Britanicii de la Land Rover au dezvăluit cea de-a cincea generație Range Rover la finalul lunii octombrie 2021. Cel mai luxos SUV al mărcii vine cu un design exterior ușor revizuit, ecrane uriașe, de 13 inch, motorizări hibride și sistem audio cu 35 de incinte, printre altele.
Acum, noul Range Rover poate fi comandat și în România. Clienții de aici au la dispoziție atât versiunea cu ampatament normal cât și pe cea cu ampatament lung. Mai mult, modelul britanic poate fi configurat cu 4, 5 sau chiar 7 locuri.
Gama de motorizări este formată, pentru moment, din unitatea diesel, de 3.0 litri cu sistem micro hibrid, disponibilă în versiuni de 250, 300 și 350 de cai putere. Lista mai include agregatul V6 de 3.0 litri, pe benzină, micro-hibrid, cu 400 CP, dar și motorul V8 de 4.4 litri cu 530 de cai putere.
Singura transmisie disponibilă este cea automată cu 8 rapoarte. Tracțiunea integrală este standard.
Cel mai accesibil Range Rover de ultimă generație pornește în România de la 121.737 de euro. diesel cu 250 CP.
Este vorba despre versiunea cu ampatament standard și motorizareaMOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Range Rover |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
Cu ampatament lung | Cu ampatament lung 7 locuri |
||
ECHIPARE Range Rover | ||||
D250 MHEV |
250 CP 600 Nm |
121.737 | - | - |
D300 MHEV |
300 CP 650 Nm |
126.973 | - | - |
D350 MHEV | 350 CP 700 Nm |
130.543 | 134.113 | 136.850 |
P400 MHEV | 400 CP 550 Nm |
130.543 | 134.113 | 136.969 |
P530 | 530 CP 750 Nm |
139.706 | 143.395 | 146.132 |
ECHIPARE Autobiography | ||||
D250 MHEV |
250 CP 600 Nm |
147.084 | - | - |
D300 MHEV |
300 CP 650 Nm |
150.654 | - | - |
D350 MHEV | 350 CP 700 Nm |
154.224 | 157.080 | 156.485 |
P400 MHEV |
400 CP 550 Nm |
154.224 | 157.080 | 156.485 |
P530 | 530 CP 750 Nm |
163.387 | 166.243 | 165.648 |
ECHIPARE First Edition |
||||
D350 MHEV |
350 CP 700 Nm |
162.554 | 165.410 | - |
P400 MHEV |
400 CP 550 Nm |
162.554 | 165.291 | - |
P530 | 530 CP 750 Nm |
171.598 | 174.573 | - |
Pentru această sumă primești, printre altele, faruri și stopuri LED, plafon panoramic, jante cu diametrul de 21 de inch, tapițerie din piele perforată, volan îmbrăcat în piele, instrumentar de bord digital, ecran central de 13.1 inch, sistem audio Meridian, sistem de climatizare pe 3 zone și direcție integrală.
Lista cu sisteme de siguranță include frânare de urgență, asistent pentru unghiul mort, asistent pentru menținerea benzii de rulare, monitorizare trafic din spate, recunoaștere indicatoare rutiere, limitator de viteză adaptiv și senzori parcare față/spate.
Noul Range Rover vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Range Rover D250 MHEV |
250 | 7.6 | 8.3 | 121.737 |
BMW X7 40d |
340 | 6.4 | 6.1 | 89.250 |
Mercedes-Maybach GLS GLS 600 |
557 | 13.3 | 4.9 | 188.180 |
Mercedes-Benz GLS GLS 350 d |
286 | 8.1 | 7.0 | 94.190 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Land Rover
Ma poate lamuri cineva de ce este concurent modelul asta cu X7 si nu cu X5 respectiv GLE? Pana acum testele comparative asa se faceau.
HAHAHA, @Mihai,@Edikk,@Mircea Badea, ia ziceti ma baieti, unde sunt electricele alea pe care le tot laudati? Parca nu mai facea nimeni termice?:))))