Prețuri noua Honda Civic în România: start de la 33.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 01.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Honda Civic poate fi comandată în România, dar numai alături de motorizarea hibrid. Clienții pot alege unul dintre cele 3 niveluri de echipare.

Noua generație Honda Civic, model care a debutat la începutul acestui an, poate fi comandată acum în România. Clienții au la dispoziție versiunea hibrid, cu motor pe benzină, de 2.0 litri, unitate electrică și generator.

Ansamblul dezvoltă în total 184 de cai putere și 315 Nm. Transmisia automată E-CVT completează pachetul. Mașina atinge 100 de km/h în 7.8 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.

În România, noua Honda Civic este disponibilă în 3 niveluri de echipare: Elegance, Sport și Advance.

Prețurile pornesc de la 32.990 de euro. Modelul japonez poate fi achiziționat și prin programul Rabla, caz în care prețul nivelului de echipare Elegance scade la 29.690 de euro (3.300 de euro avantaj client).

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Honda Civic
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Rabla
ECHIPARE Elegance
2.0 e:HEV 184 CP
315 Nm
32.990 29.690
ECHIPARE Sport
2.0 e:HEV 184 CP
315 Nm
34.490 31.190
ECHIPARE Advance
2.0 e:HEV 184 CP
315 Nm
37.490 34.190

În standard, noua Honda Civic vine, printre altele, cu faruri, stopuri și lumini de zi cu LED, jante de 17 inch, tapițerie din material textil, sistem multimedia cu ecran de 9 inch, instrumentar de bord digital cu display de 7 inch și sistem de climatizare pe două zone.

Nu lipsesc senzorii de parcare față/spate, camera video pentru mersul cu spatele și senzorii de ploaie și lumină.

Lista cu sisteme de asistență include Cruise Control adaptiv, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, sistem de monotirizare a unghiului mort, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem menținere bandă de circulație și asistență la frânarea de urgență.

Livrările sunt programate pentru luna noiembrie. 

Noua Honda Civic vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Honda Civic
2.0 e:HEV
184 4.7 7.8 32.990
Volkswagen Golf
1.5 eTSI DSG Life
150 5.6 9.4 27.309
Ford Focus
1.0 EcoBoost MHEV
125 5.1 10.0 21.350

Peugeot 308 Hybrid
Allure, Cutie Automată

180 1.2 7.6 39.800
Opel Astra 
1.2 PureTech AT Ultimate
130 4.7 9.7 31.940
Toyota Corolla
1.8 Hybrid E-CVT
122 3.4 10.9 23.947
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Honda

Comentarii (39)

  • Tabelul comparativ ne arată o mașină cu dotări și performanțe serioase versus drujbe chele cu garanție de frigider.

    Nu-i vorba de liniuțe și climatronic. Ași cam încurcat clasele.
    40 17
  • Desigur, comparația este făcută sub aspectul consumului. Dar, sincer, se compară mere cu banane, și ca motorizare și ca preț și ca putere. Iar ca și consum este destul de relativ. Se ia în calcul doar consumul mixt care nu are nicio relevanță. Consumul mixt este atât de relativ, chiar dacă este standard WLTP, încât în exploatarea reală este imposibil de atins.
    37 12
  • Seriff
    S-a scumpit masina cu aproximativ 5000 de euro fata de modelul precedent, dar na, toate s-au scumpit, eu sunt totusi curios unde se vor opri scumpirile astea, ca in ritmul asta, o sa ajunga o compacta sa coste cat un seria 7 in 2-3 ani.
    35 40
  • Configurați celelalte drujbe cu standardul de la Honda și veți vedea care dintre ele este cea mai ieftină. Big surpriz.

    Consumul, în cazul Honda, e acolo. Posibil mai mare la viteze ilegale. Dar cine își permite amenzi și reținerea permisului, nu cred că se uită la 1-2 litri de benzină în plus.
    38 16
  • @idic - asa o fi ... cum zici tu. Dar ce te faci daca totusi vrei o masina mai putin dotata, ca poate nu ai nevoie de toate prostiile pe ea. Vrei nu vrei trebuie sa scoti minim 33k din buzunar. Sunt unii care zic ca 50 de bani sunt totusi 50 de bani pe care nu ii platesti ...
    30 36
  • Restul tabelului configurat conform standard Honda vine tot cu plastic de pubelă, probleme la motor, transmisii, ambreiaj, putere so on.
    Am spus în primul comentariu că noul civic va culege clienți de la mărcile premium, iar full-option cam trebuie să fie acolo.

