Noul Mercedes-AMG SL a fost prezentat spre sfârșitul lui 2021. Acum, emblematicul model decapotabil, dezvoltat integral de AMG, divizia de performanță a constructorului german, a fost lansat oficial pe piața auto din Europa și din România. Prețurile noului model încep de la 169.308 euro cu TVA în țara noastră.
Cea de-a șaptea generație SL va fi disponibilă în două versiuni: SL 55 AMG 4Matic+ și SL 63 AMG 4Matic+. Ambele versiuni dispun de un motor V8 de 4.0 litri, turbo și de cutia de viteze automată AMG Speedshift cu 9 trepte de viteză. Modelul SL 55 dezvoltă 476 de cai putere și un cuplu de 700 de Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h este realizată în 3.9 secunde, iar viteza maximă este de 295 de km/h.
Motorul lui SL 63, identic cu cel al versiunii inferioare, dezvoltă 585 de cai putere și un cuplu de 800 Nm. Timpul de accelerație pentru acest model este de 3.6 secunde, cu doar trei zecimi mai rapid decât SL 55. Față de acesta, însă, versiunea mai puternică atinge o viteză maximă de 315 km/h.
Așa cum reiese din nume, ambele versiuni sunt dotate cu sistemul de tracțiune integrală 4Matic+.De asemenea, noul SL dispune și de suspensie față multi-link cu 5 brațe de control, o premieră pentru un model Mercedes-AMG de serie. Mașina este dotată și cu sistemul AMG Ride Control în standard. Opțional, pentru SL 55 și standard pentru SL 63, poate fi montat și sistemul mai avansat AMG Active Ride Control, cu suspensie activă și stabilizare hidraulică a ruliului. Nu în ultimul rând, SL este dotat și cu un sistem care virează roțile din spate în direcția opusă celor din față până la 100 de km/h și în aceeași direcție la viteze peste 100 de km/h.
Clienții vor putea să aleagă una din cele 12 culori disponibile, alături de 3 nuanțe diferite pentru acoperiș. Jantele au mărimi cuprinse între 19 și 21 de inch și sunt valabile nu mai puțin de 5 pachete de design pentru exterior: Aerodynamics Package, Carbon Package, Chrome Package și două versiuni ale pachetului Night Package.
În România, prețul de pornire pentru Mercedes-AMG SL este de 169.308 euro cu TVA.
via Mercedes-Benz
Din câte am auzit va avea și o versiune SL73 E-Performance sa speram ca nu va trece de 200k
iar la pretul ala iei 2 corvete mai misto.
eu zic ca este foarte foarte bine asa.
adica tu ai vrea ca orisicare sa aiba acces la un Mercedes nou, mai ales la gama superioara??
:)))
lasati ba baieti invidia si jinduiala, Mercedes a fost, este si va ramane mereu o marca pentru elite. hai sa ne acceptam fiecare conditia cu demnitate.
Sa nu confundam elitele adevarate care nu cumpara asa ceva niciodata , cu asa zise ,, elitele '' meltenizate atat din Romania cat si din afara tarii. In orice garaj te uiti la adevaratele elite , vezi doar varfuri de gama de la Bentley si Rolls ( verisuni cu ampatament lung in general si cu sofer ). Iar vreun pasionat al condusului din elita daca e , are o clasica de zeci de ani vechime decapotabila sau coupe de la Jaguar-uri vechi pana la Bugatti depinde de gust pt. ca pretul la ei nu conteaza. Conteaza doar ce e bun si ce le place. Nu ai sa-i vezi in masini de ultima ora la volan pt. ca stiu ce inseamna sa conduci o clasica unde simti masina si nu te conduce ea pe tine. Ii poti vedea si in limuzine noi Phantom VIII EWB etc dar in spate cu paharul de sampanie in mana nu la volan ca Becali.
E bine sa facem diferenta cand afirmam ceva ca sa nu ii bagam pe toti in aceeasi oala ca nu merita.
uite, un baiat din arad termina politehnica la nuremberg in germania la inceputul anilor 2000. copil modest, dar pasionat de tehnica si cercetare, fondeaza acolo, inca din facultate, o afacere cu sisteme de automatizari civile si industriale. de cativa ani are deschisa o filiala si in romania. nu va mai reveni niciodata sa traiasca in romania, dar inca tine mult la tara lui, unde vine frecvent, pentru ca aici are inca parintii, niscaiva proprietati imobiliare, plus echipa lui de 40 specialisti in domeniu si continua sa investeasca in ea.
din afacerea lui si-a cladit o avere consistenta, de cateva zeci de milioane de euro si pasionat de masini fiind, nu si-a refuzat cateva, printre care si un SL de ultima generatie, plus alte exemplare rare de la Mercedes (SLR, SLS) si masini exclusiv de circuit preparate, care trec de jumatate de milion de euro dar si masini de uz zilnic (Macan si Taycan). da, e bavarez, dar la masini e fan stuttgart. si-ar permite orice Rolls sau Bentley, cu soferi lucrand pe ture, dar uite ca din astea nu a vrut sa cumpere. si-ar permite practic orice masina (chiar si yaht, bine, nu ca al origarhilor rusi, dar totusi... de fapt chiar are o barcuta si o casa de vacanta pe un lac din sudul germaniei)...
omul este incredibil de cu picioarele pe pamant, de normal, rational, cumpatat. la o cina am putut schimba cu el idei despre masini ca niste copii, ca si cand am fi fost tovarasi de arme, fara nicio incercare de-a lui de a ma eclipsa in vreun fel, desi era clar si pentru el ca eu nu sunt nici la degetul lui mic, n-am nici a suta parte din valoarea garajului lui. SL-ul il prefera ca masina de weekend, de vreme insorita si pentru calatoriile catre casuta de pe lac. in rest, la birou el cu electrica, sotia cu macanul.
deci rezumand, omul asta conduce un SL de ultima ora in loc sa bea sampanie pe bancheta Bentley/RR-ul propriu, condus de sofer. avand in vedere aceste contraventii, omul nostru mai poate fi calificat ca elita adevarata sau nu?
Pai asta am vrut sa subliniez. Ca elitele financiare se nasc elite nu devin pe parcurs. Baiatul de care zici tu, e un geniu in felul lui ca a reusit de unul singur, dar e parvenit in fata elitelor. A fost copil sarac si acum ii plac jucariile de felul asta ceea ce nu e nimic gresit dar e gresit sa-l incadrezi la elita. Elitele sunt doar cei ce au macar 3 , 4 generatii in spate care au cladit dinastii financiare mai mari sau mai mici si chiar stiu ce inseamna stilul si bunul gust.
De aia am si spus sa nu confundam elitele cu oamenii de rand fie ei si milionari in euro.
Asta ca sa ma refer strict la elita din pct. de vedere financiar si bunurile lor. Acel baiat se incadreaza la elita intelectuala de ex. unde e de necontestat.
Dar ca sa te numesti elita financiara , e musai sa mostenesti mai intai un imperiu si e obligatoriu sa mai pui cate ceva la ce ai mostenit ca sa te ridici la nivelul inaintasilor nu sa vinzi sau sa pierzi tot. Asa au gandit mai toate marile familii americane care la vremea aceea au pornit din ghetouri cand au ajuns in USA din Europa iar cand au devenit bogati , erau doar niste parventi pe langa alte familii sau persoane bogate din Europa cu traditie de sute de ani in spate. Iar dupa 2 , 3 generatii au inceput sa stea la masa bogatilor europeni care s-au si asociat si inrudit cu ele unele. Asta e o regula nescrisa in lumea elitelor ca mai intai sa mostenesti sa intri in elita. Tot ei au spus ca degeaba ai bani multi daca nu ai idee ce sa faci cu ei si confunzi luxul cu opulenta. Nu pretul e important pt. ei ci stilul de viata in special , stilul bunurilor mobile si imobile pe care le si valoarea lor nu pretul neaparat. Am vazut la o familie italiana care a dat in timp vreo 3 papi acum sute de ani , care are imense bogatii si astazi si au un Bentley vechi ( nu mai stiu ce model ), alb de vreo 30 de ani vechime care costa 30 de mii de euro. Dar avea stil...era o configratie mai rara si se incadra in peisajul orasului vechi unde locuia si era valoros nu scump.
Societatea e cladita pe o ierarhie dintotdeauna. Ca sa ajungi in varf , e nevoie de timp. Si toate palierele sociale trebuiesc respectate dar nu confundate si amestecate.