Vârful gamei este un diesel numit GLA 220CDI, care asigură 170 CP şi 350 Nm dintr-o unitate cu 2.143 centimetri cubi şi patru cilindri în linie. Aceasta din urmă are un consum mixt de 4.4 litri la sută în versiunea fără tracţiune integrală, pe când versiunea 4Matic, cu tracţiune integrală şi transmisie automată, are un consum mixt de 4.9 litri la sută în ciclul NEDC.
Cel mai scump GLA pe care-l poţi comanda are un preţ de pornire de 38.862 euro cu TVA inclus, valabil pentru GLA 220 CDI 4Matic. Interiorul lui Mercedes-Benz GLA vine cu o poziţie la volan mai înaltă decât în cazul lui A-Klasse, însă designul interior este similar celui regăsit pe celelalte modele dezvoltate pe platforma MFA. În materie de spaţiu, interiorul anunţă loc suficient pentru cinci pasageri, iar capacitatea portbagajului este de 421 de litri, respectiv de 836 de litri cu bancheta spate rabatată. Noul GLA se mândreşte şi cu o funcţie Downhill Speed Regulation, destinată coborârilor în off-road, de un mod special al transmisiei în astfel de situaţii şi de un sistem multimedia care poate afişa pe ecran mai multe informaţii despre suprafeţa de rulare. Nu lipsesc nici sistemele de siguranţă ca detectorul de oboseală, Collision Prevention Assist sau pilotul automat Distronic Plus."Datorită designului său fascinant şi construcţiei practice pentru utilizarea zilnică, GLA va impulsiona clienţii noi să fie cuprinşi de entuziasmul specific mărcii Mercedes-Benz. Prin lansarea modelului GLA reuşim să creştem numărul de modele SUV disponibile în gama Mercedes-Benz, exploatând astfel la potenţial maxim segmentul SUV-urilor compacte, aflat în creştere continuă." subliniează Ola Källenius, Membru al Consiliului de Conducere pentru Divizia de Vânzări Mercedes-Benz Cars.
Mercedes-Benz GLA vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz GLA 200 MT6 |
156 | 5.9 | 8.9 | 30.535 |
Audi Q3 2.0 TFSI quattro |
170 | 7.3 | 8.2 | 33.176 |
BMW X1 2.0 sDrive18i |
150 | 7.7 | 9.7 | 29.760 |
Volvo V40 Cross Country 1.6 T4 |
180 | 5.5 | 7.7 | 27.700 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mercedes-Benz
nu`i rea masina, dar linia geamului spate aduce prea tare cu Opel Mokka
Pt. ca arata mai bine si e mai bun la anumite capitole X3 din pct. meu de vedere. E mai spatios si mai inalt + ca primesti o masina de clasa superioara adica un crossover nu un crossover compact. Dar si pretul e cu mult mai mare ca GLA...
GLA concureaza cu X1. Intre ele X1 arata mai bine pe afara iar Mercedes mai bine la interior. Tehnic sunt apropiate...prefer GLA in cazul asta.
Scz...am vazut dupa ce ti-am raspuns ca ai gresit X-ul :))
Fiecare cu preferintele lui, frumusetea e pur subiectiva, dar, iertata-mi fie parerea, chiar si asa... nu stiu cum poti afirma ca X1 e mai aratos decat GLA.
Depinde cum vezi lucrurile Mario....eu asa le vad. Pt. mine X1 e mult mai aratos ca GLA la exterior. In schimb interioarele mi se par mult mai frumoase si calitative la Mercedes. Pt. mine un interior conteaza in proportie de 80% la o masina si de aceea as alege GLA in cazul asta in defavoarea lui X1.
Sa nu intelegi ca X1 il vad ca pe o mare frumusete si minunatie de design....in nici un caz. Aici ma refer strict la cele doua.
Dar daca nu folosesti masina prea mult in teren accidentat si atunci nu o bagi pe coclauri sau nu o duci pe munte, eu cred ca e suficient un astfel de Volvo. Ideea este ca restul din tabel pot ceva mai mult in teren accidentat in comparatie cu Volvo.