MOTORIZĂRI
Cea mai ieftină versiune din gama S-Klasse este S350 BlueTec, un diesel V6 de 2.987 centimetri cubi. Acesta are un consum mediu declarat de 5.9 litri la sută, o transmisie automată cu şapte trepte şi dezvoltă 258 CP şi 620 Nm. Încă din versiunea de bază, limuzina germană este capabilă să accelereze de la 0 la 100 km/h în 6.8 secunde şi să atingă o viteză maximă de 250 km/h, restricţionată electronic. Pe lângă această motorizare, nemţii mai oferă încă trei ”benzinare”, dintre care unul este cuplat unui sistem de propulsie hibrid.
Astfel, a doua motorizare din gamă este S400 Hybrid, care livrează 306 CP. Vârful gamei ”normale” de la S-Klasse se încheie cu S500, disponibil în versiune "standard", versiune cu ampatament mărit şi în versiune cu tracţiune integrală. Vârful gamei S-Klasse, pentru moment, este reprezentat de modelul de performanţă, S63 AMG, care livrează 585 CP.NOUTĂŢILE LUI S-KLASSE
Noua generaţie a lui S-Klasse a adus o caroserie mai uşoară şi mai rigidă, aceasta fiind construită din aluminiu şi un mix de aliaje de oţel, tehnologia fiind la cea de-a treia generaţie. În timp ce suspensia sofisticată este oferită opţional doar pentru motorizările V8, cei de la Mercedes-Benz oferă în standard sistemul de suspensie ADS Plus, care completează suspensia Airmatic cu pernă de aer. Vorbim despre un set de amortizoare adaptive, care oferă mai multe setări, variind de la sportivitate la confort. Tot din sfera confortului vine şi sistemul Linguatronic, denumirea Mercedes-Benz pentru sistemul lor de comenzi vocale, care poate să introducă adrese în sistemul de navigaţie, să efectueze apeluri la comanda şoferului sau să schimbe posturile de radio. Mai mult decât atât, sistemul poate să citească SMS-urile şi e-mail-urile primite de şofer.
În total, modelul german are aproape 500 de LED-uri, dintre care 300 se ocupă de iluminarea interioară.
Soluţia celor de la Mercedes-Benz oferă atât un consum mai redus de energie, cât şi eficienţă superioară din punct de vedere electric, pe lângă creşterea durabilităţii respectivelor elemente de iluminat. Lista de dotări opţionale este mai mult decât generoasă, incluzând chiar şi scaune spate încălzite şi ventilate, echipate cu funcţie de masaj care funcţionează pe principiul pietrelor fierbinţi. Bancheta din spate este oferită în mai multe versiuni, unele dintre acestea oferind posibilităţi mărite de reglare a înclinării spătarului.
Noul Mercedes-Benz S-Klasse vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz S350 BlueTec AT7 |
258 | 5.9 | 6.8 | 86.626 |
Audi A8 3.0 TDI Tiptronic quattro |
250 | 6.4 | 6.1 | 81.370 |
BMW 730d 3.0d auto |
258 | 5.6 | 6.1 | 80.910 |
Jaguar XJ 3.0D Luxury SWB Auto |
275 | 7.0 | 6.4 | 82.212 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mercedes-Benz
Greu , greu rival pentru asa ceva!!Abia A8 sau Seria 7 ce se mai apropie in rest pa, japonezii la anii lumina in spate de fapt lexus ca restu nu exista!(verificati vanzarile din clasa)
In ordine cronologica,dupa un phaeton si A8 L(am fost foarte dezamagit de calitatea materialelor la interior si a elementelor cromate),m-am oprit la Mercedes S si un C "micut" pentru oras..
Exact cum spune reclama: "the best or nothing",Mercedes ramane regele in segmentul premium, indiferent de opiniiile carcotasilor.Calitatea materialelor,a asamblarilor,a motoarelor,lasa in urma toti producatorii mondiali.
Treci la invatat!
Imi poti spune cu ce este mai prejos Lexus LS in afara de sigla care nu are imaginea stelutei ? Am avut ocazia sa merg cu un LS 600 H nou...este la fel de confortabil , spatios si materialele sunt de cea mai buna calitate. Electronica chiar in exces iar ca design e drept ca si mie imi place mai mult S-ul dar asta e o chestie subiectiva. Nu bag mana in foc ca noul S nu ar bate putin LS-ul dar la ani lumina sigur nu este !!
@LauCalin Am avut norocul sa merg cu majoritatea limuzinelor (nu le-am condus..am stat ori in spate ori in drepata). Fiecare are farmecul ei.
S-ul este o masina eleganta si confortabila potrivita unui om de afaceri care nu se abate de la regula (doar pe autostrada si la bulevard la fel si fel de incinte de lux.:). In general cam trebuie sa ai sofer pe asa ceva.
LS-ul la fel....
BMW 7 este pt. cei care vor sa il conduca si din cand in cand sa fie condusi...masina are un caracter mai spartan si mai agresiv putin.
A8 este o combinatie de S cu BMW 7 . Mie mi s-a parut o masina pt. cei care nu se pot decide intre eleganta - lux si sportivitate.
XJ-ul este masina celor care tin la traditie si vor altceva. Nu mai este la fel de serioasa cum era acum multi ani in urma. L-au facut mai sportiv ca si design si tinuta de drum este la fel. Din nou o masina care merita condusa mai mult.
@Robert Calitatea este apropiata...poate ai S-ul nou si ai avut A8-ul vechi si cu dotari minime. Altefl calitatea nu difera. Cel putin eu nu nu am constatat asta....le-am prin pe toate aproape full cu pele peste tot, lemn etc.
....le-am prins pe toate aproape full cu piele peste tot, lemn etc.