Constructorul coreean de automobile a lansat SUV-ul electric EV9 în primăvara anului trecut. Acum, cel mai mare SUV cu zero emisii din portofoliul Kia și nava amiral a mărcii poate fi comandată la noi în țară.
Clienții din România au la dispoziție două niveluri de echipare, denumite Earth și GT Line. De asemenea, pot opta pentru o versiune cu roți motrice spate (204 CP, 541 km autonomie), dar și pentru o versiune cu tracțiune integrală. Aceasta din urmă oferă 385 de cai putere și o autonomie de până la 505 kilometri.
Indiferent de alegerea făcută, bateria are o capacitate de 99.8 kWh.
Cea mai accesibilă Kia EV9 pornește în România de la 72.489 de euro, cu TVA inclus. Este vorba despre versiunea cu roți motrice spate, în nivelul de echipare Earth.
MOTOR |
PUTERE CUPLU |
NOUA Kia EV9 |
PREŢ (€ cu TVA) |
||
ECHIPARE Earth | ||
EV9 RWD, 7 locuri |
204 CP 350 Nm |
72.489 |
EV9 AWD, 7 locuri |
385 CP 600 Nm |
76.490 |
ECHIPARE GT Line | ||
EV9 AWD, 7 locuri |
385 CP 600 Nm |
82.379 |
EV9 AWD, 6 locuri |
385 CP 600 Nm |
83.279 |
Echiparea standard include, printre altele, faruri LED, jante cu diametrul de 19 inch, tapițerie din piele ecologică, scaune față încălzite și ventilate, banchetă încălzită, volan încălzit, îmbrăcat în piele ecologică, display central de 12.3 inch, climatizare automată pe 3 zone și instrumentar de bord digital cu diagonala de 12.3 inch.
Acestora li se adaugă o armată de sisteme de siguranță, inclusiv sistem de menținere a benzii de rulare, avertizare atenție șofer, sistem de asistare pentru evitarea coliziunii frontale, monitorizarea unghiului mort, sistem pentru menținerea centrului benzii de rulare și Highway Driving Assist.
Noua Kia EV9 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
AUTONOMIE (km, WLTP) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Kia EV9 RWD, Earth |
204 | 541 | - | 72.489 |
Audi Q8 e-tron 50 e-tron quattro |
340 | - | 6.0 | 75.179 |
BMW iX xDrive40 |
326 | 390 | 6.1 | 80.325 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
via Kia
Pai o Kia mah?! Masina de lux?!
"domne, noi ne consideram premium"
Cand ai auzit ultima data pe cineva sa se laude cu noua sa Kia?
Crapa obrazu de rusine cand spui asa ceva, nu stii cum sa te ascunzi.
Te laudai prin 2010 cand era demn la pret, primeai masina comparabila cu cele mainstream dar plateai pret entry level.
Macar de ar aduce ceva demn de pret dublu, gen 1000cp, autonomie 1000km, dotari cum are maybach. Atunci da, sa zici ca merita 70.000
Realitatea e că asta e mult mai multă mașină decât un 520d. Dacă tu nu poți decât "premium", sa fii sănătos! Trebuie să fie și fraieri pe lume.
Dacă era cum spuneți atunci Stinger era un mare succes, dar nu a fost și chiar este o mașină reușită.
Cine are de dat peste 70 de mii pe o mașină își ia ce-i place și nu ca “urăște” o altă marcă…
Kia vinde și modele care costă sub 15.000, și bine face, deci nici o șansă pentru EV9, ce naiba…
daca ar baga in comparator versiunea 4x4 ar fi intre concurenti ca pret. Dar cu mai mult de 40 Cp peste ei.
deci E mai multa masina
@Alinutza...daca parintii tai iti spun ca esti desteapta crezi ca asa te vad si ceilalti? Pentru ca in Emirate (par exampl) o masina la 75.000 e pentru sarachi. Dar pentru aia "destepti" ca tine, conform legii, de lux.
Apoi, aveai masina mainstream la pret de entry level deci te bucurai la pomana, dar acum te deranjeaza cumplit un pret pe masura dotarilor.
Concluzie1: sistemul tau de referinte e pe aratura pentru ca il schimbi cum iti vine tie mai bine. Si,
Concluzie 2: Alinuța, clar, ai căzut cu capu'n țavă!
Cretinismul nu are limita. :)))))
Dacă era cum spuneți atunci Stinger era un mare succes, dar nu a fost și chiar este o mașină reușită."
Numai tu poți sa te contrazici singur în a doua proporție. Geniule!
- electricele nu sunt bune ca nu au autonomie
- ok, acum au autonomie dar durează mult sa se încarce
- bine, dar costa foarte mult
- 520 la 75k e mai ok decât EV9
…. șoferul, sau mă rog imbecilul, face accident nu mașina!!!