteva noutăți de ordin estetic, dar și o serie de îmbunătățiri tehnice.

Inclusiv o baterie mai mare pentru versiunea plug-in hybrid, care poate parcurge acum până la 101 kilometri în modul pur electric.

Acum, BMW a anunțat și lista de prețuri aferentă pieței din România, atât pentru varianta sedan a noului Seria 3 facelift cât și pentru varianta break, sau Touring în limbajul germanilor.

Gama de motorizări este diversificată, clienții având la dispoziție versiuni cu motoare pe benzină, diesel și, desigur, plug-in hybrid.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL BMW Seria 3 Sedan facelift
NOUL BMW Seria 3 Touring facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
cu xDrive PREŢ
(€ cu TVA)
 cu xDrive
ECHIPARE Standard
318i 156 CP
250 Nm
41.948 - 43.257 -
320i 184 CP
300 Nm
45.518 48.017 46.827 -
330i 245 CP
400 Nm
- 52.539 - 53.848
M340i 374 CP
500 Nm
- 69.794 - 71.103
318d 150 CP
320 Nm
44.923 - 46.232 -
320d 190 CP
400 Nm
48.909 51.408 50.218 52.717
330d 286 CP
650 Nm
- 57.834 - 59.143
M340d 340 CP
700 Nm
- 69.794 - 71.103
330e 292 CP
420 Nm
54.740 57.239 56.040 58.548

Cel mai accesibil BMW Seria 3 Sedan facelift pornește la noi în țară d la 41.948 de euro, cu TVA inclus.

Pentru un Seria 3 Touring facelift trebuie să scoți din buzunare cel puțin 43.257 de euro, cu TVA inclus.

Primele exemplare ajung în showroom-urile din România în vara acestui an.

Noul BMW Seria 3 facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
BMW Seria 3 facelift
320d
190 4.9 - 48.909
Audi A4
40 TDI
204 5.1 - 45.899
Mercedes-Benz Clasa C
C200d
163 4.6 7.9 50.510
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via BMW

Comentarii (8)

  • Dizăl Rulz Forevăr
    45k pentru 318d so 50k pentru 320d. Eu zic ca e bine :))

