La jumătatea lunii iunie, Automarket a călătorit la Barcelona pentru a conduce, în premieră, noua Honda ZR-V. Vorbim despre un SUV compact, dezvoltat pe arhitectura lui Civic și poziționat în gamă între HR-V și CR-V.
Impresiile noastre de la volan le poți citi AICI.
Acum, noua Honda ZR-V poate fi comandată în România. Este disponibilă în două niveluri de echipare, Sport și Advance, iar clienții au la dispoziție o singură motorizare full-hybrid.
Sistemul integrează un motor de 2.0 litri, pe benzină, o unitate electrică, un generator și o baterie de 1.05 kWh. Ansamblul dezvoltă 184 CP și 315 Nm cuplu, transmis exclusiv punții față.
Cea mai accesibilă Honda ZR-V costă, la noi în țară, 43.190 de euro cu TVA inclus.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Honda ZR-V |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Sport | ||
2.0 full-hybrid |
184 CP 315 Nm |
43.190 |
ECHIPARE Advance | ||
2.0 full-hybrid |
184 CP 315 Nm |
46.440 |
Echiparea standard include, printre altele, faruri și stopuri LED, instrumentar de bord cu ecran de 7 inch, sistem multimedia cu display de 9 inch, conexiune wireless Apple CarPlay și Android Auto (cu fir), scaune față încălzite și Cruise Control adaptiv inteligent.
Livrările sunt programate să înceapă în luna noiembrie.
Noua Honda ZR-V vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Honda ZR-V 2.0 full-hybrid |
184 | 5.7 | 7.8 | 43.190 |
Nissan Qashqai ePower |
190 | 5.4 | 7.9 | 41.940 |
Ford Kuga 2.5 Duratec FHEV |
190 | 5.1 | 9.1 | 37.800 |
Toyota RAV4 2.5 Hybrid |
218 | 5.6 | 8.4 | 41.635 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Honda
Poti lua chiar model y de 500cp.
In lumea electricelor 500cp nu inseamna ca intri in faliment cum e la combustibil. CHiar deloc.
Dar nah, 2.0 190cp vs 300-500cp
Si se vaita ca nu cumpara lumea. Si nu va cumpara in continuare honda si ghertomaniile lor. Japonezii s-au dus pe apa sambetei.
Daca incerci sa tragi dintr-o baterie de 70kwh energie ca sa sustii constant cei 500 de cai, nu te tine nici 10 minute. Nu mai zic ca faci terci bateria si s-ar putea sa intri in throtling dupa primele 3-4 minute.
Iar in "lumea termicelor" nu intri in faliment cu 500 cai. Un 3 litri benzina scoate lejer 500 cai si la mers normal papa 9-10% exterior si 14-16% in oras. Adica in mare cam 15-20 euro suta de km.
In lumea electricelor ai 500 de cai dar ti-e frica sa-i folosesti.
Cîrlige de agatat carași.