Prețuri Mercedes-Benz EQS SUV în România: start de la 128.550 de euro

de Alexandru Monenciu
Luni, 30.01.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul electric Mercedes-Benz EQS poate fi comandat acum și în România. Disponibil în 3 versiuni, acesta pornește de la 128.250 de euro.

UPDATE: Dacă în vara anului trecut, gama modelului cu zero emisii Mercedes-Benz EQS SUV includea 3 versiuni, în România, între timp a apărut și a patra versiune. Este vorba despre EQS SUV 500 4Matic, disponibilă doar la cerere, potrivit site-ului oficial al producătorului din Stuttgart. 

Mercedes-Benz EQS SUV 500 4Matic oferă, așa cum îi spune numele, tracțiune integrală. Cele două motoare electrice dezvoltă 449 de cai putere și 828 Nm. Autonomia ajunge până la 597 de kilometri.

... 

SUV-ul cu zero emisii Mercedes-Benz EQS a debutat la jumătatea lunii aprilie. Acum, modelul constructorului din Stuttgart poate fi comandat în România, fiind disponibil în 3 versiuni.

De asemenea, clienții au la dispoziție configurația cu 5 locuri cât și pe cea cu 7 locuri.

Intrarea în gamă se face cu versiunea EQS 450+. Aceasta vine cu un motor electric și oferă 360 CP și o autonomie maximă de până la 633 de kilometri.

Versiunea de mijloc este denumită EQS SUV 450 4Matic.

Este echipată cu două motoare electrice, care dezvoltă 360 CP și 800 Nm. Autonomia este de 597 de kilometri.

Vârful de gamă este EQS SUV 580 4Matic. Și el este echipat cu două motoare electrice, dar în cazul său acestea dezvoltă 543 CP și 858 Nm, iar autonomia ajunge până la 594 de kilometri.

Indiferent de alegerea făcută, bateria are o capacitate de 107.8 kWh. Aceasta poate fi încărcată la stații rapide de până la 200 Kw.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Mercedes-Benz EQS SUV
PREŢ
(€ cu TVA)
ECHIPARE Standard
EQS SUV 450+ 360 CP
568 Nm
128.550
EQS SUV 450 4Matic 360 CP
800 Nm
132.360
EQS SUV 500 4Matic 449 CP
828 Nm
141.100
EQS SUV 580 4Matic 543 CP
858 Nm
162.800

Cel mai accesibil Mercedes-Benz EQS SUV pornește în România de la 128.250 de euro. Echiparea standard include, printre altele, jante de 21 de inch, pachet exterior și Electric Art, volan îmbrăcat în piele Nappa, scaune confort, MBUX Navigation Premium, scaune față încălzite și sistem de climatizare Thermatic.

Printre sistemele de asistență regăsim asistent activ la schimbarea benzii, asistent pentru manevra evazivă, Distronic Plus cu Asistent Trafic, asistent activ de limitare a vitezei, asistent semne de circulație și cameră video cu vedere la 360 de grade.

Noul Mercedes-Benz EQS SUV vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-Benz EQS SUV
450 4Matic
360 597 6.0 132.360
Tesla Model X Plaid
Tri Motor AWD
1.020 528 2.6 140.970
BMW iX
112 kWh xDrive50
523 570 4.6 117.989
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (14)

  • Oare ei de unde au acumulatorii?
    BMW deja a sfatuit clientii sa tina parcate afara I4 si IX si sa nu le conduca.
    https://carbuzz.com/news/bmw-ix-and-i4-owners-told-to-stop-driving-their-car
    12 8
  • Seriff
    @EDIKK sau MIKE mai nou:
    ''Masinile electrice se vor ieftini''
    Intre timp masinile electrice se scumpesc de la o luna la alta grav.
    26 9
  • Păi da mai Vali, de aceea dieselul îl poți ține și lângă cărbuni încinși, că nu se aprinde, deci ce faci, reclamă negativă electricelor ? În inteligență ta, ai sărit că e vorba de Bmw, dar asta este o problemă pentru tot mai multe electrice, de curând au ars niște autobuze prin Germania, autoaprinderea acumulatorilor este o problemă reală și gravă .
    18 7
  • Mircea Badea
    dar ce e in poza asta, o kia antica?

    bateriile vor evolua masiv...si se vor ieftini..
    6 17
  • Vali, de ce nu prezinţi ştirea corect?

    "There's a potential fire risk due to the Samsung batteries, but the fix is free and easy.

    83 vehicles impacted by the recall"

    Problema se rezolvă din update software şi afectează 83 de maşini.

    Mercedes este marcă de lux şi preţurile sunt mari cu un scop. Să nu cumpere cei săraci :)
    7 14
  • Deocamdată situația este Tesla și restul lumii. Cât o fii el de EQS SUV 580 4Matic, Model X Plaid Tri Motor AWD este la ani lumină în fața concurenței. Bașca 21.000 de euro care îți rămân în cont
    11 6
  • Seriff
    @Mike lasa vrajeala ca Mercedes e lux, ca nu stiu ce, toate masinile electrice sunt mult mai scumpe decat cele termice, cat costa Opel Corsa Electric si cat costa unul termic si tot asa, sunt scumpe, au fost scumpe si vor fi din ce in ce mai scumpe, oricum sunt niste mizerii inutile.
    21 7
  • Prețurile sunt mari cu in scop??? Tu te auzi? Mercedes la peste 130.000 de euro!!! Nu msi este cobalt și nichel, iar Mircea ca de obicei prinde fluturi cu ieftinirea bateriilor pardon lilieci. Bateriile nu se vor ieftini, trebuie sa dispară. ;)
    15 3
  • @dutzu
    mai nou se promite baterii din nisip. deci am putea avea peretii caselor construiti din "caramida baterie". eu asa imi imaginez viitorul apropiat...
    4 5
  • @ds tesla e la ani lumina, dar si inainte si inapoi. Pe de o parte conduce considerabil la baterie, la soft si la putere. Atat. In rest la finisaje, confort, optiuni, design, e in urma rau.
    10 0
  • Asta-i alt Dutz… da in fine tot cam așa le spuneam si eu :)))
    0 0
  • @dan_grc
    Cu BMW 520d care au luat foc prin Korea si nu au facut recall cei de la BMW, cum stam?
    Cu politia din Anglia care a refuzat sa mai circule cu BMW-uri diesel dupa ce au fost multe probleme si un coleg al lor a murit dupa ce o troaca BMW diesel a ars, ce facem?
    Deci unde sunt problemele reale ascunse de BMW?
    0 5
  • Viitor poate… apropiat, ma îndoiesc. Este tot mai scump si cu pereți din cărămida :(
    3 0
  • Abureli de 2 lei, polițiști au refuzat să circule cu BMW-uri, câte minte îți trebuie să crezi așa ceva???
    Indiferent care ard si din ce motive, tot prețul si avantajele utilizării unei masini (clasica sau electrică) vor face diferența la decizia de achiziție.
    Chiar nu o sa faceți/rezolvați nimic cu întrebări si cu aducerea in discuție a câtorva cazuri, de orice parte. Este nevoie de drame la nivel mare (ex. scandalul cu software-ul la diesel) pentru a produce efecte…
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru