Cel mai sportiv Cee'd oferit vreodată poate accelera până la 230 km/h, viteza sa maximă.
Constructorul asiatic nu a uitat de caracteristicile practice ale maşinii, modelul având un rezervor de 53 de litri şi un portbagaj de 380 litri. Consumul mediu anunţat este de 7.4 litri la sută. Pentru mediul urban, Kia anunţă 9.7 litri la sută, în timp ce consumul extraurban este de anunţat la 6.1 litri la sută. În comparaţie cu versiunea standard, Cee'd GT vine cu jante de 18 inch și o suspensie mai rigidă. Discurile de frână sunt mai mari, Kia urmând să folosească unele de 300x28 mm pentru puntea față și undele de 262x10 mm pentru puntea spate. Etrierii vor fi vopsiți în roșu pentru un look sportiv.
Kia Cee'd GT vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Kia Cee'd GT 1.6 T-GDI MT6 Star |
204 | 7.4 | 7.7 | 20.898 |
Renault Megane RS facelift 2.0 16v RS |
265 | 8.2 | 6.0 | 25.000 |
Mazda 3 MPS facelift 2.3 Turbo MPS |
260 | 9.6 | 6.1 | 29.630 |
Ford Focus ST 2.0 EcoBoost ST |
250 | 7.2 | 6.5 | 29.000 |
Opel Astra OPC 2.0 Turbo S/S GTC |
280 | 8.1 | 6.0 | 29.075 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Kia
Puterea este mai mult decat ok in contextul actual, chiar si pentru un hatch sport, mai ales ca sunt la prima tentativa de genul asta.
Nu s-au aruncat cu minciuni la cifrele de consum si de acceleratie, mai ales ca, in general, in mod real si cronometrat profesional masinile in clasa asta cu greu scad sub 7 sec pt 0-100 (ar face mai putin daca n-ar avea atat de mult cuplu pe rotile din fata).
Pretul este foarte rezonabil, in contextul in care un GTI, spre exemplu, cu doar vreo 15cp in plus costa cat o masina din clasa medie foarte dotata, iar cel mai ieftin model concurrent existent e cu cel putin 3-4000 E mai scump.
Designul, subiectiv, este demential. Curat, agresiv dar nu in mod penibil, fara sa o dea in kitsch prea mult.
Eu l-as vedea mai degraba pe asta concurent mult mai periculos.
Corect, plus ca vine si in versiunea FR, si are si cutie DSG. Cam pe-acolo e concurenta directa, nu ce-au insirat in tabelul de sus.