Noul model cu zero emisii Mercedes-Benz EQE SUV poate fi comandat și la noi în țară. Clienții de aici au la dispoziție două linii de echipare: Electric Art și AMG. Dacă prima este disponibilă fără costuri suplimentare, cea de-a doua adăugă 4.046 de euro la prețul de listă.
În România, Mercedes-Benz EQE SUV este disponibil, momentan, cu 4 motorizări: versiunea de bază, adică EQE 350+, are un singur motor electric și dispune de 292 CP. Autonomia, în cazul său, este de până la 581 kilometri.
A doua versiune este denumită EQE 350 4MATIC, fiind echipată cu două motoare electrice și, implicit, cu tracțiune integrală. Ansamblul dezvoltă tot 292 CP, dar mai mult cuplu față de EQE 350. Cu un plin de baterie, poate parcurge maxim 538 de kilometri.
Trecem apoi la EQE 500 4Matic și la ai săi 408 cai putere. Și acest model are o autonomie mai mult decât decentă: 543 de kilometri cu o singură încărcare.
Versiunea de top, cel puțin pentru moment, este EQE 43 4Matic.
Cele două motoare electrice, cu care este echipată, dezvoltă 476 CP, iar autonomia maximă ajunge până la 468 de kilometri.Ulterior, gama noului Mercedes-Benz EQE SUV va fi completată cu versiunea EQE 53 4Matic. Aceasta va oferi 626 CP și 950 Nm, sau 687 CP și 1.000 Nm dacă este bifat pachetul AMG Driver.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Mercedes EQE SUV |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
EQE 350+ |
292 CP 565 Nm |
91.850 |
EQE 350 4MATIC |
292 CP 765 Nm |
94.580 |
EQE 500 4MATIC | 408 CP 858 Nm |
102.530 |
EQE 43 4MATIC | 476 CP 858 Nm |
119.000 |
Cel mai accesibil EQE SUV pornește, în România, de la 91.850 de euro.
Printre altele, configurația standard include dotări ca jante de 19 inch, faruri LED High Performance, interior Electric Art, tapițerie din piele artificială (Neotex/Artico), volan îmbrăcat în piele, sistem de climatizare automat, scaune față încălzite, display central de 12.3 inch și navigație MBUX Premium.
Noul Mercedes-Benz EQE SUV vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes EQE SUV EQE 350 4Matic |
292 | 538 | 6.7 | 94.580 |
BMW iX iX 40 xDrive |
326 | 436 | 6.1 | 80.325 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mercedes-Benz
@madamdutza, o sa plafoneze preturile la bev cand o sa plafoneze preturile si la suv normalos. adica
Iar va pute ceva. adica ai spre 300 de cai, mergi peste 500km, pretul e sub 100000, e suv si tot strambati din nas. la o masina normala, cat poti conduce fara o pauza de un sandvish si un spalat pe maini la buda?
Mai simplu nu pot…
PS chiar dacă opresc sa mănânc si sa ma spăl, de fapt ordinea este invers in cazul meu… nu am chef (ca așa vreau eu) sa caut cordon ombilical sa-mi duc bateria la 80% dacă priza-i liberă, merge, nu ploua, nu-i frig șamd., dar dacă tu vrei, foarte bine i-ați BEV.
Scrii si tu cat pricepi dar nu mai fi asa galagioasa. Lasa-i pe altii sa munceasca la cercetare dezvoltare. Tu organizeaza-ti viata si trage tare la ce te stii. Poti chiar sa te simti si regina. Dar nu mai spune la nimeni.
Lucrurile astea ma bucur ca le pricepi, desi trebuie sa ti le spun in cuvinte. Unde nu mai intelegi, pentru ca n-ai avut tangenta, e cum decurg lucrurile in cercetare dezvoltare. Daca mai discutam si de fenomene fizice dincolo de nivel de liceu, nu mai are rost pentru ca abstractia si imaginatia n-au fost exersate de ani de zile.
Industria, acolo unde chiar se inventeaza ceva, are informatii care nu ajung la public decat la momentul oportun. Tu daca lucrezi in productie, e foarte bine, dar nu specula cu ce mu stii. Asa cum tu tragi la hartii si nu ies toate cum trebuie in fiecare zi, la fel e si cu stiinta. E nevoie de transpiratie serioasa pana sa iasa ceva, si de capete luminate care sa si aduca in lumea reala ce le-a fatat mintea altora in abstract.
Daca n-ar fi amuzant, aproape ca mi-ar pare rau de neuronii pe care ii ard cate unii pe-aici.
Eu sunt doar curios daca se mai practica ambalarea motorului in parcare, in semn de protest impotriva electricelor.
La cât de capabil ești, săptămâna viitoare vei fi ajuns deja tablagiu.
La articolul urmator sa iesi mai repede din groapa, sa prinzi locu.ntai.