Dacia Spring facelift poate fi acum cumpărat în România. Constructorul de la Mioveni tocmai a anunțat prețurile modelului electric de oraș pe piața noastră. Noul model va fi disponibil în 3 versiuni: Essential 45, Expression 65 și Extreme 65. Numerele fac referire la puterea propulsorului electric. Așa după cum știm, noua Dacia Spring facelift este disponibilă cu un motor electric de 45 de cai putere sau de 65 de cai putere.
Pentru versiunea de bază Essential, prețul de pornire este de 16.900 de euro cu TVA. În schimb, dacă alegi să cumperi mașina prin programul Rabla Plus, prețul este de 11.800 de euro. Versiunea Expression 65 pleacă de la 18.900 de euro (13.800 de euro prin Rabla Plus).
La final, cea mai scumpă versiune, Extreme 65, costă 19.900 de euro (14.800 de euro prin Rabla Plus).
Noua Dacia Spring facelift primește, în echiparea de bază, sistemul Media Control. Opțional, clienții pot opta pentru sistemul Media Nav Live, cu un ecran central de 10 inch.
De asemenea, noul model respectă noile cerințe GSR 2 și vine cu următoarele sisteme de asistență: frânare de urgență automată, recunoașterea semnelor de circulație, alertă la menținerea benzii și părăsirea acesteia, sistem de supraveghere a șoferului și sistem de apel de urgență eCall.
via Dacia
Mi-ar placea sa vad o dovada a ceea ce sustii.
Masina de 8000 euro vanduta chinezilor, e oferita europenilor la 16.000
Si pana mai anul trecut era la 23.000.
A salvat cel mai mare producător din România de a ajuns fabrica la capacitate maximă și exportă și subansambluri pentru alte uzine din grup, iar vânzările le-au depășit și pe ale mărcii mamă?
De ce-ar trebui înjurați Renault că-și permit să acopere cu profit mare gaura din piața electricelor de clasă mică? De ce merită înjurați pe cei de la VAG, c-au abandonat (printre altele) modele populare ca UP electric și Citigo?
Nu-mi aduc aminte ca lumea să fi blamat atâta Matizul, precursorul Dongfeng-ului adus de Renault, și care se vindea la fel de bine în România deși nu-l ajuta nici design-ul, e-adevărat, nici subvenția de la stat.
Mie mi-e foarte clar că atâta vreme cât lipsa concurenței (vedem și cu e-C3) și pomenile le vor permite, cei de la Renault vor ține prețurile sus la Spring. Iar dacă sarabanda restricțiilor pe poluare și a dotărilor obligatorii impuse de UE va continua, cred că-și vor permite să facă asta și cu alte modele Dacia.