Preţuri Mitsubishi Outlander facelift în România: start de la 28.400 euro

de Sebastian Toma
Miercuri, 02.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mitsubishi i-a aplicat lui Outlander un facelift subtil, concentrat pe partea frontală. Modelul este deja disponibil pentru comandă pe piaţa din România, preţul de pornire fiind de 28.396 euro cu TVA inclus pentru versiunea 2.2 DI-D 4WD Invite+ MT AS&G, noul entry-level în gamă.

Esential 980 de euro reprezintă diferenţa de preţ dintre varianta 2.2 DI-D 4WD Invite+ MT AS&G şi echivalentul său din gama ante-facelift, în favoarea modelului restilizat.
Mitsubishi Outlander, SUV-ul compact al mărcii japoneze, a primit un facelift la doar doi ani de la debutul pe piaţă. Pe lângă modificările estetice subtile, versiunea restilizată a modelului are în standard tracţiunea integrală, fiind eliminat din ofertă entry-level-ul cu tracţiune faţă. Preţurile lui Outlander facelift pe piaţa din România pleacă de la 28.396 euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 2.2 DI-D 4WD Invite+ MT AS&G. În comparaţie cu acelaşi nivel de echipare şi aceeaşi motorizare a versiunii ante-facelift, restilizarea aduce un preţ mai mic, fiind o diferenţă de 980 euro între cele două variante. Lista completă de preţuri a lui Outlander facelift nu a fost publicată, însă importatorul a dezvăluit preţul echipării de top, 2.2 DI-D 4WD Instyle Navi AT, care porneşte de la 38.313 euro cu TVA inclus.

Stopurile spate ale lui Outlander şi-au păstrat forma, dar au renunţat la elementele colorate de la interior datorită LED-urilor din dotare.

Facelift-ul i-a adus lui Outlander o nouă grilă faţă (inspirată de la Outlander PHEV), o mască a radiatorului cu un format nou, care include ornamente de culoare gri încadrate de cele două proiectoare de ceaţă cu carcasă negru satinat şi inele cromate, jante din aliaj cu un alt design, stopuri cu LED, bare longitudinale plafon vopsite în argintiu satinat şi o nouă posibilitate de echipare pentru interior – tapiţeria mixtă piele-textil.

Jantele lui Outlander facelift au diametrul de 18 inch şi sunt finisate în două culori, pentru a accentua flancurile laterale. Versiunile CVT ale SUV-ului nipon prezintă o cutie de viteze modernizată, iar suspensia a fost recalibrată pentru toate motorizările. Totodată, nu putem să nu trecem în revistă şi noua culoare de lansare, numită "Roşu Orient", care înlocuieşte portocaliul cu care a debutat versiunea pre-facelift.

Mitsubishi Outlander Plug-in Hybrid: 880 kilometri autonomie şi încărcare 80% în 30 minute

Urmareste Automarket
Lista de dotări standard a lui Outlander include acum şi sistemul de monitorizare a presiunii în pneuri şi un indicator de schimbare a treptelor de viteză. Al doilea element este calibrat pentru a ajuta şoferul să obţină un consum de carburant cât mai redus şi să emite o cantitate de noxe mai mică, în timp ce prima dotare nouă este instalată pentru a respecta reglementările UE.

Mitsubishi Outlander facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE(CP)  CONSUM MIXT(l/100 km)  ACCELERAŢIE 0-100(secunde)  PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) 
Mitsubishi Outlander
2.2 DI-D Invite+ 4WD
150 5.3 10.2 28.396
Mazda CX-7
2.2CD Emotion
173 7.5 11.3 30.030
Kia Sorento facelift
2.0 CRDi 4x4 Base
150 6.1 11.1 31.172
Chevrolet Captiva facelift
2.2D LT 4WD 5STR
163 6.4 11.0 28.950
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Mitsubishi

Comentarii (8)

  • muma padurii
    17 16
  • butoane urate si spartane,interior tipic chinezesc,spatele......e urata....din fata mai merge. Iar dintr-un motor de 2.2 imi dai mie 150 hp? cat majoritatea constructorilor din 2.0 scot minim 170 hp...
    16 22
  • mazda CX-7?...poate CX-5

    din nefericire CX-7 numai este in oferta
    14 7
  • spartan
    Muma tuturor padurilor....
    10 5
  • Dacia Plant
    De la generatie la generatie devine tot mai urat... concurenta este cu mult peste la capitolul design.
    11 3
  • Tembelus Rex
    Iar dam cu bata in balta , iar vorbim in loc sa facem nani.....ba ca-i chinezarie, ba ca-i urat, hai sa fim seriosi......de fapt multi si-ar dori un asemenea model in batatura dar nu si-l permit. Eu unul ma numar printre ei. Imi frige buza dupa un Outlander dar na nu e banutul.......
    Ne-am invatat sa conducem masini la mana a 2-a, a 3-a, a 4-a si sa criticam ce apare pe piata.

    PS: lucrez, imi platesc taxele si impozitele si nu mia-m permis decat o masina la mana a 3-a de clasa mini din pacate. Asa ca oricand as accepta si mi-ar placea sa intru intr-un showroom sa cumpar o masina NOUA chiar si o dacia logan varianta ieftina acces de 6890 de euro.....ce sa mai zic de Outlander e de vis.....Nu stiu de ce dar am impresia ca O BUNA PARTE DIN UTILIZATORII AUTOMARKET NU PREA AU SERVICI SI NU PREA STIU CUM SE CASTIGA BANII LEGAL......
    18 2
  • @auzihaipa

    Iti tie? Ai bani de Outlander si esti revoltat ca are doar 150 cp? In general masinile japoneze au mai motoare mari dar mai putin puternice! Stii ce inseamna asta? Fiabilitate!
    Nu s-au gandit bietii ingineri de la Toyota ca un Land Cruiser de 3l sau un Hilux de 2.5 au tot cam atatia cai cat un TDI de 2 l! Iar aia care au masini de astea atunci cand se baga pe toate sleaurile si coclaurile se gandesc inainte ca tu esti nemultumit de puterea masinilor lor si plang din cauza nemultumirii tale. Si mai vin si aia care poseda europeanul Defender si se apuca de bocit inspaimantati ca producatorii acestei legende nu s-au gandit ca unuia ca tine nu-i convine ca motorul ei nu are puterea unui Haudi de 2 l!
    6 2
  • marian
    Nu stiu cum sta treaba cu caii putere dar din ce se vede in tabelul comparativ nu prea e rau pentru Mitsu: are cel mai slab motor, dar are cel mai bun consum si accelereaza cel mai bine. Cum iti explici?
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru