Kia a lansat noul XCeed facelift în luna iulie a acestui an. Acesta a primit modificări estetice minore, o linie de echipare GT-Line, dar și motoare electrificate cu până la 204 cai putere.
Acum, noul XCeed facelift poate fi comandat și în România. Clienții de aici pot opta pentru unul dintre cele 5 niveluri de echipare: City, Style, Style+, GT Line și GT Line+.
În ceea ce privește motorizările, gama include (momentan) numai propulsoare pe benzină, cu capacități cilindrice de 1.0 litri T-GDi, 1.5 litri T-GDi, 1.5 litri T-GDi Hybrid Electric (micro-hibrid 48V) și 1.6 litri T-GDi.
Unitățile pot fi alăturate fie unei transmisii manuale cu 6 rapoarte, fie uneia automate cu 7 trepte și dublu-ambreiaj.
Cea mai accesibilă Kia XCeed facelift pornește în România de la 23.188 de euro. Este vorba despre nivelul de echipare City, motorul de 1.0 litri T-GDi cu 120 de cai putere și cutie de viteze manuală. Dacă îl achiziționezi prin programul Rabla, prețul scade la 20.774 de euro.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUL Kia XCeed facelift |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu Automată | ||
ECHIPARE City | |||
1.0 T-GDi |
120 CP 175 Nm |
23.188 | - |
1.5 T-GDi |
160 CP 253 Nm |
24.131 | 25.523 |
1.5 T-GDi Hybrid Electric | 160 CP 253 Nm |
25.316 | 26.244 |
ECHIPARE Style | |||
1.0 T-GDi |
120 CP 175 Nm |
24.632 | - |
1.5 T-GDi |
160 CP 253 Nm |
25.574 | 27.299 |
1.5 T-GDi Hybrid Electric | 160 CP 253 Nm |
26.760 | 28.020 |
ECHIPARE Style+ |
|||
1.6 T-GDi |
204 CP 265 Nm |
- | 28.846 |
ECHIPARE GT Line |
|||
1.5 T-GDi |
160 CP 253 Nm |
27.446 | 29.170 |
1.5 T-GDi Hybrid Electric |
160 CP 253 Nm |
28.631 | 29.892 |
ECHIPARE GT Line+ | |||
1.6 T-GDi |
204 CP |
- | 30.717 |
În standard, modelul sud-coreean vine echipat, printre altele, cu jante din aliaj, cu diametrul de 16 inch, faruri și lumini de zi LED, stopuri LED, tapițerie din stofă, volan îmbrăcat în piele, display central de 8 inch și aer condiționat manual.
Lista cu sisteme de asistență include pilot automat, asistent pentru menținerea benzii de rulare, asistent fază lungă, monitorizare și avertizare atenție șofer, asistent evitare coliziune frontală cu mașină sau pieton, senzori parcare spate și cameră video pentru mersul cu spatele.
Noul Kia XCeed facelift vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Kia XCeed facelift 1.0 T-GDi |
120 | 6.3 | 11.5 | 23.188 |
Citroen C4 X 1.2 PureTech |
102 | 5.7 | - | 20.800 |
Mazda CX-30 2.0 SkyActiv-G |
122 | 5.9 | 10.6 | 23.290 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Kia
Comparativul nu putea include altceva decat motorizarea de drujba de pe xceed. Acel 1.6 T-GDI cred ca atinge suta in 8s, dar trebuia sa iasa bine mazda 3, care pleaca lent si accelereaza liniar.
Un 1.5 T-GDi nu sună rău ca preț, dar rămâne de văzut ce poate.
În rest, la banii ăștia, aș alege, mai degrabă, o Mazda Cx-30
Ai stat mult să te gândești la bazaconia pe care ai scris-o?
Kia aduce anual cate ceva pe mașini, în timp ce Mazda a majorat prețul. :)))
Piața auto are nevoie de o pauză de 2-3 ani până își găsește echilibrul. :))))
Clientul cu 23 k euro cu siguranță nu se poate apropia acum de xceed ceea ce nu justifică o mazda cheală cu tabletă de 2010, controlabilă din fundul curții.
Am înțeles, pentru tine este importantă tableta.
A, stai, și grosimea stratul de vopsea.
În timp ce vw producea salatiere speciale pentru Europa de Est, kia și hyundai ofereau discount pe mașini similare est-vest.
Între timp ăștia au crescut, iar acum își maximizează profiturile. Nu cred că e sustenabil pe termen lung, dar poate vor să dea lovitura acum.
Sunt mulți factori, pandemia a restrâns activitatea, ind auto a tăiat comenzile de cip-uri, ăia s-au reorientat pe segmentul minerit cripto, acum a căzut cripto, în scurt timp va avea toată lumea cip-uri, dar a căzut cerere de auto.
Kia și Hyundai au crescut conjunctural pt că au modernizat oferta și au avut cip-uri. Și-au devorat concurența, iar acum forțează nota. Când vor raporta scăderi și ei, piața auto va fi în cofă, o criză binevenită.
Dispare viitorul 100% electric și interesul pentru dictatorul estic. De la fomiță și friguț.
În configurația de care vorbești era 30k în 2021.
Daca inflatia o mai tine mult in ritmul asta, in 2030, o sa dam 30mii de euro pe un hatchback kia versiunea de baza...
Scad vânzările pe linie. Ineficiența din industria auto a fost împinsă către clienți. Până în 2030 industria auto va redeveni eficientă.
Am văzut-o și puteau s-o dea și cu 40k. Dar altcuiva.
Dealerul construia prețul de pe aplicația on-line, cu vopsea, 30k.
Pret de lista: 27008 EURO+tva, o panaramă de pe stoc.
Resturi de prin reprezentanță or mai fi și cu 29k, configurată de cumpărător, cum ar veni, ceva ce și-ar dori el, trece de 30k.
Minciuni pentru prostuți!
Ai dreptate cum ca Sportage 2019 arata mai bine in interior ca 2022, doar ca trebuie mentionat ca e vorba de primele doua versiuni ale noului Sportage: urban si style, DAR urmatoarele doua versiuni: business - care vine cu tapiterie mixta piele si un fel de catifea, respectiv gt line - piele + alcantara, impreuna cu bordul tableta, cusatura de pe bord, aeratoarele bat total diferit fata de cele vechi - e mult mai bun traseul fluxului de aer, vine inclusiv cu functie de dezumidificare a aerului, plus sistemul audio care nu are nici o treaba cu cel vechi, la o masuratoare a unei reviste auto a iesit cel mai bine insonorizat din clasa suvurilor compacte. Detin modelul din 2017 si pe cel actual, stiu sa fac diferenta intre ele.
XCeed e cam mic in interior si din cauza asta pare cam scump, dar la vremea lui cand a aparut, calitatea era foarte sus fata de celelalte competitoare, acum ca a trecut ceva vreme balanta s-a echilibrat, iar acest facelift nu a adus schimbari majore. Eu personal as alege oricand un Ceed. Stiu cat de inghesuit se statea in Mazda CX3 in spate, dar nu stiu cum se sta in CX30. In XCeed nu e foarte confortabil pt persoane inalte. Forma masinii imi pare in continuare fresh.
Ar fi bine de mers in fiecare showroom si vazut ce poti lua in banii aia, caci povesti sunt multe cu dincolo era mai ieftin si mai bun.
CX-30 trece de 40k.
Îi spui analfabetului să nu mai mintă, dar el nu și nu. :)