    Tot restul tabelului se rezolvă cu un kia rio sau un i30, mașini un pic sub honda civic.
    35 15
  • masina este deosebita, nu cred ca gresesc daca zic ca e cea mai buna din clasa golf. adica este peste golf. urmatoarele optiuni ok ar fi, in ordine, corolla, 308 si astra, abia apoi golf si octavia si cam ce vine dupa astea deja sunt pubele, vorba celui de mai sus :)) iar kia si hyundai nu sunt doar un pic sub honda, sunt masini rezonabile, dar sunt un pic mai foarte mult sub honda. (nu detin Honda, din pacate).

    pretul pare mare si chiar este, dar cand luam in calcul ce sistem de propulsie are, calitatea, fiabilitatea dovedita (unde mai gasesti azi asa ceva, poate doar la toyota si atat) si dotarile, care chiar si in echiparea de baza sunt aproape cat full la altele, oferta devine foarte buna, asa cum e regula la Honda si la japi, in general.

    primesti mai multa valoare pentru cei 33k la Honda decat pentru 22k la altii, evident, daca ai acei 11k in plus disponibili.
    36 17
  • Mircea Badea
    s-au dublat salariile si n-am remarcat eu? modelul asta(si restul) nu trebuia sa fie sub 20k?

    si totusi toti constructorii ar fi trebuit sa aiba motorizare de genul, poate asa erau ai ieftine..
    15 36
  • Seriff
    primesti mai multa valoare pentru cei 33k la Honda decat pentru 22k la altii, evident, daca ai acei 11k in plus disponibili.
    Pai pe logica asta si la Mercedes primesti mai multe daca mai pui vre 20.000, masina e prea scumpa pentru ce ofera, dar ma rog, cine vrea sa isi cumpere nu are decat.
    Modelul precedent avea un pret decent, iti luai varianta de 1.5 t si 180 cp cu vreo 25.000, ala era un pret decent, dar ma rog, astea sunt vremurile.
    28 35
  • Tabelul cuprinde variantele de baza ale modelelor compacte respective, dar cu putin efort puteau fi gasite si la concurenti motorizari in jurul a 180 de cai (cei ce poseda asa ceva) si atunci ar fi avut ceva mai mult sens
    11 0
  • Baietii astia de la Automarket nu sunt in stare nici macar de un copy/paste corect.
    - Cel mai ieftin Golf pe care Volkswagen il vinde acum in Romania costa 24.485, nu 21.853 euro.
    - Cel mai ieftin 308 pe care Peugeot il vinde acum in Romania costa 23.400, nu 26.600 euro.
    - Cea mai ieftina Corolla pe care Toyota vinde acum in Romania costa 25.025, nu 23.947 de euro.
    Praf si pulbere.
    25 4
  • Anonim
    @ Seriff preturile se vor opri din crestere atunci cand nu au sa mai fie vanzari ! Momentan astepti peste un an o masina noua data la comanda . cat despre preturi anul trecut am cumparat in iunie un suv din clasa mare motor diesel de 2 litrii cu 31500 euro rabla inclus . Preturile au luat-o razna ! Aceias masina am configurat acuma pret 40500 de euro din care mai scazi rabla
    17 3
  • Ce fumati de ziceti ca masina asta e buna? Am vechiul model, sedan, si u focus ultimul model. Focus este peste la motor, desi are cu 30cp mai putin si este automat. La focus singura problema, daca o pot numii problema este cu sistemul audio, care iese singur de pe stick si trece pe radio si o bataie ce se simte in directie la plecarea de pe loc. La civic am avut probleme cu pierderi de putere, cutia mi sa blocat in treapta a 3-a de doua ori iar tapiteria scaunului de la sofer sa rupt, desi e condus mai putin decat focusul, care este masina firmei. Ambele marci au servisare penibila, cel putin in Constanta, dar per total, focus mi se pare mai ok. Focus a avut un pret de aproape 22k in 2019, civic de 26 in 2018.
    Sunt curios daca la noul civic au fost in stare sa faca ceva sa nu se mai vada asa hidos sudura cadrului de la geam de usa, ca totusi cer niste bani multi pe ea.
    14 30
  • Si inca ceva. Ce era deosebit la civic, la ultimele 3 generatii, au dat-o in bara la acest model. Aspectul. Nu mai este acea masina deosebita si futurista. Eu nu prevad vanzari bune la acest pret si cu acest aspect
    10 27
  • Am avut o grămadă de mașini, în ultimii 30 ani , acum fiind fericitul posesor a unei Honda Accord, din 2015, benzină. Excelentă mașină !.
    18 2
  • Știți poate aia mai bătrâni așa își aduc aminte de honda civic din 2010 , aia făcută n Turcia ? Cu motor aspirat de 1.8
    Atunci costa cam 15000 de euro.
    Un preț absolut decent
    Știu că de atunci au trecut 10 ani dar asta costa dublu și face același lucru.
    Și salariul meu e dublu față de acum zece ani, dar parca n as da 30000 pe o Honda Civic tocmai în vremurile astea.
    Apropo eu sunt ăla cu fordul de mă înjurați voi că mă laud cu el pe aici. A costat 13000 acu 5 ani. Are tot 180 de cai
    19 24
  • Somebody
    Nu mai avem mult și o compacta va costa cât un apartament de 2 camere într-un oraș decent. E totuși o compactă... Sa ceri aproape 40k în versiunea full, chiar și cu reduceri, decuceri și alte cele găsesc cam exagerat. Cu toate laudele posibile, nu am auzit vre-un producător sa fie monument de fiabilitate. Cât despre Honda, e acolo sus, dar sa nu exageram.
    An avut C-RV și croiul parca mi se părea mai bun la Duster. No offense.
    11 15
  • Pe netul din România găsesc numai păreri bune despre ford. Complet diferit față de vest, iar pe stradă și în referințele verificate, cu victimele ford, varianta vestică pare mai plauzibilă.