    Cred ca asa a fost discuția:
    Cat e Model 3? 40k. Ok, noi vindem la 45k ca suntem premium. 150 cai premium.
    3 8
  • BMW este mașină, Tesla este gadget… cifrele și vânzările arată ce vrea piața. BMW își vede de treaba și o să vândă peste 2,6 milioane de mașini anul asta. Tesla o să vândă mai puțin ca anul trecut (ai aflat de la mine în direct și în premieră), concediază mii oameni, reduc capacitatea de producție, au anulat fabrica din Mexic si produc pe stoc. Tu poți să te zbați pe uscat inutil… hai băgați cu cocalarii, softuri mânărite și restul. Dacă găsesc 2,6 milioane de clienți anual și România aproape că nu contează… înseamnă că minusurile sunt anulate de plusuri. Dacă tot vorbim de minciuni Musk este tata lor și nu doar în materie auto… el știu tot despre orice, doar este extraterestru… și o să publice în curând dovezile. ;)
    În fapt aproape oricine ar vrea un BMW sau un Mercedes, Audi, Volvo… cu oricare dacă o folosești corespunzător cel mai probabil nu o să ai probleme sau se rezolvă pe garanție.
    Probabil cel mai relevant indicator despre cum este un brand “văzut” pe o piață este prețul de revânzare, adică piața SH.
    Nu zic că-i OK să minți sau sau sa promovezi condusul sportiv… chiar din contră, dar să faci pe sfântul și să nu accepți realitatea este altceva.
    Volvo a promis 100% electric în 2030, alții chiar mai repede… dacă nu se țin de promisiune după arhanghelii lui peste prăji ar trebui să-și închidă prăvălia și să scrie la intrare am mințit?
    Eu zic că nu… doar au dat-o in bară și vor suporta consecințele, dacă vor exista.
    5 1
  • unualtu
    Nu doar Tesla concediaza oameni... Chiar BMW urmeaza sa faca asta. Si chiar cu cel mai smecher model al lor, Toyota Supra :)) (Z4). Si inchid fabrica din Steyr. Nu tot aparati BMW de zici ca e religie.
    1 0
  • Lasa comparația cu Tesla ca nu-si are sensul. Pur și simplu văzând prețul la seria 3 mi-am adus aminte de Peugeot 508 care este cu doar 700 de euro mai ieftin dar vine cu motor în 3 cilindri pe o asemenea caroserie. Nu știu ce anume gândesc băieții de la Peugeot dar sa nu fie mirați de ce nu se vând, marca asta obișnuia sa fie alternativa mai frumoasă și mai ieftină la Volkswagen, acum se bate în prețuri cu BMW
    1 1
  • Ce vrea piata e diferit de ce e bun.
    Ce au votat unii nu e chiar ok pentru toti.
    Deci cifrele de vanzari si numarul de mașini vandute (daca e real si nu minciuni umflate cu pompa ca sa dea bine) nu sunt de luat in considerare decat la profitul companiei. Cu cat mai multi pacaliti, cu atat mai bine la bugetul companiei.
    Una e sa declari ceva si alta sa manipulezi piata si sa fii amendat.
    Daca nu stii care e diferenta, incearca sa inveti.
    Volvo a zis ca merge pe full electric si a scos din productie dieselul.
    BMW a zis ca mai merge cu termicele multi ani de acum incolo, dar scot pe banda rulanta full electrice: ix1, ix3, IX, I3, I5, I7, etc. Deci nu stiu care minte mai mult ca sa dea cat mai bine.
    Daca judeci, intelegi ce se intampla: BMW minte si ia amenzi pentru ca pacaleste oamenii care se lasa pacaliti. Asa reusesc sa vanda milioanele de mașini anual.
    Daca ar fi buni, nu ar avea nevoie de minciuni si de combinatii si licitatii manarite.
    Asa cum nici smenarii nu ar trebui sa dea spaga la mecanicii corupti ca sa treaca orice troaca verificarile anuale.
    Pricepi? Sau desenam?
    0 1
  • @Dizal: Tesla are ca target o anumita clientela, ca si BMW de altfel: oameni usor de pacalit cu reclame si abureli.
    Tesla are cea mai mare rata de accidente pentru ca multi au pus botul la super reclama AUTOPILOT. Au murit ca prostii pe capete pentru ca au crezut ca masina se conduce singura.
    La fel si cei ce iau BMW, cred ca sunt toti Schumacher si cred ce le prezinta firma BMW: mașinile sunt sportive si se conduc bine, iar apoi vedem multe accidente cu toti retarzii care au pierdut controlul volanului.
    BMW are cea mai mare rata de conducatori DUI (driving under influence), pe romaneste soferi drogati si beti la volan. Asta e peste tot in lume, nu doar in Romania. Asta atrag firmele cu reclamele lor.
    Oricate valuri fac unii pe aici, adevarul e trist: mor multi ca prostii pentru ca nu stiu sa foloseasca niste obiecte si cred reclamele mincinoase ale unor producatori.
    0 0
  • Nu fi naiv, nu-i nimic astăzi umflat cu pompa și nu văd ce-i așa de greu de înțeles din ce spui… nu spui nimic ce nu s-a spus. Nici o multinațională nu repetă o măgărie, sau fooooarte, foarte rar. Nu-ți place BMW, nu-ți iei. Pararea ta, banii tăi.
    Dacă-mi iau Mercedes este pentru că îmi place Mercedes și nu pentru că niște tâmpiți/cocalari/jmenari etc. distrug mașini (unele BMW) și de aceea eu “urăsc” BMW. La fel și la alegeri votez X ca vreau, nu că-l urăsc le Y. Nu mașina face prosti si probleme ci bolnavul care o folosește. Ai văzut tu reclame la parcare nesimțită, nu semnaliza, da flash-uri??? Crezi ca avem nevoie unii din noi de reclame sa fim nesimțiți? Cu arta venim de acasă… pricepi sau desenez? Nu știu cine sunteți “voi” :)))
    0 0
  • nobody
    Atatea generalizari si "hate" din partea celor care nu-si permit unul nici macar SH... Daca ar conduce macar unul, ar intelege
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru