Mitsubishi Outlander PHEV, versiunea hibridă a SUV-ului nipon, este disponibil pe piaţa din România. Modelul are un sistem de propulsie compus din două motoare electrice şi un motor 2.0 benzină, iar acumulatorii sistemului hibrid pot fi încărcaţi de la o priză normală (cu condiţia să fie de 16A). SUV-ul japonezilor poate fi condus în modul 100% electric pentru 52 de kilometri, iar autonomia totală a modelului este de 824 kilometri în condiţiile în care are plinul făcut atât pentru rezervorul de carburant, cât şi pentru acumulatorii sistemului hibrid.
Preţuri Mitsubishi Outlander facelift în România: start de la 28.400 euro
Consumul mediu de carburant pentru primii 100 de kilometri este de numai 1.9 litri, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 44 de grame pe kilometru. Odată ce acumulatorii electrici îşi consumă energia, consumul mediu creşte la 5.8 litri la sută. Oricum, situaţia asta ar fi destul de rară, deoarece bateriile se încarcă din mers la frânare, deci şoferul nu este nevoit să caute prize pentru reîncărcarea sistemului hibrid.
Viteza maximă a modelului nipon cu tracţiune integrală este de 170 km/h.Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: 880 kilometri autonomie şi încărcare 80% în 30 minute
Mitsubishi Outlander PHEV - SUV-ul hibrid alimentat la priză ajunge şi în Europa
Via Mitsubishi
deci are 1 motor termic de 120cp + 2 motoare electrice de 81cp, fiecare...si totusi viteza maxima e de 170km/h? ceva nu se leaga aici.
@a, "nu vreau sa prinda" 300, mi se pare doar ca e putin pt o masina cu atata putere/cuplu, comparand si cu alte hibiride. sa ai putere si sa obtii un top speed mic, ai pierderi mari, ori limitari inutile. asa, n`ai nevoie nici de 140 km/h, ca limita legala e 130 kh/h.