Prețuri Mercedes-AMG EQE în România: start de la 104.000 de euro

de Tiberiu Safta
Miercuri, 06.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-AMG EQE, versiunea de performanță a modelului electric, a ajuns și în România. Clienții vor avea de ales între două versiuni: AMG EQE 43 4Matic și AMG EQE 53 4Matic+. Primul model începe de la 104.160 de euro, iar versiunea cea mai puternică pleacă de la 110.110 euro.

Versiunea de performanță Mercedes-AMG EQE a ajuns și în România. Pe piața noastră, noul model electric a debutat încă din luna martie, însă acum au ajuns și versiunile de performanță AMG. Clienții vor avea de ales între două versiuni: AMG EQE 43 4Matic și AMG EQE 53 4Matic+.

Prima versiune pornește de la 104.160 de euro în România. Aceasta este echipată cu un propulsor electric de 476 de cai putere și 858 Nm. Asta îi permite lui AMG EQE 43 4Matic un sprint de 0-100 km/h în 4.2 secunde și o viteză maximă de 210 km/h. Autonomia acestei versiuni este de 533 de kilometri.

În dotarea standard sunt incluse jante AMG de 20 de inch, faruri inteligente Digital Light LED, lumini ambientale cu proiecția siglei Mercedes la exterior și o capotă activă pentru protecția pietonilor. La interior avem scaune sport îmbrăcate în piele Artico în combinație cu microfibră neagră. Pe planșa de bord avem ornamente din lemn de tei, covoare cu inscripție AMG, lumină ambientală și sistemul de climatizare Thermatic și scaune față încălzite.

Mercedes-AMG EQE 43 4Matic este echipat și cu sistemul multimedia MBUX, precum și cu o serie de sisteme de asistență pentru frânare, menținerea benzii de rulare, limitare viteză și un asistent activ pentru parcare.

Tot în dotarea standard este inclusă și suspensia adaptivă.

Versiunea mai puternică, AMG EQE 53 4Matic+, pornește de la 110.110 euro. Aici avem un propulsor de 625 de cai putere și 950 Nm, din care rezultă un timp de accelerație de la 0 la 100 km/h în 3.5 secunde și o viteză maximă de 220 km/h. Autonomia este de 525 de kilometri, iar dotările standard sunt identice cu versiunea inferioară.

via Mercedes-Benz

Comentarii (7)

  • Dan Voiculescu
    Șase cifre sunt deseori intimidante, beneficiile și satisfacțiile acestor doua alegeri sunt însă pe măsură, incomensurabile.
    9 31
  • omu’
    Prea tare mașina. Deja am văzut destule EQE pe stradă, în schimb E-Class nou (mașină cu motor termic), niciunul. Asta-i dovada că lumea s-a civilizat. Peste vreo 5-6 ani, nimeni nu va mai cumpăra mașini cu motoare termice. Vor fi inutile. Revoluția electrică deja a început de câțiva ani, deși românul de rând s-a dezobișnuit de 1.4 rup asfaltul’ abia recent…
    7 24
  • @pupinbăsău
    Mercedes va da lovitura.
    Este prețul de pornire, cum zici, incomensurabil, tehnologie uzată moral, etichetă de minoritari.
    19 6
  • ..."lumini ambientale cu proiecția siglei Mercedes la exterior"...
    Este ca și cum ai purta frac descheiat la cămașă ca să se vadă ditamai lanțul de aur de la gât.
    14 6
  • andrei
    Poti scoate motoarele termice din Mercedes, dar nu poti scoate si naravurile vechi.
    8 2
  • Mircea Badea
    e mai ok asta, pare mai fluida..si e verde!
    4 16
  • Seamănă cu Fiat Tipo.

    105 000 Euro preț de pornire.

    M-am hotărât să salvez planeta. Nu mai omor balene.
    15 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru