Prețuri noua generație Skoda Fabia în România: start de la 15.200 de euro

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 08.12.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
A patra generație Skoda Fabia poate fi comandată și în România. Clienții de aici au la dispoziție, pentru moment, trei motorizări de 1.0 litri și pot alege din două niveluri de echipare.

În vara acestui an, Skoda Fabia a ajuns la a patra generație. Modelul de clasă mică propune un design exterior nou, interior mai spațios, tehnologie din plin și o gamă de propulsoare formată numai din unități pe benzină.

Noua Fabia a intrat în producție în luna iulie, iar acum poate fi comandată și în România. Clienții de aici pot alege din două niveluri de echipare (Ambition și Style) și, momentan au la dispoziție trei motorizări de 1.0 litri. Ulterior va fi disponibil și un agregat de 1.5 litri, tot pe benzină, cu 150 CP.

Puterea motorului de 1.0 litri variază între 80 și 110 CP. În funcție de alegerea făcută, agregatul este oferit alături de o transmisie manuală cu 5 sau 6 trepte, sau cu una automată.

Cea mai accesibilă Skoda Fabia pornește în România de la 15.175 de euro. Este vorba despre nivelul de echipare Ambition, motorul de 1.0 litri cu 80 CP și cutie de viteze manuală cu 5 rapoarte.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Skoda Fabia
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Manuală 6 trepte cu Automată
ECHIPARE Ambition
1.0 MPI 80 CP
93 Nm
15.175 - -
1.0 TSI 95 CP
175 Nm
16.055 - -
1.0 TSI 110 CP
200 Nm
- 16.749 18.274
ECHIPARE Style
1.0 TSI 95 CP
175 Nm
17.910 - -
1.0 TSI 110 CP
200 Nm
- 18.602 20.125

Lista cu dotări standard include faruri Basic LED, jante de oțel cu diametrul de 15 inch, volan îmbrăcat în piele, aer condiționat, scaune față încălzite, geamuri electrice față, oglinzi exterioare reglabile electric și încălzite, Radio Swing cu display color de 6.5 inch și computer de bord.

Sistemele Lane Assist și Hill Hold Control fac parte, de asemenea, din oferta nivelului de echipare Ambition.

Noua Skoda Fabia vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Fabia
1.0 TSI
95 5.1 10.6 16.055
Peugeot 208
1.2 Puretech
100 4.5 9.9 17.499
Renault Clio
1.0 TCe
90 4.9 12.2 14.080
Volkswagen Polo facelift
1.0 TSI
95 4.6 10.8 17.478
Hyundai i20
1.0 T-GDi
100 4.1 10.4 19.992
Ford Fiesta
1.0 EcoBoost
100 5.3 10.9 16.150
Opel Corsa
1.2 litri
100 4.2 9.9 16.490
Dacia Sandero
1.0 Eco-G 
100 6.5 11.6 11.500
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Skoda

Comentarii (13)

  • Deci 15.175 euro preț de pornire.
    Pentru 15.190 am configurat Stepway Comfort TCe 90 CVT, culoare Noire Nacre (390 euro), Media Nav, ecran tactil 8", navigație, 6 difuzoare, Bluetooth (implică harti)+ Harta Romaniei. No comment!
    25 8
  • A ajuns Hyundaiul la pret de lux
    10 4
  • @ds

    Am configurat acum eu o Fabia 1.0 TSI cu automată cu dotări similare cu un Sandero full. Mi-a dat 22.178 euro. Deci cu 7.000 euro mai mult. 7 mii!

    Apoi i-am adăugat și dotări pe care nu le are Sandero. Am băgat în ea tot ce am putut. Mi-a dat 27.717 euro. 27 mii pe un model de clasă B!

    Polo R Line full tot 27.000. Cu motor de 1.0.
    15 4
  • Vă invidiez pozitiv, optimiștilor, că mai puteți planifica / aspira la mașini noi pe praful ăsta. :-)
    Poate greșesc, dar cu inflația actuală plus alte 1001 crize ante-anunțate mai dihai ca moartea-n romanul lui G.G. Márquez, opțiunea preferabilă-mi pare trasul cât mai mult posibil de SH-ul propriu.

    n.b. Și prețurile SH-urilor au luat-o razna -- m-am crucit când un amic mi-a oferit pe semi-bătrânica mea Mazda 2 DE dublul sumei date de mine acum +1 an !!!
    Cum vine deci asta, p-o mașină mai veche și cu +40k km făcuți d-atunci ?!...
    Iegzistă totuși mai mult de-o explicație -- nu le dezvolt, dar tocmai d-aia n-o vând nici pe mai mult.
    26 2
  • Seriff
    Masinile noi sunt scumpe, asta e clar, de-aia isi cumpara oamenii sh, bine mai putin Edikk, el nici de Fabia din 2005 nu are bani.
    14 6
  • Cum se face ca Fabia are 5cp mai putin, dar e mai rapida si consuma mai putin ? Sa nu imi spuneti ca e mai usoara decat Sandero, ca nu cred :))
    11 5
  • @Seriff: Nu m-ar mira sa fi crescut preturile SHurilor nu numai din cauza crizei de chipuri cat si pentru ca multi se gandesc ca daca nu iau acum ceva bun, la pret decent, noile "norme de poluare" care se anunta o sa anuleze sansele sa ia asa ceva peste cativa, putini ani.

    Plus mai e o categorie iritata de puzderia de ecrane implantate in bord. Vor sa mai prinda masini bune, cu km putini, "old school", daca e posibil cu motoare turbo mai mari sau aspirate, simple, masini fara prea multe gimmick-uri, care vor tine mult si bine, cu putine electronice care se pot strica.

    Cred ca oamenii de rand sunt mult mai prevazatori si inteleg bine mersul lucrurilor, stiu sa ia pulsul timpurilor, in ciuda "elitei" care isi bate joc de ei.
    16 3
  • Nu ziceau ca o sa fie si motorul de 150CP asociat unei cutii automate? A disparut?
    7 2
  • Crystyann
    @Dan - 1,5TSI 150CP DSG va aparea ulterior, impreuna cu un motor de 1.0MPI de 65 sau 70CP .
    5 1
  • Da baieti, e pret de lista, se aplica reduceri f bune la ea. Eu am Fiesta de 19k eur la 13k eur. Dacia din cate stiu nu are nicio reducere.
    6 1
  • Stiu ca nu sunt adaugate oferte si rabla, dar la i20-ul ajunge pretul pe la 14k cu rabla si reducerile permanente de 1500 euro. E ceva diferente intre pretul de lista si pretul efectiv pe care-l platesti.

    Daca luam motorul de 1.2 aspirat, care mi se pare mult mai ok ajunge pe la 10k.

    Stiu ca e bine sa comparam pretul de lista, dar uneori....nu stiu cat e de ok.

    Pe unele modele(gen polo, fabia) se plateste fiecare optiune si la hyundai vin pe pachete. La pretul ala de 19K nu prea ai ce sa mai adaugi, dar la vag poti sa te duci foarte sus cu optiuni adaugate.
    7 1
  • Seriff
    Corect, voiam sa scriu si eu despre I20, care de fapt incepe cam de pe la 10.000 iar unul dotat decent e 12.000, bine ambele preturi prin Rabla si cu discount dealer, dar oricum un pret decent.
    7 5
  • @Seriff: e mai scumpa Skoda ca e de la "ze germanz". Normal, nu? :)

    i20 e o masina excelenta. Am fost la test drive. Absolut imbatabila pentru oras si calatorii scurte prin prisma pretului platit.

    Diferenta fara de Polo nu mai justifica o Fabia. Asta e parerea mea. Daca tot vrei VAG, mai bine iei Polo.
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru