La începutul acestui an, Mazda a reînviat motorul rotativ. Dar, nu cum se așteptau fanii producătorului nipon, care își doreau să îl vadă propulsând un nou model sport.
În schimb, motorul rotativ este utilizat ca generator pentru noua versiune plug-in hybrid a SUV-ului MX-30. Unitatea cu învârte roțile, ci are doar rol de încărcare pentru bateria de 17.8 kWh.
Noua Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV, pe numele său complet, are o autonomie de până la 94 de kilometri, în regim full electric, și oferă o putere totală de 170 CP. Îți reamintim că MX-30 cu zero emisii dispune de 145 CP.
Acum, Mazda MX-30 plug-in hybrid poate fi comandată și în România. Clienții de aici au la dispoziție 5 niveluri de echipare: Prime Line, Exclusive Line, Advantage, Makoto și Edition R.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Mazda MX-30 PHEV |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Prime Line | ||
e-Skyactiv R-EV |
170 CP 260 Nm |
37.790 |
ECHIPARE Exclusive Line | ||
e-Skyactiv R-EV |
170 CP 260 Nm |
38.390 |
ECHIPARE Advantage |
||
e-Skyactiv R-EV |
170 CP 260 Nm |
39.690 |
ECHIPARE Makoto |
||
e-Skyactiv R-EV |
170 CP 260 Nm |
42.390 |
ECHIPARE Edition R | ||
e-Skyactiv R-EV |
170 CP 260 Nm |
44.190 |
Cea mai accesibilă versiune pornește, la noi în țară, de la 37.790 de euro.
Trebuie menționat că și o Mazda MX-30, pur electrică, are același preț de pornire.Pentru această sumă primești jante de aliaj, cu diametrul de 18 inch, tapițerie din stofă neagră, cameră video pentru mersul cu spatele, senzori de parcare față/spate, faruri LED, schimbător de viteze și volan îmbrăcate în piele, sistem audio cu 8 difuzoare și sistem de navigație integrat.
Noua Mazda MX-30 PHEV vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mazda MX-30 PHEV e-Skyactiv R-EV |
170 | - | 9.1 | 37.790 |
Kia Niro PHEV 1.6 GDi |
180 | 1.3 | 9.6 | 43.235 |
Volvo XC40 PHEV 1.5 T4 PHEV |
211 | 1.8 | 8.5 | 49.750 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Mazda
Ulei sau benzina? La ce te referi? :)
Range de 600 km cu rezervor de 50L, plus 85 km electric.
... Japanese efficiency...
Nu accelerează senzațional, poate doar 140km/h, consumă mult, nu arată senzațional și pornește de la 38k EUR.
Si ar cam trebui sa li se faca niscaivai boicot, sa intre in faliment toti astia care refuza sa dezvolte tehnica electrica pe baterii.
Nenorocitii saboteaza tehnologia baterie electrica si se aliaza sa impinga tampenia de tehnologie hidrogen. Care este tot sub pumnul de fier al mafiei petrolului, (doar ca mult mai nasol)