Noua generație Toyota Prius a debutat la finalul anului trecut. Pe lângă design, marea noutate este reprezentată de exclusivitatea unei motorizări plug-in hybrid (cel puțin în Europa). Așadar, Prius renunță la configurația hibrid.
Sistemul de propulsie plug-in hybrid este compus dintr-o unitate de 2.0 litri, pe benzină, cu 151 CP și un motor electric, capabil de 163 CP. În total, ansamblul dezvoltă 223 de cai putere.
Și capacitatea bateriei a crescut, de la 8.8 kWh la 13.6 kWh. În consecință, noua generație Prius poate parcurge până la 86 de kilometri în modul pur electric.
Acum, modelul asiatic poate fi comandat și în România. Clienții de aici au la dispoziție 3 niveluri de echipare: Active, Dynamic și Exclusive.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Toyota Prius |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Active | ||
2.0 PHEV |
223 CP 188 Nm |
44.953 |
ECHIPARE Dynamic | ||
2.0 PHEV |
223 CP 188 Nm |
46.605 |
ECHIPARE Exclusive |
||
2.0 PHEV |
223 CP 188 Nm |
52.384 |
Cea mai accesibilă Toyota Prius pornește în România de la 44.953 de euro. Dacă optezi pentru echiparea Dynamic trebuie să scoți din buzunare cel puțin 46.605 euro, iar dacă vrei echiparea de top, află că aceasta costă de la 52.384 de euro în sus.
Noua Toyota Prius vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Toyota Prius 2.0 PHEV |
223 | - | - | 44.953 |
Peugeot 308 1.6 PHEV |
180 | 1.2 | 7.6 | 40.500 |
Volkswagen Golf 8 1.4 eHybrid PHEV |
204 | 5.7 | 7.4 | 37.527 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Jato Dynamics
C-HR GR Sport
https://www.youtube.com/watch?v=_n5E7feJHw0
Nu mai bagati marca asta la care se orienteaza cocalarii si cei mai tarani soferi in stirile cu masini.
Cand se discuta de cotete pentru gaini, caini sau tigai, atunci sunt mai multe optiuni si puteti baga Seria 3, Seria 5 acolo unde le este locul.
Mai bine îţi iei o full electrică... ori VW ID.4 sau ID.5, BMW ix, ori Tesla 3 sau Y, sau Skoda...
In Japonia e sub 30k un Prius normal iar in EU 45k plug-in-ul. Bun asa Tayota.
comparatia cu BMW-ul ala e futila. Unde se opreste Prius incepe BMW-ul.
Oricum tu n-ai bani de așa ceva si interesant nici ca înjuri BMW-ul nu te ajuta…
Dacă ai fi o persoana elegantă care ar alege un Mercedes (de exemplu) in loc de BMW, ai arată de ce ai ales așa si nu ai arunca cu inepții ca sa știm toți ca o ai mică… ;)
Cu siguranța este peste Prius-ul care l-am “condus” acum vreo 4 ani… dar atunci mi-a murit orice intenție sau deschidere pentru zona în care evoluează. Am decis sa folosesc altceva pana se mai lămuresc lucrurile… performanțe, cost, utilitate…
Cu ajutorul vostru, o sa aflu când acel moment a venit… dar încă nu-i cazul ;)
"nu ai arunca cu inepții"
Apropo de inepții, te-ai lămurit cum e cu vântul noaptea? Hai, te tachinez doar, că vad că nu te simți bine, azi. N-ai făcut pe nimeni tâmpit, prost, spălat pe creier.
https://youtu.be/i_4zwl8SuoQ