Mercedes-Benz CLA, fratele mai mic al lui CLS, pleacă de la 30.008 euro pe piaţa din România. Preţul este valabil pentru versiunea de bază, CLA 180, echipată cu un motor 1.6 de 122 CP şi 200 Nm. Modelul german este oferit alături de încă două motorizări pe benzină şi de un propulsor diesel. Versiunea diesel a lui CLA pleacă de la 39.060 euro cu TVA inclus şi dezvoltă 170 CP şi 350 Nm. Cea mai puternică versiune disponibilă în gama CLA poartă indicativul 250, are un motor 2.0 turbo de 211 CP, accelerează de la 0 la 100 km/h în 6.4 secunde şi are un preţ de pornire de 40.300 euro cu TVA inclus.
Versiunea de bază a lui CLA este echipată cu un motor alimentat cu benzină, care are o cilindree de 1.595 centimetri cubi, dezvoltă 122 CP la 5.000 rpm şi furnizează 200 Nm între 1.250 şi 4.000 rpm. Motorizarea este Euro 6, emite 126 de grame de CO2 pe kilometru şi este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte, care angrenează roţile din faţă. Această versiune are un consum mediu declarat de 5.4 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.3 secunde. Viteza maximă a celei mai ieftine berline din gama Mercedes-Benz, care este şi cel mai ieftin coupe cu patru uşi din lume, este de 210 km/h.
Strict de dragul comparaţiei, fratele său mai mare, C-Klasse, pleacă de la 33.511 euro cu TVA inclus în compania unui motor 1.6 de 156 CP, care anunţă un consum mediu de 5.8 litri la sută şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 8.5 secunde. În mod paradoxal, CLA este mai lung decât C-Klasse (4.630 mm vs 4.591 mm), dar C-Klasse are un ampatament mai mare, de 2.760 milimetri şi un un portbagaj mai mare, de 475 litri, versus cei 2.699 milimetri şi 470 litri oferiţi de CLA.
Via JatoDynamics
ps. Sunt sigur ca cei cu Mercedes-uri scumpe (CL,S,SLS etc.) nu le pica bine ca Mercedes are si masini destul de accesibile. Cand dai peste 100 de mii de euro pe o masina nu cred ca vrei ca marca masinii tale sa vanda si masini accesibile publicului larg.
dai 30.000 pe masina si inca 15.000 pe optionale.
Cum naiba sa dai 30.000euro pe un motor 1.6 de 122cp, fie el si Mercedes, care este in varianta cheala. ???
In 30.000euro iti iei masina....
Oferta mi se pare foarte echilibrata. Un Merdedes n-a fost niciodata o masina ieftina si asta e unul din atuurile pe care le are clientul la cumparare. Ca orice alt produs din clasa premium de altfel.
Deci zvonurile s-au confirmat. Era estimat ca va costa cam 5000 $ mai putin decat un C Class. Pentru cine are bani in zona asta (30-35K) are deja de unde sa aleaga.
Mafalda, vezi ca iubitul tau legsus 250 HS a fost scos prematur din fabricatie inca de anul trecut din cauza ... vanzarilor rusinos de slabe. Anul trecut in primele 6 luni au vandut 211 bucati iar in luna iunie doar 4. A fost un fiasco bagat discret sub pres de mama taiota. Mai da-ti si tie cate o pauza de ierburi si ia o gura de realitate ca prinde bine.
Bafta Maxima Benz :)
Nu stiu cu cine te certai tu si nu il cunosc nici pe baiatul @mafalda ''inca'' dar pot sa iti raspund eu la intrebare.
Cumva zici de Lexus HS ala de a primit un facelift anul acesta? Ahahaha ce dragut bre zarnesteanu mai esti.Ar trebui sa te angajezi la circ caci am rade pe cinste.Chiar ai un talent aparte sa fi circar.
Poftim bre :http://lexus.jp/models/hs/index.html
ce crezi ca-i logan care nici nu avea servo in anul 2012 !!! pana la noul model...cea mai titrata marca auto din Germania,intreaba orice neamt nativ ce masina si-ar dori,raspunsul va fi Mercedes sau Audi.
Cred ca un Passat CC ofera un pachet mai bun decat acest CLA, la bani mai putini...
Si nu cred ca poate zice cineva ca Passat CC e naspa..
Dar se vede incredibilele cunostinte auto ale unora!
Halal sa pui botu' la un kkt cu stema :))
Oricate nick-uri si conturi ti-ai face, creierul care scrie textele e acelasi. Ti-am spus, da-ti o pauza si iesi la aer curat.
In 2011 n-a fost ultima data cand ai postat. Ai facut-o si cu ceva timp in urma, dar probabil ai pierdut sirul nick-urilor cu care scrii.
legsus de care vorbesti a iesit complet din fabricatie. Lansat in 2010, in 2012 au mai vandut 211 bucati. Pentru ca era o masina taiota foarte scumpa si oamenii pur si simplu n-au vrut-o. Ce e asa de greu de inteles?
In 2013, i-au facut un facelift minor doar pentru piata interna, japoneza sa-si mai scoata din cheltuieli. Atat. In rest nu mai au obraz sa apara nicaieri in lume cu el, nici macar in US.
legsus si taiota nu sunt la primul esec. Si altii au avut lufturile lor si n-a mai facut nimeni atat caz.
-coeficientul aero de 0.22 este o minciuna tipica mercedes, mai degraba este ceva apropiat de 0,28 0,27
-oricum zona mare de presiune frontala anuleaza avantajul coeficie tului
-este o masina grea asdar si cu benzina turbo de 1,6 nu faci nici un scart de consum redus acel 5,4 l este o minciunica eventual cu vreo 2,5 sau 3l mai mult
-mercedica se vrea confortabil dar nu stiu cum ar putea fi daca ma uit la testul autobild.de in spate de la 1.8 m stai uitandu- te la centura probabil dupa ce iesi din masina o sa te uiti silit in jos vreo luna :))
-loc de genunchi este doar ca sa ti se sudeze piciorele la orizontal intre rotula si coapsa :))
-2 ani garantie si peste 30 mii euroi plus fiabilitatea fail din ultimul timp a mercedes?-
-de reviziile periodice nu mai pomenesc
-in noul yaris stau mai bine in spate intr-o masina de clasa mini!!!!!!
-am 5 ani garantie si revizii gratuite in yaris
- mereu mercedes a facut profit urias pe spatele cui scoate banu
-subiectiv spatele arata ca un fund de ratza
-geamurile sunt atat de minuscule incat vizibilitatea e vai vai plus. a da senzatia de cusca
-tetierele scaunelor is atat de stupide incat rapesc mult din unghiul vizual
ca sa il parafrazez pe J Clarkson acest mercedes este:
Epic!!!!!! EPIC FAIL!!!!!!