UPDATE: Dacă în vara anului trecut, gama modelului cu zero emisii Mercedes-Benz EQS SUV includea 3 versiuni, în România, între timp a apărut și a patra versiune. Este vorba despre EQS SUV 500 4Matic, disponibilă doar la cerere, potrivit site-ului oficial al producătorului din Stuttgart.
Mercedes-Benz EQS SUV 500 4Matic oferă, așa cum îi spune numele, tracțiune integrală. Cele două motoare electrice dezvoltă 449 de cai putere și 828 Nm. Autonomia ajunge până la 597 de kilometri.
...
SUV-ul cu zero emisii Mercedes-Benz EQS a debutat la jumătatea lunii aprilie. Acum, modelul constructorului din Stuttgart poate fi comandat în România, fiind disponibil în 3 versiuni.
De asemenea, clienții au la dispoziție configurația cu 5 locuri cât și pe cea cu 7 locuri.
Intrarea în gamă se face cu versiunea EQS 450+. Aceasta vine cu un motor electric și oferă 360 CP și o autonomie maximă de până la 633 de kilometri.
Versiunea de mijloc este denumită EQS SUV 450 4Matic.
Este echipată cu două motoare electrice, care dezvoltă 360 CP și 800 Nm. Autonomia este de 597 de kilometri.Vârful de gamă este EQS SUV 580 4Matic. Și el este echipat cu două motoare electrice, dar în cazul său acestea dezvoltă 543 CP și 858 Nm, iar autonomia ajunge până la 594 de kilometri.
Indiferent de alegerea făcută, bateria are o capacitate de 107.8 kWh. Aceasta poate fi încărcată la stații rapide de până la 200 Kw.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Mercedes-Benz EQS SUV |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Standard | ||
EQS SUV 450+ |
360 CP 568 Nm |
128.550 |
EQS SUV 450 4Matic |
360 CP 800 Nm |
132.360 |
EQS SUV 500 4Matic | 449 CP 828 Nm |
141.100 |
EQS SUV 580 4Matic | 543 CP 858 Nm |
162.800 |
Cel mai accesibil Mercedes-Benz EQS SUV pornește în România de la 128.250 de euro. Echiparea standard include, printre altele, jante de 21 de inch, pachet exterior și Electric Art, volan îmbrăcat în piele Nappa, scaune confort, MBUX Navigation Premium, scaune față încălzite și sistem de climatizare Thermatic.
Printre sistemele de asistență regăsim asistent activ la schimbarea benzii, asistent pentru manevra evazivă, Distronic Plus cu Asistent Trafic, asistent activ de limitare a vitezei, asistent semne de circulație și cameră video cu vedere la 360 de grade.
Noul Mercedes-Benz EQS SUV vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz EQS SUV 450 4Matic |
360 | 597 | 6.0 | 132.360 |
Tesla Model X Plaid Tri Motor AWD |
1.020 | 528 | 2.6 | 140.970 |
BMW iX 112 kWh xDrive50 |
523 | 570 | 4.6 | 117.989 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mercedes-Benz
BMW deja a sfatuit clientii sa tina parcate afara I4 si IX si sa nu le conduca.
https://carbuzz.com/news/bmw-ix-and-i4-owners-told-to-stop-driving-their-car
''Masinile electrice se vor ieftini''
Intre timp masinile electrice se scumpesc de la o luna la alta grav.
bateriile vor evolua masiv...si se vor ieftini..
"There's a potential fire risk due to the Samsung batteries, but the fix is free and easy.
83 vehicles impacted by the recall"
Problema se rezolvă din update software şi afectează 83 de maşini.
Mercedes este marcă de lux şi preţurile sunt mari cu un scop. Să nu cumpere cei săraci :)
Cu politia din Anglia care a refuzat sa mai circule cu BMW-uri diesel dupa ce au fost multe probleme si un coleg al lor a murit dupa ce o troaca BMW diesel a ars, ce facem?
Deci unde sunt problemele reale ascunse de BMW?
Indiferent care ard si din ce motive, tot prețul si avantajele utilizării unei masini (clasica sau electrică) vor face diferența la decizia de achiziție.
Chiar nu o sa faceți/rezolvați nimic cu întrebări si cu aducerea in discuție a câtorva cazuri, de orice parte. Este nevoie de drame la nivel mare (ex. scandalul cu software-ul la diesel) pentru a produce efecte…