    Cum să compari un civic 2022 cu o pocnitoare muncitorească din 2013?
    21 8
  • Domnu idic, pocnitoarea muncitorească din 2013 daca la fordul meu faceți referire are viteza maxima 220 kmh.
    E drept că n am mers niciodată cu atata, dar cu 190 kmh sigur am mers.
    Na de fa asta cu noua Honda Civic.
    11 22
  • N-ai mers niciodată pentru că-ți trebuie o autostradă impecabilă în linie dreaptă.

    Și eu am mașină cu 220 în cartea tehnică. De pe la 150 km/h simt cum intervine ECS-ul și nu-mi mai trebuie.

    Civicul te face de râs pe anumite porțiuni de autostradă din Germania, în rest e cea mai manevrabilă în regim de viteză la prețul ăsta.
    18 8
  • andrei
    ma lasa rece ca ma face de ras pe autostrada. are alte probleme care ma deranjeaza. iar ecvt ala nu ma incanta deloc.
    pretul e cam....imens. plus ca e sedan nene. nu iau sedan nici platit!
    5 15
  • @ idic
    Nu avem habar cum e noua varinată de Civic, că nu avem cum, dar cea de până acum nu are nimic în plus față de Focus sau Golf, 308 sau Astra în afară de spațiu. Poate și cutia de viteze manuală mai interesantă dacă ești pilot, ceea ce majoritatea dintre noi nu e. Altfel, pocnitorile astea sunt mai bune pentru în ceea ce contează în exploatarea de zi cu zi. Și nici mai puțin fiabile nu sunt, în mod real. Asta dacă știm să citim clasamentele de fiabilitate. Doar că ni se pare că suntem mai interesanți facă avem opinii bazate pe nimic altceva decât pe ele însele.
    7 18
  • andrei
    La Golf ati pus acceratia de la 1.5 Tsi se 130CP, nu 150CP.
    7 13
  • @Nsrei
    Tocmai, încearcă să nu-ți mai bazezi opiniile pe nimic.

