Noua generație Honda Civic, model care a debutat la începutul acestui an, poate fi comandată acum în România. Clienții au la dispoziție versiunea hibrid, cu motor pe benzină, de 2.0 litri, unitate electrică și generator.
Ansamblul dezvoltă în total 184 de cai putere și 315 Nm. Transmisia automată E-CVT completează pachetul. Mașina atinge 100 de km/h în 7.8 secunde și o viteză maximă de 180 km/h.
În România, noua Honda Civic este disponibilă în 3 niveluri de echipare: Elegance, Sport și Advance.
Prețurile pornesc de la 32.990 de euro. Modelul japonez poate fi achiziționat și prin programul Rabla, caz în care prețul nivelului de echipare Elegance scade la 29.690 de euro (3.300 de euro avantaj client).
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Honda Civic |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Rabla | ||
ECHIPARE Elegance | |||
2.0 e:HEV |
184 CP 315 Nm |
32.990 | 29.690 |
ECHIPARE Sport | |||
2.0 e:HEV |
184 CP 315 Nm |
34.490 | 31.190 |
ECHIPARE Advance |
|||
2.0 e:HEV |
184 CP 315 Nm |
37.490 | 34.190 |
În standard, noua Honda Civic vine, printre altele, cu faruri, stopuri și lumini de zi cu LED, jante de 17 inch, tapițerie din material textil, sistem multimedia cu ecran de 9 inch, instrumentar de bord digital cu display de 7 inch și sistem de climatizare pe două zone.
Nu lipsesc senzorii de parcare față/spate, camera video pentru mersul cu spatele și senzorii de ploaie și lumină.
Lista cu sisteme de asistență include Cruise Control adaptiv, sistem de recunoaștere a semnelor de circulație, sistem de monotirizare a unghiului mort, sistem de avertizare părăsire bandă de circulație, sistem menținere bandă de circulație și asistență la frânarea de urgență.
Livrările sunt programate pentru luna noiembrie.
Noua Honda Civic vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Honda Civic 2.0 e:HEV |
184 | 4.7 | 7.8 | 32.990 |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG Life |
150 | 5.6 | 9.4 | 27.309 |
Ford Focus 1.0 EcoBoost MHEV |
125 | 5.1 | 10.0 | 21.350 |
Peugeot 308 Hybrid |
180 | 1.2 | 7.6 | 39.800 |
Opel Astra 1.2 PureTech AT Ultimate |
130 | 4.7 | 9.7 | 31.940 |
Toyota Corolla 1.8 Hybrid E-CVT |
122 | 3.4 | 10.9 | 23.947 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Honda
Nu-i vorba de liniuțe și climatronic. Ași cam încurcat clasele.
Consumul, în cazul Honda, e acolo. Posibil mai mare la viteze ilegale. Dar cine își permite amenzi și reținerea permisului, nu cred că se uită la 1-2 litri de benzină în plus.
Am spus în primul comentariu că noul civic va culege clienți de la mărcile premium, iar full-option cam trebuie să fie acolo.
Tot restul tabelului se rezolvă cu un kia rio sau un i30, mașini un pic sub honda civic.
pretul pare mare si chiar este, dar cand luam in calcul ce sistem de propulsie are, calitatea, fiabilitatea dovedita (unde mai gasesti azi asa ceva, poate doar la toyota si atat) si dotarile, care chiar si in echiparea de baza sunt aproape cat full la altele, oferta devine foarte buna, asa cum e regula la Honda si la japi, in general.
primesti mai multa valoare pentru cei 33k la Honda decat pentru 22k la altii, evident, daca ai acei 11k in plus disponibili.
si totusi toti constructorii ar fi trebuit sa aiba motorizare de genul, poate asa erau ai ieftine..
Pai pe logica asta si la Mercedes primesti mai multe daca mai pui vre 20.000, masina e prea scumpa pentru ce ofera, dar ma rog, cine vrea sa isi cumpere nu are decat.
Modelul precedent avea un pret decent, iti luai varianta de 1.5 t si 180 cp cu vreo 25.000, ala era un pret decent, dar ma rog, astea sunt vremurile.
- Cel mai ieftin Golf pe care Volkswagen il vinde acum in Romania costa 24.485, nu 21.853 euro.
- Cel mai ieftin 308 pe care Peugeot il vinde acum in Romania costa 23.400, nu 26.600 euro.
- Cea mai ieftina Corolla pe care Toyota vinde acum in Romania costa 25.025, nu 23.947 de euro.
Praf si pulbere.
Sunt curios daca la noul civic au fost in stare sa faca ceva sa nu se mai vada asa hidos sudura cadrului de la geam de usa, ca totusi cer niste bani multi pe ea.
Atunci costa cam 15000 de euro.
Un preț absolut decent
Știu că de atunci au trecut 10 ani dar asta costa dublu și face același lucru.
Și salariul meu e dublu față de acum zece ani, dar parca n as da 30000 pe o Honda Civic tocmai în vremurile astea.
Apropo eu sunt ăla cu fordul de mă înjurați voi că mă laud cu el pe aici. A costat 13000 acu 5 ani. Are tot 180 de cai
An avut C-RV și croiul parca mi se părea mai bun la Duster. No offense.
Cum să compari un civic 2022 cu o pocnitoare muncitorească din 2013?
E drept că n am mers niciodată cu atata, dar cu 190 kmh sigur am mers.
Na de fa asta cu noua Honda Civic.
Și eu am mașină cu 220 în cartea tehnică. De pe la 150 km/h simt cum intervine ECS-ul și nu-mi mai trebuie.
Civicul te face de râs pe anumite porțiuni de autostradă din Germania, în rest e cea mai manevrabilă în regim de viteză la prețul ăsta.
pretul e cam....imens. plus ca e sedan nene. nu iau sedan nici platit!
Între timp au actualizat tabelul și a apărut un frumos Peugeot 2 clase below cu vreo 10 k mai scump.
Dețin mașină produsă 2022 cutie manuală.
În cazul Honda Civic aș fi acceptat hibridul cu e-cvt care n-are nicio legătură cu cvt-ul.
Ford și Vw mai merg pe la țară, în varianta SH. Sunt două companii muertes. Au investit în modele electrice, și-au neglijat termicele, le-au scumpit pentru că permitea piața și li se prăbușesc vânzările. Și de aia garanție de frigider.
P.S. NU MĂ INTERESEAZĂ SEDAN!!! Dragă, comentează și tu ceva ce te interesează.
O mazda 3 similara ca putere si echipare costa in prezent vreo 25-26k. Iar mazda e clar superioara la aspect si calitate (parca nu are probleme cu consumul de ulei ca civicul 1.5).
Honda vine cu un aspirat de 2L si ne vorbesti de problemele configuratiei turbo de 1.5 pentru ca te doare maseaua.
Putere similara inseamna cai putere pe hartie. Cumpara-ti cai putere pe hartie. Si consumul e comparabil, 5 vs 7. In realitate e 5 vs 9.
Mai cauta.
De partea cealalta, la un pret mai mare, ai 180 si 240 Nm la 4000 RPM.
Cai putere pe hârtie.
La consum e mai grav, Honda sub 5, Mazda peste 10 în oraș. Autonomie: 800 km vs 500 km.
Cat despre motor, ce daca are cativa nm in plus? Si asa amandoua sunt lentute. Acum cauti justificari sa zici ca merita diferenta de bani? Ceva cu adevărat util e awd, de care n ai sa auzi la civic. Poti sa zici ca per total ce ofera e tot pe acolo. Una n are aia, dar are altceva care sa compenseze. Rămâne doar diferenta uriasa de pret pe care nu o poti nega.
P. S. Ce relevanta are consumul? Un om care da peste 30 mii pe o masina se uita la consum? :))
Acum le compari direct cu Porsche Cayenne.
Cum adică sunt lentuțe?!? Comparat cu ce, la banii ăștia? Ah, uitasem, ai băgat la înaintare harnelile din portbagaj.
La dotările de pe Honda, Mazda 3 similar echipată e mai scumpă pentru că experiențele recente m-au făcut să înțeleg mai ușor cum se formează prețul unei mașini. La preț de listă, cu AC nebifat, Logan pare cea mai dotată și cea mai puternică din comparativul tău.
Honda Civic se folosește pe asfalt, n-ai nevoie de AWD. Graalul amărășteanului cu toaletă în fundul curții și cu asfalt la doar 100 km distanță este AWD.
Eu zic că hibridul de la Honda poate fi condus sportiv fără să treci de două ori pe zi pe la benzinărie și e de prost gust să razi 10 L la suta de km cu un mild hybrid, util doar pentru optimizarea ISG-ului.
Diferența uriașă de preț în raport cu ce? Pare că te raportezi la fluturi.
Las-o și tu cum a căzut. Prost.
Normal ca folosesti pe asfalt 95% din timp. Dar stim cu totii in ce tara traim. Mai sunt drumuri fara asfalt, mai ninge si iti acopera asfaltul, iar pana se trezesc aia cu deszapezitul mergi ca o mamaie... asta daca reusesti sa o scoti din parcare :)) stii cum e, cand n ai zici ca nu ti trebuie :))
10 la suta e bine. Eu am 16 si nu ma plang :))
Cum adica diferenta in raport cu ce? Pai nu e aici raportul dintre cele 2 masini? Sau uiti de cand incepi sa scrii pana termini despre ce vorbim? :))
Pe bune? Cu AWB zburzi pe zăpadă? Serios? Cred că-ți trebuie anvelope de iarnă și atât. Fac slalom printre proști doar cu anvelope.
Vorbeam de mașini noi, normal că ai consum de 16. Mă așteptam. :))))))))))))))
Da, Mazda 3 e o trompetă și e mai scumpă decât Civicul care se va lansa în toamnă.
Chestiile necesare sunt deja in pachetele de baza. La extra ai panoramic, sistem cu mai multe boxe si alte chestii inutile. Tot n ai dat exemplu de ce are civic de baza in plus la aceiasi bani cu mazda top. E clar :)) Ce inseamna masina noua? Are 2 ani a mea. Asa multe s au schimbat in 2 ani? :))
Da, zburd pe zapada, mai ales daca e o panta.
Si masinile noi pot avea consumuri mari, depinde de motorizare si de stilul de condus. Eu zic de 16 in oras. Pe autostrada scot 10. Pe DN scot 8.
Mazda oferă opțional elemente pe care le găsești pe cazane din 2013.