Jeep Renegade, cel mai mic SUV al mărcii americane, are un preţ de pornire de 22.200 euro cu TVA inclus pe piaţa din România. Valoarea de mai sus este valabilă pentru motorizarea 1.6 E-TorQ de 110 CP, cu transmisie manuală cu cinci trepte şi tracţiune faţă, nivel de echipare Sport. Importatorul mărcii în România a anunţat şi o ofertă specială de lansare a acestui model, sub forma unei reduceri de 10% faţă de preţurile de listă anunţate. Cea mai ieftină versiune diesel, un 1.6 MultiJet de 120 CP, pleacă de la 26.100 euro cu TVA inclus. Pentru tracţiune integrală, cea mai ieftină posibilitate costă 29.000 de euro şi implică motorizarea 2.0 Multijet de 140 CP, o transmisie manuală cu şase trepte şi nivelul de echipare Longitude, al doilea în gamă după entry-level-ul numit Sport. Cea mai ieftină versiune cu transmisie automată este un 1.4 MultiAir de 170 CP, include şi tracţiune integrală şi prezintă nivelul de echipare Limited, având un preţ de pornire de 32.200 euro cu TVA inclus.
Jeep Renegade: specificaţiile tehnice ale versiunii europene
Jeep Renegade - imagini oficiale ale celui mai mic SUV al americanilor
Cel mai scump Renegade oferit pe piaţa din România are motorul 2.0 Multijet de 170 CP, transmisie automată nouă trepte, tracţiune integrală cu reductor, nivelul de echipare de top, Trailhawk, şi costă 35.500 de euro cu TVA inclus. Cât timp are tracţiune integrală, modelul american are cinci moduri de rulare (Auto, Snow, Sport, Sand/Mud, şi Rock). Garda la sol a modelului este de 210 milimetri pentru versiunile 4x4 şi cu 35 de milimetri mai mică pentru cele cu 4x2. Toate motorizările respectă normele Euro 6, iar majoritatea propulsoarelor din gamă au sistem Start-Stop.
Preţuri Jeep Renegade în România |
||
Motorizare | Nivel echipare | Preţ cu TVA inclus (Euro) |
1.6 E-Torq 110 CP M5 4x2 | Sport | 22.200 |
1.4 M-Air 140 CP M6 4x2 | Longitude | 24.800 |
1.6 M-Jet 120 PC M6 4x2 | Longitude | 26.100 |
2.0 M-Jet 140 CP M6 4x4 | Longitude | 29.000 |
1.4 M-Air 140 CP M6 4x2 | Limited | 26.700 |
1.4 M-Air 170 CP AT9 4x4 | Limited | 32.200 |
1.6 M-Jet 120 CP M6 4x2 | Limited | 28.000 |
2.0 M-Jet 140 CP M6 4x4 | Limited | 30.900 |
2.0 M-Jet 140 CP AT9 4x4 Low | Limited | 33.400 |
2.0 M-Jet 170 CP AT9 4x4 Low | Trailhawk | 35.500 |
Jeep Renegade vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE(CP) | PREŢ DE LISTĂ*(Euro, cu TVA) |
Jeep Renegade 1.6 E-TorQ |
110 | 22.200 |
Mini Countryman 1.6 122 M6 |
122 | 23.932 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Jeep
probabil e o masina sanatoasa dar personal, nu ma impresioneaza cu nimic.
E vina celor de la Jeep ca in Romanica TVA este de 24% in timp ce in Germania de doar 19%. Trebuiau, probabil, sa proiecteze o masina cu o garda la sol semnificativ mai mica pentru a se compara cu niste SUV-URIi "de incredere" cum ar fi ASX (19,5) sau S CROSS (17 cm) astfel incat modelul sa fie pe gusturile nemultumitilor din Romania. Cum au indraznit astia sa faca un Jeep care sa coste mai mult decat o Kia Sportage fara sa se gandeasca la ce revolta si drama sufleteasca o sa produca acest fapt in orgoliile ranite ale unor comentatori de pe Automarket care au visat sa-l poata cumpara la pret de Duster! Cata lipsa de inspiratie, Dumnezeule! Cata nedreptate!
Bine zis,bravo!
Fratilor e un Jeep,e o masina pe care te poti baza.Chiar nu arata rau,in realitate arata mult mai bine.
ce vrei mihaita, de asta e zona de comentarii, sa ne dam cu parerea, nu?
mai ales cand vine vb de frumusete, totul e subiectiv.
E drept ca de banii astia iti iei un SUV low cost full si iti raman si bani de motorina pentru cativa ani. Dar problema este pusa total gresit.
Am avut 5 ani un LC120...in primul an l-am ciufulit prin coclauri, i-am spart pernele, burdufurile, am schimbat bara, etc, dupa care am mers numai pe asfalt, unde orice camila are mare dezavantaj. Revenit la berline si la coupe-uri sunt cel mai fericit, am scapat de bocanci, nici nu am nevoie de ei.
De banii astia iti iei si un Golf GTD si un Jimny de tavaleala de exp. si esti mult mai Happy decat cu al catar.