Constructorul german de automobile a publicat, chiar ieri, primele imagini și informații despre noul Seria 3 facelift. Modelul german a primit câteva noutăți de ordin estetic, dar și o serie de îmbunătățiri tehnice.
Inclusiv o baterie mai mare pentru versiunea plug-in hybrid, care poate parcurge acum până la 101 kilometri în modul pur electric.
Acum, BMW a anunțat și lista de prețuri aferentă pieței din România, atât pentru varianta sedan a noului Seria 3 facelift cât și pentru varianta break, sau Touring în limbajul germanilor.
Gama de motorizări este diversificată, clienții având la dispoziție versiuni cu motoare pe benzină, diesel și, desigur, plug-in hybrid.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL BMW Seria 3 Sedan facelift |
NOUL BMW Seria 3 Touring facelift |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu xDrive | PREŢ (€ cu TVA) |
cu xDrive | ||
ECHIPARE Standard | |||||
318i |
156 CP 250 Nm |
41.948 | - | 43.257 | - |
320i |
184 CP 300 Nm |
45.518 | 48.017 | 46.827 | - |
330i | 245 CP 400 Nm |
- | 52.539 | - | 53.848 |
M340i | 374 CP 500 Nm |
- | 69.794 | - | 71.103 |
318d | 150 CP 320 Nm |
44.923 | - | 46.232 | - |
320d | 190 CP 400 Nm |
48.909 | 51.408 | 50.218 | 52.717 |
330d | 286 CP 650 Nm |
- | 57.834 | - | 59.143 |
M340d | 340 CP 700 Nm |
- | 69.794 | - | 71.103 |
330e | 292 CP 420 Nm |
54.740 | 57.239 | 56.040 | 58.548 |
Cel mai accesibil BMW Seria 3 Sedan facelift pornește la noi în țară d la 41.948 de euro, cu TVA inclus.
Pentru un Seria 3 Touring facelift trebuie să scoți din buzunare cel puțin 43.257 de euro, cu TVA inclus.Primele exemplare ajung în showroom-urile din România în vara acestui an.
Noul BMW Seria 3 facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
BMW Seria 3 facelift 320d |
190 | 4.9 | - | 48.909 |
Audi A4 40 TDI |
204 | 5.1 | - | 45.899 |
Mercedes-Benz Clasa C C200d |
163 | 4.6 | 7.9 | 50.510 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via BMW
Cred ca asa a fost discuția:
Cat e Model 3? 40k. Ok, noi vindem la 45k ca suntem premium. 150 cai premium.
În fapt aproape oricine ar vrea un BMW sau un Mercedes, Audi, Volvo… cu oricare dacă o folosești corespunzător cel mai probabil nu o să ai probleme sau se rezolvă pe garanție.
Probabil cel mai relevant indicator despre cum este un brand “văzut” pe o piață este prețul de revânzare, adică piața SH.
Nu zic că-i OK să minți sau sau sa promovezi condusul sportiv… chiar din contră, dar să faci pe sfântul și să nu accepți realitatea este altceva.
Volvo a promis 100% electric în 2030, alții chiar mai repede… dacă nu se țin de promisiune după arhanghelii lui peste prăji ar trebui să-și închidă prăvălia și să scrie la intrare am mințit?
Eu zic că nu… doar au dat-o in bară și vor suporta consecințele, dacă vor exista.
Ce au votat unii nu e chiar ok pentru toti.
Deci cifrele de vanzari si numarul de mașini vandute (daca e real si nu minciuni umflate cu pompa ca sa dea bine) nu sunt de luat in considerare decat la profitul companiei. Cu cat mai multi pacaliti, cu atat mai bine la bugetul companiei.
Una e sa declari ceva si alta sa manipulezi piata si sa fii amendat.
Daca nu stii care e diferenta, incearca sa inveti.
Volvo a zis ca merge pe full electric si a scos din productie dieselul.
BMW a zis ca mai merge cu termicele multi ani de acum incolo, dar scot pe banda rulanta full electrice: ix1, ix3, IX, I3, I5, I7, etc. Deci nu stiu care minte mai mult ca sa dea cat mai bine.
Daca judeci, intelegi ce se intampla: BMW minte si ia amenzi pentru ca pacaleste oamenii care se lasa pacaliti. Asa reusesc sa vanda milioanele de mașini anual.
Daca ar fi buni, nu ar avea nevoie de minciuni si de combinatii si licitatii manarite.
Asa cum nici smenarii nu ar trebui sa dea spaga la mecanicii corupti ca sa treaca orice troaca verificarile anuale.
Pricepi? Sau desenam?
Tesla are cea mai mare rata de accidente pentru ca multi au pus botul la super reclama AUTOPILOT. Au murit ca prostii pe capete pentru ca au crezut ca masina se conduce singura.
La fel si cei ce iau BMW, cred ca sunt toti Schumacher si cred ce le prezinta firma BMW: mașinile sunt sportive si se conduc bine, iar apoi vedem multe accidente cu toti retarzii care au pierdut controlul volanului.
BMW are cea mai mare rata de conducatori DUI (driving under influence), pe romaneste soferi drogati si beti la volan. Asta e peste tot in lume, nu doar in Romania. Asta atrag firmele cu reclamele lor.
Oricate valuri fac unii pe aici, adevarul e trist: mor multi ca prostii pentru ca nu stiu sa foloseasca niste obiecte si cred reclamele mincinoase ale unor producatori.
Dacă-mi iau Mercedes este pentru că îmi place Mercedes și nu pentru că niște tâmpiți/cocalari/jmenari etc. distrug mașini (unele BMW) și de aceea eu “urăsc” BMW. La fel și la alegeri votez X ca vreau, nu că-l urăsc le Y. Nu mașina face prosti si probleme ci bolnavul care o folosește. Ai văzut tu reclame la parcare nesimțită, nu semnaliza, da flash-uri??? Crezi ca avem nevoie unii din noi de reclame sa fim nesimțiți? Cu arta venim de acasă… pricepi sau desenez? Nu știu cine sunteți “voi” :)))