În urmă cu o săptămână, Kia a dat startul comenzilor noului Sportage în România. Acum, constructorul asiatic de automobile a dezvăluit și prețurile pentru versiunea full-hybrid (fără încărcare la priză) a SUV-ului.
Noua Kia Sportage HEV este disponibilă la noi în țară în trei niveluri de echipare: Style, Business Line și GT Line. Sistemul de propulsie este format dintr-un motor pe benzină, de 1.6 litri, și o unitate electrică, puterea totală a ansamblului fiind de 230 CP.
SUV-ul poate fi comandat și alături de un sistem de tracțiune integrală, însă acesta este inclus pe lista de dotări opționale.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Kia Sportage |
|
PREŢ (€ cu TVA) |
cu 4x4 | ||
ECHIPARE Style | |||
1.6 T-GDi HEV |
230 CP 350 Nm |
34.498 | 36.045 |
ECHIPARE Business Line | |||
1.6 T-GDi HEV |
230 CP 350 Nm |
37.711 | 39.258 |
ECHIPARE GT Line |
|||
1.6 T-GDi HEV |
230 CP 350 Nm |
39.020 | 40.567 |
Cea mai accesibilă Kia Sportage HEV pornește în România de la 34.498 de euro, cu TVA inclus.
Vine în standard, printre altele, cu tapițerie din stofă, volan îmbrăcat în piele, display central de 12.3 inch cu navigație integrată, climatizare automată și instrumentar de bord digital.
Noua Kia Sportage vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Kia Sportage HEV 1.6 T-GDi HEV |
230 | - | - | 34.498 |
Hyundai Tucson Hybrid 1.6 T-GDi HEV |
230 | 5.5 | 8.3 | 36.128 |
Renault Arkana 1.6 E-Tech |
145 | 4.9 | 10.8 | 26.400 |
Toyota RAV4 2.5 Hybrid E-CVT |
218 | 5.6 | 8.4 | 33.585 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Kia
Acel comparativ cu Arkana s-ar potrivi cu Xceed.
Sportage are tot ce-i trebuie, a evoluat decent, dar pretul s-a dus in bălării, iar grila aia e prea Hyundai.
Să zicem prin absurd că-s mai bune (mai mici sunt oricum), darrr... fie și doar fiind produse-n Slovacia / Cehia, ar trebui să fie clar mai ieftine ca toyo-japoneza.
În rest, totu-i varză ref. info-articole-tabele (ex.: Sportage pornește de la 19.500 € că are încă aspiratul 1.6 de 132 CP - și NU de la 26.000.)
https://www.alvolante.it/primo_contatto/kia-sportage-16-t-gdi-hev-4wd
...la 45K € pt macaronari, dar f. echipată ce-i drept (GT-Line Plus 4WD îi zice.)
PS @obsedatul kiist :-) care-mi administrează pălmi roșii fără număr:
Nu-ți mai pierde timpul cu infatilisme că mașina-mi place, chiar și mecla beștelită de unii i-o apreciez pt. originalitate, stă bine pe drum iar fiabilitatea pare garantată.
...Doar săritul pârleazului la capitolul preț nu-l înțeleg la coreeni -- posibil să le susțină însă tupeul stocurile lor de semiconducători, :-P prin care iau fața altora cu termene de livrare mai omenești.
Și să nu uit: Crăciun fericit și Revelion idem vă urez, că nu știm ce ne mai aduce 2022 (și electrificaților autonomii necongelate.)
Cei cu IQ peste temperatura camerei :-) nu pot fi prea optimiști, dar cum speranța intră ultima-n copârșeu poate-o să fie bine și la vară cald.
Cred ca in ultimele zile am văzut cam toate interioarele SUV urilor compacte in aceeași gamă de preț - actual Hyundai cam bate tot, personal consider ca zona schimbătorului de viteze la Tucson e peste orice SUV premium, practic așa văd eu un auto din 2021! Daca e automată, ce mai cauți cu bățul ăla?!
Kiro - am tot respectul pt tine, dar nu pot compara interiorul lui Rav4 nici cu KIA nici cu Hyundai, este sub cele două dpmdv. Oricum, Rav4 e o idee mai mare ca dimensiune, motoare hybrid cu tehnologie puțin diferită, exterior arată f bine.
Încă ceva, KIA/Hyundai nu mai e ce știa lumea de acum 10 ani, sistemele lor 4x4 au avansat, calitatea materialelor e total alta - e imediat sub premium conform celor ce fac review-uri, antifonarea e senzațională, e clar spre ce se îndrepta. Pare că odată cu noua generație au apărut niste schimbări în foarte bine!
@parere - confirm, ușile trebuiesc trântite sa se închidă pt că e plina de burete fonoabsorbant peste tot, deci totul este etanș, iar aerul nu are pe unde să iasă - o fi de bine, o fi de rău? Ideea e că atunci când închizi ultima ușă trebuie trântită mai tare și se aude mai înfundat ca la X4, care în loc de burete folosește plastic in zonele unde KIA/Hyundai folosește burete (vb strict de Tucson/Sportage, pt că de exemplu Kona are tot plastic).