În urmă cu câteva zile, constructorul din Munchen a publicat primele imagini și informații despre noul M5 Sedan. Marea noutate este că modelul de performanță vine echipat cu un sistem de propulsie plug-in hybrid.
Ansamblul este compus dintr-un motor V8 de 4.4 litri și o unitate electrică integrată în cutia de viteze. În total, cel de la volan are la dispoziție 727 CP și 1.000 Nm, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 3.5 secunde.
Repriza 0-200 km/h durează 10.9 secunde, iar viteza maximă este limitată la 250 km/h. Pachetul opțional M Driver crește această valoare la 305 km/h.
Mulțumită sistemului plug-in hybrid, noul BMW M5 poate acoperi până la 69 de kilometri în modul pur electric.
Acum, sedanul de performanță poate fi comandat în România. Prețul pornește de la 132.983 de euro, cu TVA inclus.
În standard primești, printre altele, climatizare pe patru zone, scaune față încălzite, sistem audio Bowers & Wilkins, hayon cu acționare electrică și cablul de încărcare Professional.
Opțional, noul BMW M5 poate fi echipat cu pachetul exterior M Carbon, plafon îmbrăcat în Alcantara, volan încălzit, funcție de răcire activă pentru scaune și cârlig de remorcare.
Livrările sunt pregătite să demareze în ultimul trimestru al anului 2024.
via BMW
Eu credeam ca masinile electrice sunt exagerat de scumpe, dar vad unele marci ca se intrec cu gluma.
Nu am nevoie de 700 CP si nici acceleratie de 2-3 secunde, ca nu ma grabesc nicaieri. Deci pot lua o masina de vacanta excellenta cu mult spatiu in portbagaj (nu ca marlania asta de caruta) la jumatate de pret. Si mai sigura si mai confortabila.
O alta pacaleala marca BMW...
Mai departe, concluziile va apartin.
Se prefigurează un succes.
Nu e asta o inepție?
Câte asemenea mașini se produc?
Care este impactul implementării PHEV-urilor VS reducerea emisiilor?
Pe hârtie este una, realitatea este alta.
Dacă până acum unii au făcut softu-uri să fenteze, ei acuma dacă bateria-i goală… pam, pam!!! Ce să faci.. nu a încărcat-o omul, testarea se face cu bateria plină, minunat… minciuna instituționalizată.
Dintr-un V8 scoți tot ce-i nevoie pentru dinamică și performanță, nu-i trebuie nimic.
Plăcerea de a utiliza o asemenea jucărie nu sunt liniile drepte și ar fi putut cântării cu cel puțin 250 kg mai puțin fără PHEV.
Pentru liniuțe sunt electrice câte vrei.
PS dacă ar fi putut să o vândă ca 80.000 și să facă profit atât ar fi prețul, dar din păcate realitatea este alta.
Nurburgring:
Model S Plaid - 7 minute 25.2s
M5 V8 - 7 minute 38.9s
Dacă ai impresia că Nurburgring e linie dreaptă du-te și vorbește cu delfinii.
Caută statistici repede, dar, te rog mult, nu cu vântul noaptea.
Și ce are sula cu prefectura? Ai mâncat kkt cu linie dreaptă și dinamică - ți-am arătat că e mai rapidă pe circuit decât vechiul M5, M3 CS și M4.
Hai... Weekend plăcut.
Înainte de a te arunca all in… citește și judecă ;)
Mi se rupe de electrice, nu mă interesează cum nici pe 90% din piața nu interesează.
Mai mult și în Norvegia (imagine) 20% din țepuiți vor să revină la ICE-uri, nu mai zic de USA și Australia unde-i 50%.
PS plaid este o cutie tristă și de aceea nu se vinde… in schimb toate modelele pe care tu le-ai enumerat și au fost bătute de racheta electrică (felicitări PLAID) au făcut istorie și sunt în colecții… Plaid este ambalaj de unică folosință, ca și tine ;)
Ție ți se rupe de 5 ori pe zi, pe toate articolele te deșerți împrăștiat, obsedatule.
Asa, hai sa punem Dacia Spring vs Porsche 911 GT2 RS MR pe Nurburgring :-)
Asa, chiar si Porsche 911 GT2 RS, desi are mai putini cai decat Plaid, tot e mai rapid cu aproape 1 minut.
Comentez să nu credeți că aveți dreptate, pentru că nu aveți nici dreptate, nici argumente, nici cifre care să susțină obsesiile.
Ați mințit de doi ani, aburiți cu creșteri exponențiale, sold out, și acuma vi se sparge rahatul în față și tot ce faceți este să vă agățați de clișee… heil Hitler!!!
O să am tot timpul ultimul cuvânt… ;)
electricele si prizoaicele sunt tot pe crestere, evident!
Sau poate nu are importanta cât costă atunci sau înainte de Covid?
Amice, ai mai adăugat o aberație la lungul șir de comentarii idioate. Că era 130.000 un Ferarri, nu are nicio legătură cu 2024, covid și alte inepții pe care le înșiri. Probabil, de-a lungu timpului o fi fost și 130.000. Și litrul de benzină a fost 4.15 lei. Așa, și? Iar pentru cultura ta generală cel mai ieftin Ferarri la ora actuală este 165.000 + tva. Adică 195.000 în Romania.