Cea de-a doua generație Toyota C-HR a ajuns acum și pe piața din România. Noul crossover hibrid al japonezilor este disponibil cu două motorizări, una de 1.8 litri și 140 de cai putere, cealaltă de 2.0 litri și 198 de cai putere.
Alături de cele două motorizări, noua Toyota C-HR este disponibilă în țara noastră în nu mai puțin de 5 niveluri de echipare: Active, Dynamic, Exclusive, Premiere Edition și GR Sport.
Cea mai accesibilă echipare, Active, pornește de la 33.689 de euro în România. În această echipare, noua Toyota C-HR primește doar motorul de 1.8 litri, iar în standard, modelul vine echipat cu următoarele dotări: jante de 17 inch, ecran multimedia de 8 inch, instrumentar digital de 12.3 inch, sistemul Toyota Smart Connect, climă automată pe două zone, scaune față sport și pachetul de siguranță Toyota Safety Sense.
Echiparea Dynamic pornește de la 36.717 euro și este disponibilă și cu motorizarea de 2.0 litri. Cu această echipare, C-HR primește scaune față încălzite, volan încălzit, faruri LED, cruise control adaptiv inteligent și sistem Smart Entry & Start.
Echiparea Exclusive pornește de la 39.777 de euro și primește jante de 19 inch și un ecran multimedia de 12.3 inch.Linia de echipare Premiere Edition, care va fi disponibilă pentru un timp limitat, pornește de la 46.162 de euro și primește un sistem audio JBL premium, precum și un Head-up Display, printre altele. La final, echiparea de top GR Sport pleacă de la 48.922 de euro și aduce un pachet vizual agresiv.
În viitor, Toyota C-HR va fi disponibilă și cu o motorizare hibridă cu încărcare la priză de 2.0 litri.
ECHIPARE | MOTOR | PREȚ DE PORNIRE (EURO) |
Active | 1.8 litri, 140 CP, 4x2 | 33.689 |
Dynamic | 1.8 litri, 140 CP, 4x2 | 36.717 |
2.0 litri, 198 CP, 4x2 | 38.537 | |
Exclusive | 1.8 litri, 140 CP, 4x2 | 39.377 |
2.0 litri, 198 CP, 4x2 | 41.187 | |
2.0 litri, 198 CP, 4x4 | 42.958 | |
Premiere Edition | 2.0 litri, 198 CP, 4x2 | 46.162 |
2.0 litri, 198 CP, 4x4 | 47.932 | |
GR Sport | 2.0 litri, 198 CP, 4x4 | 48.922 |
via Toyota
La pretul asta o sa se vanda si la Kaufland, conform reclamei.
Stiti cum se zice, da-ti o bucata pe persoana, sa ajunga la toata lumea.
A fost era japonezelor in anii 90. Acum sunt doar o teapa masiva.
Exceptand adeptii fideli chr, nu gasesc niciun argument pentru care un om normal ar da 40 mii pe aceasta masina ( nici 33 nici 48)!?! Prea mare pentru o citadina, prea mica pentru vacanta unei familii cu copii, nu-i premium ca sa o parchezi in fata cafenelelor din Dorobanti. Designul discutabil ar putea eventual atrage amatorii de modele de lifestyle, dar totusi este o japoneza, nu mini sau fiat 500.
https://www.automarket.ro/stiri/anvelope-de-iarna-sau-all-season-testul-comparativ-de-franare-pe-zapada-74731.html