    Între timp au actualizat tabelul și a apărut un frumos Peugeot 2 clase below cu vreo 10 k mai scump.

    Dețin mașină produsă 2022 cutie manuală.

    În cazul Honda Civic aș fi acceptat hibridul cu e-cvt care n-are nicio legătură cu cvt-ul.

    Ford și Vw mai merg pe la țară, în varianta SH. Sunt două companii muertes. Au investit în modele electrice, și-au neglijat termicele, le-au scumpit pentru că permitea piața și li se prăbușesc vânzările. Și de aia garanție de frigider.

    P.S. NU MĂ INTERESEAZĂ SEDAN!!! Dragă, comentează și tu ceva ce te interesează.
    13 2
  • Oricine spune ca are un pret corect masina asta e doar un fanboy care nu vrea sa vada dincolo de ochelarii de cal pe care ii poarta. Pai aceeasi masina o luai full in generatia anterioara (care arata mai bine pe deasupra) la 26 k. Un 180 cp de baza incepea de la 22 k. S a scumpit cu 50%. Despre ce vorbim?

    O mazda 3 similara ca putere si echipare costa in prezent vreo 25-26k. Iar mazda e clar superioara la aspect si calitate (parca nu are probleme cu consumul de ulei ca civicul 1.5).
    11 24
  • :))) cati fani honda pe aici. Manute rosii date pentru un adevar (numerele nu mint). Mai cascati si voi ochii la ce se face pe la celelalte marci, daca vreti sa va luminati. Altminteri puteti ramane in intuneric si sa preaslaviti o compacta buna, dar la pret de hot hatch :))
    8 23
  • @fanboy mazda
    Similar ca putere și echipare e mai scumpă și mild hybrid.
    11 5
  • @@fanboy mazda - nu am și nici nu am avut vreodată mazda. Cred ca e greu sa crezi ca cineva se poate uita la masini in functie de ce ofera si nu in functie de emblema. Cum poti spune ca e mai scumpa mazda 3, cand cu lista de preturi in fata nici cea mai de top echipare cu AWD nu trece de 31 de mii?
    6 16
  • @fanboy mazda
    In cea mai de top echipare trece cu mult de 31 de mii. Ancoreaza-te in realitate.
    Honda vine cu un aspirat de 2L si ne vorbesti de problemele configuratiei turbo de 1.5 pentru ca te doare maseaua.
    Putere similara inseamna cai putere pe hartie. Cumpara-ti cai putere pe hartie. Si consumul e comparabil, 5 vs 7. In realitate e 5 vs 9.
    Mai cauta.
    10 6
  • @fanboy mazda
    Acei 180 CP de pe Honda vin cu 315 Nm, motor electric, baterie încărcată de motorul termic.
    De partea cealalta, la un pret mai mare, ai 180 si 240 Nm la 4000 RPM.

    Cai putere pe hârtie.

    La consum e mai grav, Honda sub 5, Mazda peste 10 în oraș. Autonomie: 800 km vs 500 km.
    10 6
  • @@fanboymazda aici vorbim de echiparea de top fara sa luam in considerare tot soiul de optionale care se pot pune. Daca intri pe siteul mazda si descarci lista de preturi ai sa vezi care e cea mai scumpa. Aici cea mai ieftina echipare incepe la 33k. Nu înțeleg de unde scoti tu pret mai mare la Mazda.

    Cat despre motor, ce daca are cativa nm in plus? Si asa amandoua sunt lentute. Acum cauti justificari sa zici ca merita diferenta de bani? Ceva cu adevărat util e awd, de care n ai sa auzi la civic. Poti sa zici ca per total ce ofera e tot pe acolo. Una n are aia, dar are altceva care sa compenseze. Rămâne doar diferenta uriasa de pret pe care nu o poti nega.

    P. S. Ce relevanta are consumul? Un om care da peste 30 mii pe o masina se uita la consum? :))
    6 14
  • @fanboymazda
    Așea așea, era momentul pentru bălării.

    Acum le compari direct cu Porsche Cayenne.

    Cum adică sunt lentuțe?!? Comparat cu ce, la banii ăștia? Ah, uitasem, ai băgat la înaintare harnelile din portbagaj.

    La dotările de pe Honda, Mazda 3 similar echipată e mai scumpă pentru că experiențele recente m-au făcut să înțeleg mai ușor cum se formează prețul unei mașini. La preț de listă, cu AC nebifat, Logan pare cea mai dotată și cea mai puternică din comparativul tău.

    Honda Civic se folosește pe asfalt, n-ai nevoie de AWD. Graalul amărășteanului cu toaletă în fundul curții și cu asfalt la doar 100 km distanță este AWD.

    Eu zic că hibridul de la Honda poate fi condus sportiv fără să treci de două ori pe zi pe la benzinărie și e de prost gust să razi 10 L la suta de km cu un mild hybrid, util doar pentru optimizarea ISG-ului.

    Diferența uriașă de preț în raport cu ce? Pare că te raportezi la fluturi.

    Las-o și tu cum a căzut. Prost.
    9 5
  • @@fanboymazda mda, vorbești fara sa dai un exemplu concret. Echiparea GT are in standard tot ce ti ai putea dori. Ii mai pui un luxury pack, eventual, si tot o scoti mai ieftina. Zi mi tu ce regasesti in astia 33 mii de la civic in varianta de baza si nu e in varianta de top de la mazda 3.

    Normal ca folosesti pe asfalt 95% din timp. Dar stim cu totii in ce tara traim. Mai sunt drumuri fara asfalt, mai ninge si iti acopera asfaltul, iar pana se trezesc aia cu deszapezitul mergi ca o mamaie... asta daca reusesti sa o scoti din parcare :)) stii cum e, cand n ai zici ca nu ti trebuie :))

    10 la suta e bine. Eu am 16 si nu ma plang :))

    Cum adica diferenta in raport cu ce? Pai nu e aici raportul dintre cele 2 masini? Sau uiti de cand incepi sa scrii pana termini despre ce vorbim? :))
    4 11
  • @fanboymazda
    N-ai nimerit, mai încearcă. Mazda a făcut pachete opționale din ceea ce ți-ar trebui. Dacă ai avea mașină nouă ai înțelege mai ușor.

    Pe bune? Cu AWB zburzi pe zăpadă? Serios? Cred că-ți trebuie anvelope de iarnă și atât. Fac slalom printre proști doar cu anvelope.

    Vorbeam de mașini noi, normal că ai consum de 16. Mă așteptam. :))))))))))))))

    Da, Mazda 3 e o trompetă și e mai scumpă decât Civicul care se va lansa în toamnă.
    9 4
  • @@fanboymazda

    Chestiile necesare sunt deja in pachetele de baza. La extra ai panoramic, sistem cu mai multe boxe si alte chestii inutile. Tot n ai dat exemplu de ce are civic de baza in plus la aceiasi bani cu mazda top. E clar :)) Ce inseamna masina noua? Are 2 ani a mea. Asa multe s au schimbat in 2 ani? :))

    Da, zburd pe zapada, mai ales daca e o panta.

    Si masinile noi pot avea consumuri mari, depinde de motorizare si de stilul de condus. Eu zic de 16 in oras. Pe autostrada scot 10. Pe DN scot 8.
    4 12
  • Erata: chiar si in rampa*
    3 10
  • @fanboymazda
    Nu-ți spun pentru că nu meriți. :)

    Mazda oferă opțional elemente pe care le găsești pe cazane din 2013.
    7 4
  • @@fanboymazda nici nu ma asteptam la altceva. M am lămurit demult în privința ta. Argumente 0, presupuneri din plin, inclusiv despre ce masini au oameni pe care nu ii cunosti, incercand sa le injosesti părerile cu automobile inventate in proprietatea lor. Ca si cand vechimea automobilului e in vreun fel corelata cu capacitatea de a citi dotari de pe o fisa. Dar fiecare isi concepe argumentele cum poate. Sper ca intr o zi sa ti depasesti frustrarile si limitarile. Pace!
    4 12
  • @fanboymazda
    Nu te interesează consum sub 5 pentru că ai o hurdughie. Nu ești interesat de mașini noi, dar ești plin de sfaturi, ai găsit tu un pdf mazda.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru