Prețuri Mazda CX-5 facelift în România: start de la 24.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 26.11.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mazda CX-5 facelift poate fi comandată acum și în România. Versiunea îmbunătățită a SUV-ului nipon este disponibil în 10 niveluri de echipare și cu până la 194 de cai putere.

Acuala generație Mazda CX-5 a debutat în 2017. În urmă cu trei luni, SUV-ul nipon a primit un facelift și, odată cu el, o serie de modificări estetice minore, dar și trei niveluri de echipare noi.

Așa se face că, acum, CX-5 facelift este disponibil în nu mai puțin de 10 nilveluri de echipare: Emotion, Challenge, Challenge Plus, Attraction, Attraction Plus, Newground, Revolution, Revolution Top, Homura Plus și Takumi Plus.

Noua Mazda CX-5 facelift poate fi comandată acum și în România. Clienții de aici au la dispoziție motoare pe benzină și diesel, cu puteri cuprinse între 150 și 194 de cai putere. Acestea vin în compania unei transmisii manuale, cu șase trepte, sau a uneia automate cu același număr de rapoarte.

De asemenea, oferta include atât versiuni cu tracțiune față cât și cu tracțiune integrală.

Cel mai accesibil CX-5 facelift pornește la noi în țară de la 23.990 de euro. Este vorba despre versiunea echipată cu un motor de 2.0 litri, pe benzină, cu 165 CP și transmisie manuală. Vine în standard, printre altele, cu jante de 17 inch, tapițerie din stofă, climatizare automată, faruri LED, display central de 8 inch și sistem multimedia Mazda Connect.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUA Mazda CX-5 facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată cu AWD cu Automată
+ AWD
ECHIPARE Emotion
2.0 SkyActiv-G 165 CP
213 Nm
23.990 - - -
ECHIPARE Challenge
2.0 SkyActiv-G 165 CP
213 Nm
26.590 28.690 28.390 30.490
2.2 SkyActiv-CD 150 CP
380 Nm
29.090 - - -
ECHIPARE Challenge Plus
2.0 SkyActiv-G 165 CP
213 Nm
28.290 30.390 30.090 32.190
2.2 SkyActiv-CD 150 CP
380 Nm
30.790 32.890 - -
ECHIPARE Attraction
2.0 SkyActiv-G 165 CP
213 Nm
28.790 30.890 30.590 32.690
2.2 SkyActiv-CD 150 CP
380 Nm
31.290 33.390 - -
ECHIPARE Attraction Plus

2.0 SkyActiv-G

165 CP
213Nm
30.490 32.590 32.290 34.390

2.2 SkyActiv-CD

150 CP
380 Nm
32.990 35.090 - -
ECHIPARE Newground

2.0 SkyActiv-G

165 CP
213 Nm
31.590 33.690 33.390 35.490

2.5 SkyActiv-G

194 CP
258 Nm
- 33.690 - 35.490

2.2 SkyActiv-CD

150 CP
380 Nm
34.090 36.190 36.890 37.990

2.2 SkyActiv-CD

184 CP
445 Nm
- - - 38.490
ECHIPARE Revolution

2.0 SkyActiv-G

165 CP
213 Nm
31.390 33.490 33.190 35.290

2.5 SkyActiv-G

194 CP
258 Nm
- 34.090 - 35.890

2.2 SkyActiv-CD

150 CP
380 Nm
33.890 35.990 35.690 37.790

2.2 SkyActiv-CD

184 CP
445 Nm
- - - 38.290
ECHIPARE Revolution Top

2.5 SkyActiv-G

194 CP
258 Nm
- 35.690 - 37.490

2.2 SkyActiv-CD

184 CP
445 Nm
- - - 39.890
ECHIPARE Homura Plus

2.0 SkyActiv-G

165 CP
213 Nm
34.390 36.490 36.190 38.290

2.5 SkyActiv-G

194 CP
258 Nm
- 37.090 - 38.890

2.2 SkyActiv-CD

150 CP
380 Nm
36.890 38.990 38.690 40.790

2.2 SkyActiv-CD

184 CP
445 Nm
- - - 41.290
ECHIPARE Takumi Plus

2.5 SkyActiv-G

194 CP
258 Nm
- 36.690 - 38.490

2.2 SkyActiv-CD

184 CP
445 Nm
- - - 40.890

Lista cu sisteme de siguranță include Asistent inteligent de frânare în oraș (față), pilot automat, sistem monitorizare unghi mort cu sistem alertă la deplasarea în marșarier și, desigur, sistemul G-Vectoring Control Plus.

Noua Mazda CX-5 facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mazda CX-5 
2.0 SkyActiv-G
165 6.4 10.3 23.990
Citroen C5 Aircross
1.2 PureTech
130 5.2 10.5 25.900
Volkswagen Tiguan
1.5 TSI
130 5.5 - 24.856
Toyota C-HR facelift
1.8 HSD
122 4.9 11.0 25.430
Skoda Karoq
1.5 TSI
150 5.3 8.9 24.051
Hyundai Tucson
1.6 T-GDi
150 6.1 10.3 25.418
Renault Arkana
1.3 TCe
140 5.3 9.8 24.600
Opel Grandland
1.2 Turbo
130 5.0 10.4 20.869
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mazda

Comentarii (7)

  • vaxile
    Ati trecut in tabelul concurentilor masini care nu au ce cauta acolo.
    15 1
  • petrus
    dupa cum se vede celebrul motor cu aprindere prin compresie de la bujie e cel mai tare si mare la consum.
    6 14
  • @petrus - confunzi Skyactiv-G cu Skyactiv-X. Chiar si asa, luand in considerare litrajul si puterea unintatii de 2L, mi se pare un consum absolut normal.
    Eu unul as fi mai linistit sa stiu ca am un motor cu capacitate cilindrica adecvata masei masinii decat unul fortat la extrem cu turboalimentare. Nu mai zic de confort si elasticitate.
    9 8
  • Hmm.. 24k eur inseamna cu 5k euro mai mult decat un Spring.
    Viitorul e electric.
    3 8
  • Și eu m-am mirat de lipsa din ofertă a ”bijuteriei” SkyActiv X.

    În plus, nu cred că se evaluează cilindreea adecvată masei. Ci puterea sau cuplul raportate la masa autovehiculului.
    Iar dacă ne uităm la diagrame, nici nu există comparație între un turbo și un aspirat de aceeași putere. Supraalimentatul are de partea lui elasticitatea și cuplul mare, singurul avantaj al unui aspirat rămânând fiabilitatea.
    Și ca să-nchei cu X-ul, mi se pare că s-a ales doar cu dezavantajele, iar asta la costuri mai mari decât toate.
    6 5
  • @Kap
    foarte corect si pertinent comentariul.
    Din pacate motoarele astea de la Mazda nu aduc nici un avantaj perceptibil. Sa vedem si cum se comporta in timp, cum stau cu fiabilitatea.
    2 4
  • Mai au probleme cu diesel-urile cei de Mazda? Sau acum sunt ok?
    0 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru