Actuala generație Mercedes-Benz Clasa C a debutat la mijlocul lunii februarie, iar acum poate fi comandată și în România. Constructorul german de automobile a anunțat lista de prețuri, iar livrările vor începe în vara acestui an.
Clienții români au la dispoziție trei linii de exterior și interior (Standard, Avantgarde și AMG) și două variante de caroserie: sedan și T-Modell, sau break pe înțelesul tuturor.
MOTORIZĂRI MICRO-HIBRID
Gama de motorizări a noului Clasa C sedan este formată din versiunile pe benzină C 180 (1.5 litri), C200 (1.5 litri) și C 300 (2.0 litri). Ultimele două pot fi alăturate și unei tracțiuni integrale 4Matic.
Amatorii de agregate diesel pot alege una dintre cele două versiuni: C 220 d (2.0 litri) și C 300 d (2.0 litri).
Momentan, varianta break este disponibilă numai în versiunile C 200 T-Modell, C 220 d T-Modell și C 300 d T-Modell. Toate motorizările sunt însoțite de un sistem micro-hibrid și de o transmisie automată cu 9 trepte.
Cel mai accesibil Mercedes-Benz Clasa C sedan pornește de la 43.540 de euro, cu TVA inclus, în România și este vorba de versiunea C 180. Pentru un Clasa C T-Modell trebuie să plătești cel puțin 47.940 de euro.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL MERCEDES-BENZ CLASA C SEDAN |
NOUL MERCEDES-BENZ CLASA C T-MODELL |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
4Matic | PREŢ (€ cu TVA) |
||
Linie de echipare Standard | ||||
C 180 |
170 CP 250 Nm |
43.540 | - | - |
C 200 |
204 CP 300 Nm |
46.500 | 48.880 | 47.940 |
C 300 | 258 CP 400 Nm |
- | - | - |
C 220 d | 200 CP 440 Nm |
48.760 | - | 50.200 |
C 300 d | 265 CP 550 Nm |
- | - | - |
Linie de echipare Avantgarde | ||||
C 180 |
170 CP 250 Nm |
45.943 | - | - |
C 200 |
204 CP 300 Nm |
48.903 | 51.283 | 50.343 |
C 300 | 258 CP 400 Nm |
- | - | - |
C 220 d | 200 CP 440 Nm |
51.163 | - | 52.603 |
C 300 d | 265 CP 550 Nm |
- | - | - |
Linie de echipare AMG |
||||
C 180 |
170 CP 250 Nm |
49.156 | - | - |
C 200 | 204 CP 300 Nm |
52.116 | 54.496 | 53.961 |
C 300 | 258 CP 400 Nm |
52.330 | 54.710 | - |
C 220 d | 200 CP 440 Nm |
54.376 | - | 56.221 |
C 300 d | 265 CP 550 Nm |
56.050 | - | 57.490 |
JANTE DE 17 INCH ȘI FARURI LED ÎN STANDARD
Lista cu dotări standard include, printre altele, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, oglinzi exterioare rabatabile electric, senzor de ploaie, vopsea nemetalizată neagră, consolă centrală negru lucios și tapițerie din stofă neagră.
Tot aici regăsim scaunele față încălzite, reglabile manual, sistemul de climatizare automată Thermatic, volanul îmbrăcat în piele, farurile LED High Performance, funcții MBUX extinse și sistemul MBUX Navigation Premium.
De siguranță se ocupă asistentul activ la frânare, asistentul activ la parcare cu Parktronic, asistentul activ pentru menținerea benzii de rulare, asistentul pentru unghiul mort, camera pentru deplasarea în marșarier, și asistentul pentru recunoașterea semnelor de circulație.
Noul MERCEDES-BENZ CLASA C vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
MERCEDES C 180 1.5 litri, benzină |
170 | 6.3 | 8.6 | 43.540 |
BMW 320i 2.0 litri, benzină |
184 | 5.3 | 7.1 | 38.973 |
Audi A4 35 TFSI S Tronic 2.0 litri, benzină |
150 | 5.6 | 8.9 | 37.023 |
Volvo S60 2.0 litri, benzină |
163 | - | 9.0 | 41.350 |
Lexus IS 300 2.0 litri, benzină |
241 | 9.4 | 7.0 | 42.450 |
Jaguar XE 2.0 litri, benzină |
250 | 7.2 | 6.7 | 44.506 |
Alfa Romeo Giulia 2.0 litri, benzină |
200 | 6.6 | 6.6 | 32.190 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mercedes-Benz
pai vezi...
acum 13 ani masinile nu inglobau tehnologia complexa de astazi. si cum tehnologia aia e dezvoltata de ingineri si aitisti carora intre timp le-au crescut si lor salariile...voila
nu mai zic ... norme de poluare ce trebuie indeplinite, standarde mai stricte de siguranta ce trebuie trecute, plus dotari de confort care acum 13 ani nu erau disponibile. valabil nu doar la acest model, valabil pt orice masina noua. toate preturile lor au crescut, tot nu inteleg de ce atata mirare, la fiecare model nou.
totul are o explicatie.
BMW 184hp 39k.. euro
Alfa 200hp 32k..euro
Diferente chiar mari in acest segment....
Volvo mi se pare mult prea scump(seria 3 la bani mai putini e peste la absolut toate capitolele)
Alfa in raport pret/calitate/performante e inbatabila in acest segment...Pacat ca nu e promovata destul...
Ce pacat ca cei mai multi clienti nici nu vor sti de existenta acestui competitor...
cei mai multi clienti stiu, dar stiu si de istoricul plin de probleme, care istoric mai mult ca sigur ca se repeta, pentru ca filosofia italienilor de a face masini nu s-a schimbat.
TI-E TEAMA CA NU ITI MAI DAU CEI DE LA MERCEDES MASINI LA TEST, PENIBILULE?
PARCA NE PLANGEAM DE LIPSA LIBERTATII EXPRIMARII PE VREMEA COMUNISTILOR... VOI SUNTETI MAI RAI... NISTE MICI COMUNISTI
Pe când aveam de fapt venituri mai mari. :-)
Deci s-a scumpit cu 10.540 € (cca. 30%)... având tot 1,5 l, dar un cilindru în minus.
OK, 14 cai în plus dar aceleași performanțe (zero-suta în 8,6 s) la un consum mai mare (6,3 vs. 6,1 l/100 km).
Concluzia (mea cel puțin): se dorește ca electricele să devină APARENT mai ieftine prin scumpirea nerușinată a ălorlalte.
Este la mintea cocoşului, ce Dumnezeu!
PS. Nu priviţi cu jind la “privilegiaţii sorţii” precum evazioniştii, bişniţarii şi parveniţii din salarii “babane” la “stat”, care cu toţii adoră să se împăuneze cu achiziţii noi şi scumpe…”Norocul” lor câinesc se va sfârşi odată şi odată şi se va sfârşi urât, fiindcă EMOL va aduce la acelaşi numitor comun (d.p.d.v. economic şi, deci, material) toate categoriile sociale cu care dânsa nu se intersectează axiologic…Aşadar, infatuatul care astăzi îţi râde în faţă mâine se va ruga de tine să-i “împrumuţi” şi lui un ban acolo, dacă nu şi ceva de haleală.
ce pilotezi tu nebunule?
si mai ales pe unde? pe aleile dintre blocuri?
Apropo, n-o să vă ajute, măi, Atotputernicul, fiindcă umblați cu fofârlica fără nicio jenă...Cu alte cuvinte, prea vreți să prostiți miliția.
Oricum, mă găsiți mereu aici, pe baricade, ori de câte ori vi se face dor de scărmăneală. Cu negrăit deliciu vă servesc. Prompt și pe comandă :)
Toate elucubrațiile tale pseudoacademice spârcâite pe-aici de-a lungul timpului întăresc convingerea că ești doar un nostalgic obosit al vremurilor demult apuse.
Lasă netul şi mai du-te bă pe-afară cu leatu' tău, poate o mai puneți de-un nămol ceva...
Nu te agita ca acidul carbonic. Voi ține piept tuturor cohortelor de #droghistenți, oengiști și securiști bătrâni (dar de rit nou). Și, bineînțeles, talpa până-n podea! Braț la braț cu prietenii de cursă lungă din banda NOx. Urși polari, ferea, că vin cu mașina de tuns mărimea 3.
nu mi-ai spus inca pe unde pilotezi. vezi ca pe aleile dintre blocuri mai sunt si copii, poate calci vreunul in nebunia ta si iti piere definitiv cheful de pilotaj. sau ....cine stie ....poate ca nu, ca la ce constiinta ne-ai dovedit ca ai, nu ai avea remuscari nici macar pentru viata unui copil !!
Nu, dragule, nu confund nicio porţiune din reţeaua rutieră a oraşului cu un circuit dedicat. DOAR pe autostradă şi DOAR dacă este liber pe sensul meu de deplasare (deci nu risc decât faţă de mine însumi, sic!), se întâmplă să mai provoc barierele cinetice, ca să încerc (subliniez) să mă dumiresc “cât poate duce” maşina. Mai ales că nu m-am încumetat niciodată peste 180 km/h…Un fîs, nu?
Acum (conform schemei tactice din programul emolar de discreditare a dujmanului) vei insera riposta-standard: “Nu eşti pilot profesionist şi nu te-ai format nici măcar la şcoala lui Titi Aur!” (parafrazând, n-am studiat analiza matematică la facultate, ca tine). Dar de ce ar fi nevoie??? Nu caut să demonstrez nimic nimănui, nici măcar mie însumi! Fiindcă – magnum argumentum – îmi cunosc limitele (mă refer inclusiv la pasiuni).
Ador că aduci în discuţie sintagma originală a “statului de drept” şi, implicit, a “justiţiei independente” (de orice control democratic), recte “suspiciunea rezonabilă”. Pe baza aplicării ei senine în cursul anchetei penale, mulţi nevinovaţi s-au trezit condamnaţi (din cauza unor judecători şantajaţi în prealabil cu IDEEA de dosare penale – reţineţi, doar cu ideea, căci se scăpau în nădragi de frică, simpla întocmire a dosarului atrăgând după sine suspendarea din funcţie; pentru sforari, nu conta soarta restului de procedură, ei urmărind strict efectul iniţial). În privinţa mea, aşijderea, pot fi scornite o sumedenie de ipotetice pericole sociale. De pildă, nu-i aşa că oricând aş fi capabil să năvălesc peste un cuplu de pensionari, ca să-i despic cu sadism, iar la urmă să-i jefuiesc de amărâta lor de pensie şi de bruma lor de bunuri? Iar credulii vor pune botul supersonic, dacă “atestă” Mafia că sunt “complet lipsit de conştiinţă”. Aidoma lui CTP, el nu dispune de dovezi, dar “compensează” cu “charisma” de “lider de opinie” (păstrând proporţiile: pe AM). Păi, iată firea/stilul lor de “jurnalişti” : cu cât afirmă mai vocal/gutural (başca gesticulează “sugestiv”, mai ales în direcţia sau în jurul capului), cu atât se închipuie mai persuasivi. Oricum, eu, unul, m-am deprins de mulţi ani cu arsenalul strategic al lui “mainstream media”.
Bravos, măi Securici! Da’ ştiu că nu pierdeţi timpul de pomană. Nu vă întrece nimeni la ticluiri mefistofelice, dar comiteţi o eroare considerabilă: ne subestimaţi crunt, tati! Nu uitaţi că, mai devreme sau mai târziu, războiul psihologic de astăzi se va transforma în război propriu-zis de toată frumuseţea…Şi prea credeţi voi că aveţi de partea voastră toate atuurile fizico-materiale. Vă socotiţi deja învingători. Fatalitatea voastră este aceea că nu realizaţi ce Atu (viu!) Se află în tabăra noastră…
PS. Nu muncesc pe mere pădureţe. Normal că-mi permit şi eu unele “aroganţe”. Da’ serios dacă vă mai înţelege omu’ : dacă se zbate în penurie, repede cu ştampila dispreţuitoare “sărăkie”, iar dacă a prins “cheag”, se trezeşte acea consilieră USR de Timişoara să se afişeze cu un tricou imprimat cu chipul Anei Pauker şi cu un mesaj fără echivoc: “Death to chiaburs”…