Clienții din România pot comanda noul Mercedes-Benz Clasa A facelift. Modelul german este disponibil atât în variantă hatchback, cât și sedan. De asemenea, poate fi configurat în două linii de echipare (Progressive și AMG), pe lângă versiunea standard și cea de performanță AMG.
Noul Mercedes-Benz Clasa A facelift este disponibil cu trei motorizări pe benzină (toate vin în compania unui sistem micro-hibrid la 48V) și un diesel. În prima categoria intră unitatea de 1.3 litri cu 136 CP sau 163 CP, agregatul de 2.0 litri cu 190 CP sau 224 CP, dar și propulsorul de 2.0 litri cu 306 CP sau 421 CP rezervat versiunilor AMG.
Amatorii de motoare diesel au la dispoziție agregatul de 2.0 litri, în 3 versiuni de putere: 116 CP, 150 CP și 190 CP.
Ulterior, în gamă își va face apariția și un sistem de propulsie plug-in hybrid.
În România, Mercedes-Benz Clasa A facelift pornește de la 35.890 de euro. Este vorba despre varianta hatchback, pentru că sedanul costă cel puțin 36.500 de euro cu TVA inclus.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Mercedes Clasa A facelift hatch |
NOUL Mercedes Clasa A facelift sedan |
||
PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4Matic | PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4Matic | ||
ECHIPARE Standard | |||||
A 180 |
136 CP |
35.890 | - | 36.500 | - |
A 180 d |
116 CP 280 Nm |
37.850 | - | 38.190 | - |
A 200 | 163 CP 270 Nm |
37.930 | - | 38.540 | - |
A 200 d | 150 CP 320 Nm |
40.210 | - | 40.820 | - |
A 220 | 190 CP 300 Nm |
- | 40.580 | - | 41.190 |
A 220 d | 190 CP 400 Nm |
41.830 | - | 42.440 | - |
A 250 | 224 CP 350 Nm |
- | 47.932 | - | 48.542 |
A35 AMG |
306 CP 400 Nm |
- | 55.820 | - | 56.430 |
A45 AMG |
421 CP 500 Nm |
- | 76.510 | - | - |
Echiparea standard include, printre altele, faruri cu halogen și lumini de zi LED integrate, jante de 16 inch, tapițerie din piele Artico (artificială) și stofă neagră, sistem de climatizare automată, volan îmbrăcat în piele, sistem multimedia MBUX, navigație MBUX Premium și scaune față încălzite.
Noul Mercedes-Benz Clasa A facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes Clasa A facelift 1.3 benzină |
136 | 5.8 | 8.8 | 35.890 |
Audi A3 30 TFSI |
110 | 5.5 | - | 27.770 |
BMW Seria 1 116i |
109 | 5.8 | 10.6 | 31.680 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mercedes-Benz
Ce sa faci n ai ce sa faci, asta e viata,
Mi a zis mie odata un neamt din Germania (nu din Sibiu) care avea Mercedes ( nu BMW) ca toti nemtii au Mercedes , dar numai aia bogati au sofer. Ghinion cum s-ar zice.
de ce nu ti-ai lua o electrica mai ieftina si cu sute de cai?
si cu S-ul ce sa faci? sa plimbi modelinele iradiate de foame?
Ne spui că există alternative mai ieftine decât Mercedes? Participi și la olimpiade?
Cumpărătorul de Mercedes ar trece cu ușurință la peugeot 308-e sau opel corsa-e, la recomandarea unor bicicliști de pe automarket.
si vezi ca vine intr-un an :))))))))))))
S-a pus problema că Mercedes termic e scump, dar Mercedes BEV e și mai scump.
Pentru un buget limitat, bătut în cuie, consumatorul are opțiunea unei termice sărăcuțe, no-name, sau o belea ultra-low-cost cu încărcare la priză în câteva seri de fumat și de băut în jurul ei.
Consumatorul de Tesla este suprasaturat de problema autonomiei și încărcării bateriei, cu tot cu acces la infrastructura de încărcare, cum ar fi cea din Elveție. La 15 ani, cadou de la tata, poți avea grija acumulatorului. După asta e vorba numai de imaturitate și prostie.