Constructorul nipon de automobile a prezentat, la jumătatea lunii februarie, a treia generație Qashqai. Primul model Nissan dezvoltat pe noua arhitectură CMF-C promite să ducă mai departe succesul iterațiilor anterioare, care s-au vândut în peste 3 milioane de exemplare la nivel european.
Noul Nissan Qashqai poate fi comandat acum și în România. Clienții pot alege unul dintre cele cinci niveluri de echipare: Visia, Acenta, N-Connecta, Tekna și Tekna Plus. Pentru început, SUV-ul nipon este disponibil alături de motorizarea de 1.3 litri, pe benzină, micro hibrid, în versiuni de 138 și 156 de cai putere.
Prima vine alături de o transmisie manuală cu 6 trepte, iar a doua poate fi configurată și cu o cutie automată CVT.
Ulterior, gama de motorizări va fi completată de varianta hibrid ePower. În cazul său, motorul pe benzină, de 1.5 litri, cu 154 CP are rol de generator și încarcă o baterie care alimentează unitatea electrică de 187 CP. Pornirea se face întotdeauna cu motorul electric în funcțiune.
Oferta noului Qashqai include și o tracțiune integrală, dar poate fi comandată doar cu versiunile de 156 CP, echipate cu transmisie CVT.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Nissan Qashqai |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | cu Automată și 4x4 | ||
ECHIPARE Visia | ||||
1.3 litri |
138 CP 240 Nm |
22.990 | - | - |
ECHIPARE Acenta | ||||
1.3 litri micro-hibrid |
138 CP 240 Nm |
24.890 | - | - |
1.3 litri micro-hibrid |
156 CP 260 Nm |
25.490 | 26.990 | - |
ECHIPARE N-Connecta |
||||
1.3 litri micro-hibrid |
138 CP 240 Nm |
27.140 | - | - |
1.3 litri micro-hibrid |
156 CP 260 Nm |
27.740 | 29.240 | 30.740 |
ECHIPARE Tekna |
||||
1.3 litri micro-hibrid |
156 CP 260 Nm |
30.440 | 31.940 | 33.440 |
ECHIPARE Tekna Plus | ||||
1.3 litri micro-hibrid |
156 CP |
31.570 | 33.070 | 34.570 |
Cel mai accesibil Nissan Qashqai pornește în România de la 22.990 de euro (138 CP și cutie manuală). Pentru versiunea de 156 CP trebuie să plătești cel puțin 25.490 de euro, iar un Qashqai cu tracțiune integrală costă de la 30.740 de euro în sus.
Noul Nissan Qashqai vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Nissan Qashqai 1.3 litri |
138 | 5.8 | 10.2 | 22.990 |
Hyundai Tucson |
150 | 6.1 | 10.3 | 24.823 |
Citroen C5 Aircross |
131 | 5.2 | 10.5 | 23.900 |
Peugeot 3008 1.2 PureTech |
130 | 5.1 | 10.5 | 25.645 |
Seat Ateca facelift 1.0 TSI |
110 | 4.7 | 10.9 | 17.693 |
Toyota C-HR 1.8 litri |
122 | 3.8 | 11.0 | 24.621 |
Volkswagen Tiguan 1.5 TSI |
130 | 5.5 | - | 24.856 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Nissan
*știre în curs de actualizare
Au trecut ani şi ani de zile şi nu au adus e-power în Europa. Tone de promisiuni, mai exact MINCIUNI.
Oricum mult prea târziu, azi nu se merită decât BEV sau minim PHEV.
Deja în 3 ani, Tesla va produce maşina electrică de 25.000€ şi atunci ce va face Nissan cu porcăriile lor ????!?!?
Vor da faliment sau li se va reduce şi mai mult cota de piaţă.
Vai de capul vostru Nissan. A reuşit Renault să facă e-tech înainte să aduceţi e-power deja existent, care îl vând în Japonia din 2017 deci de 4 ani.
Nişte incompetenţi sadea japonezii ăştia.
https://www.automarket.ro/stiri/interviu-noul-nissan-qashqai-este-mai-rafinat-decat-vw-tiguan-si-ofera-cel-102461.html
Daca unele marci nu investesc in modernizare (cum a fost Honda cu vechile motorizari), va plangeti ca sunt invechite. Daca vin cu chestii noi ca sa va multumeasca, va plangeti ca sunt scumpe. Deci oricum ar fi, nu va multumeste nimeni.
Vedeti ca vin Sh-uri bune de la germani, mai ales dupa ultimele inundatii. Troacele lor sunt excelente.
Despre asta e vorba.
Altfel e doar un produs dintr-un segment mai scump caruia i s-a dat numele unuia dintr-un segment ce era mai ieftin.
Sau poate doar lucrezi la ei.