Prețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euro

de Tiberiu Safta
Luni, 25.11.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Audi a deschis comenzile pentru noul Q5 în România. Noul SUV de clasă medie al germanilor are un preț de pornire de 55.300 euro în țara noastră.

Cea de-a treia generație Audi Q5, dezvăluită în luna septembrie, a ajuns acum și în România. Noul SUV de clasă medie al constructorului de la Ingolstadt este disponibil cu 3 motorizări. Versiunea de bază, botezată Q5 40 TFSI, aduce un motor pe benzină mild-hybrid de 2.0 litri care dezvoltă 204 cai putere. Această versiune primește, în standard, tracțiune față. Opțional, este disponibil și sistemul de tracțiune integrală quattro.

Urmează apoi o motorizare diesel, Q5 40 TDI. În cazul de față avem un motor mild-hybrid care dezvoltă tot 204 cai putere și care transmite puterea către toate roțile în standard.

Cea mai puternică motorizare se regăsește la Audi SQ5, versiunea de performanță a modelului. Sub capota celei mai puternici versiuni se regăsește un motor V6 mild-hybrid de 3.0 litri, capabil să ofere 367 de cai putere. Indiferent de motorizarea aleasă, noul Audi Q5 este oferit exclusiv cu o cutie automată S Tronic cu 7 trepte și cu dublu ambreiaj.

În România, prețul de pornire al noului Audi Q5 este de 55.300 de euro pentru versiunea Q5 40 TFSI cu tracțiune față.

Aceeași motorizare, dar cu tracțiune integrală, pleacă de la 56.599 euro. Versiunea cu motor diesel propune un preț de pornire de 57.300 euro, în timp ce versiunea de performanță SQ5 pleacă de la 81.500 euro.

MOTOR PUTERE
PREȚURI NOUL AUDI Q5 (EURO CU TVA)
 cu tracțiune față cu tracțiune integrală
Q5 40 TFSI (2.0 benzină MHEV) 204 CP 55.300 56.599
Q5 40 TDI (2.0 diesel MHEV) 204 CP - 57.300
SQ5 (3.0 V6 MHEV) 367 CP - 81.500

Noul Audi Q5 vs. principalii concurenți (versiuni de bază)

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Audi Q5
2.0 benzină MHEV, 40 TFSI
204 6.5 8.6 55.300
BMW X3
2.0 benzină MHEV, 20 xDrive
208 6.9 7.8 57.061
Mercedes-Benz GLC
2.0 benzină MHEV, 200
204 7.3 7.8 58.280
Alfa Romeo Stelvio
2.0 benzină, Turbo
200 8.4 7.2 53.700
Lexus NX
2.5 hibrid, 350h AWD
244 5.9 7.7 63.691
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Audi

Comentarii (6)

  • Dizăl Rulz Forevăr
    Eu zic ca e bine, 2.0 TDI la 57000, adică 70000 cu opționale. Eftin, nu ca electricele alea.
    2 9
  • Lexus, doar ca au un interior din sec trecut
    2 2
  • Nu știu cum îl “încadrează” în clasa a medie, dar la interior a fost tot timpul deficitar mai ales pe banchetă.
    De prețuri…. dezastru!!!!
    2 0
  • seamănă a tiguan cu ciuning de obor?
    Pai daca tot tracțiune față , macar de jumate de bani adică 26 de mii iei un kuga
    4 0
  • Unul configurat aproape full, 98k..Unde ne indreptam cu preturile astea de 2 bani? Nu mai zic, daca apare PHEV-ul la anul, sigur o sa se duca in 120k...Isi bat joc cei de la Audi, parca nu vor sa vanda masinile astea...Noroc ca le gasim mai ieftin in DE, altfel era jale(Lexus NX350h Overtrail, la noi 70k, in Germania 55k; BMW X3 xDrive30e in RO 80k pret lista, 70k pret achizitie, in Germania 65k)
    4 0
  • Am configurat un Q6 e-tron, pachet Techno Pro. 78000.
    Q5 sare de prețul ăsta, configurat, mai ales dacă vrei o motorizare cât de cât comparabilă.

    Nu știu dacă asta spune ceva despre electrice, în general, dar spune ca politica de preturi la Audi e... confuză.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru