Motorizarea de bază asigură 156 CP, în timp ce versiunile superioare asigură 170 (C220 BlueTEC) şi 184 CP (C200). Pentru moment, au fost prezentate doar trei versiuni de motorizare, fiecare oferită doar cu transmisie manuală. Gama C-Klasse include mai multe unităţi, disponibilitatea versiunii hibride fiind confirmată deja pentru luna septembrie a anului curent.
Mercedes-Benz Clasa C: informaţiile şi fotografiile oficiale
Versiunea de bază are climatizare automată pe o singură zonă în standard, în timp ce fraţii săi mai mari beneficiază de climatizare automată pe două zone încă de la dotarea de bază. Printre elementele standard interesante în dotarea lui C-Klasse se numără airbag-ul pentru genunchii şoferului, sistemul de monitorizare a detectării gradului de oboseală a şoferului ”Attention Assist”, capotă activă pentru protecţia pietonilor, geamuri cu tentă de culoare, elemente LED pentru blocurile optice faţă şi spate, ornamente interioare piano black, volan îmbrăcat în piele şi altele.
Mercedes C-Klasse - detalii şi imagini ale noului pachet AMG
Printre lista de dotări opţionale se numără elemente care nu au mai fost oferite până acum în gama C-Klasse, preluate direct de la fraţii săi mai mari. O enumerare rapidă ne relevă următoarele elemente: blocuri optice full-LED, sistem audio surround Burmester şi scaune faţă climatizate, incluzând atât răcire, cât şi încălzire, pe lângă versiunea de scaune faţă reglabile electric şi cu memorie.
Mercedes-Benz C-Klasse vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz C180 1.6 MT6 |
156 | 5.3 | 8.2 | 34.100 |
Audi A4 facelift 1.8 TFSI 170 CP MT6 |
170 | 5.7 | 8.1 | 32.370 |
BMW 320i 1.6 Efficient Dynamics Edition |
170 | 5.3 | 7.6 | 35.534 |
Volvo S60 1.6 T4 180 CP MT6 Start-Stop |
180 | 5.8 | 8.3 | 31.134 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Mercedes-Benz
Parerea mea ca isi merita din plin banii.
http://www.buhnici.ro/2014/02/03/video-mercedes-baby-what/
Pai de ce crezi ca se imbulzeste lumea pe la manastiri, sa-si sfinteasca masina? Daca se strica, numai bunul D-zeu ti-o mai poate repara.
As avea si eu o curiozitate: oare gaurile alea in consola pe post de locase pt pahare, tot optionale sunt, asa cum erau la vechiul C?
In rest, numai de bine.
Nu toti producatorii au acelasi caiet de sarcini. Reducand la ideea ta ingusta, ar rezulta un criteriu stupid judecand dupa 0-100.
Aici, Mercedes mizeaza pe confort, ambianta (au cea mai complexa echipa de design interior), statut, etc.
Dupa cate vad, 0-100 nu pare chiar slab la puterea oferita.
Ca 99.99% din comentatori, nici eu nu detin o marca de lux dar imi dau cu parerea ca asa se obisnuieste