Nissan Pulsar, noul hatchback compact al mărcii nipone, este disponibil şi pe piaţa din România. Modelul are un preţ de pornire de 16.150 de euro cu toate taxele incluse. Cele două propulsoare din ofertă sunt turbo şi beneficiază de Start-Stop încă de la echiparea standard, Visia. Pulsar reprezintă întoarcerea mărcii Nissan în segmentul hatchback-urilor compacte de la renunţarea la Almera în favoarea crossoverului Qashqai, iar modelul a debutat în versiunea de serie în toamna acestui an, la Salonul Auto de la Paris. Desigur, Nissan va păstra în ofertă modelul Qashqai alături de proaspăt-apărutul Pulsar în vederea întăririi poziţiei sale pe piaţa din Europa, unde a crescut semnificativ în ultimii ani datorită lansării mai multor crossovere care s-au dovedit a fi foarte populare în rândul clienţilor de pe Bătrânul Continent.
Nissan Pulsar - japonezii au de acum un rival pentru Golf, Focus şi Astra
Nissan are planuri mari cu Pulsar, dorind să îl facă pe acesta un element de tranziţie între crossover-ul compact Qashqai şi modelele mai mici din gamă. Asta se întâmplă deoarece Pulsar trebuie să menţină în gamă vechii clienţi de Qashqai, de aceea manevrabilitatea şi ţinuta de drum vor împrumuta din caracteristicile crossover-ului. Cei de la Nissan promit un nivel de confort şi rafinament superior celui asigurat de rivalii germani ai modelului şi că Pulsar va oferi un spirit premium. În ciuda optimizărilor pentru confort, modelul va avea şi o latură sportivă, urmând să asigure o ţinută de drum competitivă datorită suspensiei solide şi un comportament neutru şi echilibrat. Printre punctele de vânzare ale lui Pulsar se va număra şi estomparea zgomotului de vânt la rulare.Nissan: „Noul Pulsar ţinteşte nivelul de rafinament atins de VW Golf şi Audi A3”
La fel ca orice Nissan lansat recent, modelul va beneficia de gama de sisteme de siguranţă reunită sub denumirea Safety Shield. Vorbim despre sistem de avertizare unghi mort, avertizare încălcare banda de rulare, anticipare frânare de urgenţă, detectare obiecte în mişcare şi sistem de monitorizare a presiunii în pneuri. Aceste sisteme completează nivelul de siguranţă de cinci stele EuroNCAP obţinut în acest an şi gama de elemente de siguranţă pasivă şi activă care stau în spatele acestei clasări foarte bune.
Echiparea standard include tempompat cu limitator de viteză, şase airbag-uri, ESP, ABS, control activ al traiectoriei, computer de bord Advanced Drive-Assist cu ecran color de cinci inch, aer condiţionat cu reglare manuală, geamuri electrice faţă şi spate, Radio-CD cu patru difuzoare şi conexiune iPod/Bluetooth, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, lumini de zi, jante de oţel de 16 inch, oglinzi laterale reglabile electric, imobilizator, sistem ISOFIX şi altele.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
Nissan Pulsar hatchback 5 uşi |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu transmisie automată |
||
ECHIPARE Visia | |||
1.2 DIG-T |
115 CP 190 Nm |
16.150 | - |
1.5 dCi |
110 CP 260 Nm |
18.150 | - |
ECHIPARE Acenta | |||
1.2 DIG-T |
115 CP 190 Nm |
17.350 | 18.550 |
1.5 dCi | 110 CP 260 Nm |
19.350 | - |
ECHIPARE Tekna | |||
1.2 DIG-T | 115 CP 190 Nm |
20.550 | 21.750 |
1.5 dCi | 110 CP 260 Nm |
22.550 | - |
Nissan Pulsar vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Nissan Pulsar 1.5 dCi Visia |
110 | 3.6 | 11.5 | 18.150 |
Ford Focus 1.6 TDCI 115 CP Trend |
115 | 4.5 | 10.8 | 17.900 |
Citroen C4 1.6 HDi Seduction |
115 | 4.6 | 11.3 | 19.805 |
Hyundai i30 1.6 CRDi Comfort |
110 | 4.1 | 11.5 | 19.038 |
Kia Cee'd 1.6 CRDi Best |
128 | 4.1 | 10.9 | 17.506 |
Opel Astra 1.7 CDTI 110 CP Essentia S/S |
110 | 4.3 | 12.3 | 19.050 |
Peugeot 308 1.6 e-HDI Access |
115 | 3.8 | 10.2 | 18.171 |
Renault Megane 1.5 dCi Expression |
110 | 4.4 | 10.8 | 16.950 |
Seat Leon 1.6 TDI Reference |
105 | 4.1 | 10.7 | 17.274 |
Skoda Rapid Spaceback 1.6 TDI Elegance |
105 | 4.4 | 10.3 | 16.880 |
Toyota Auris 2.0 D-4D Luna |
124 | 4.3 | 10 | 19.568 |
Volkswagen Golf 1.6 TDI BlueMotion Technology Trendline |
105 | 3.8 | 10.7 | 18.903 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Nissan
vedeti mai jos, sub tabel, ...Via "x" companie
Asa cum Nissan a rupt vanzarile cu Qashqai in Europa (nu si in Romania), asa se va intampla si cu Pulsar! Politica de marca a lui Nissan e facuta excelent si se dovedeste ca da roade!
Daca prin "neaos" vrei sa inteleg unul cu exprimari de mahala, unul care-i zice altuia sa taca doar pentru ca nu gandeste ca el, fara nici un alt argument, unul in ochii caruia ala care nu mananca shaorma cu de toate e fraier, tu esti ala.
Ce importanta are daca am vazut sau nu? Sunt obligat sa-mi placa ce-ti place tie? Tre' sa fii roman neaos in sensul in care esti tu, sa nu pricepi ca nu poti concura cu regina gamei avand aceleasi preturi la fel de mari. Atentie, Golful 7 a iesit la lansare masina anului in Japonia, dar tre' sa fii roman neaos, "ba' baiatule", sa aci abstractie de trebusoara asta.
Dar vezi tu, daca vrei putem sa punem pariu inca de pe-acum ca masina asta nu va fi chiar asa de vanduta in Europa, in primul rand ca niciodata Nissan nu a vandut asa bune in clasa compacta, mai ales in Europa. Almera s-a vandut binisor, in timp de Tiida a fost un esec. In conditiile in care in prezent concurenta este mult mai puternica fata de acum 10 ani. Daca se va vinde mai bine decat Hyundai i30 eu cred ca cei de la Nissan pot deschide sampania. De vanzari gen Golf, Focus sau 308 nu poate fi vorba (daca esti un realist).
Vom trai si vom vedea, dar nu cred ca Nissan va muta muntii din loc" cu masina asta in privinta vanzarilor. Bine ar fi sa ma insel, dar nu cred.
asa fanatici mai rar :)