Lista de dotări standard, corespondente nivelului de echipare Limited, includ faruri bi-xenon cu aprindere şi reglare automată, spălător de faruri, sistem Uconnect cu Bluetooth şi comezi vocale, sistem multimedia cu ecran tactil de 8.4 inch, sistem audio Hi-Fi Premium Alpine de 506W cu 9.1 canale, acces fără cheie, climatizare automată pe două zone, cruise control şi multe altele.
Sistemul de tracţiune integrală Quadra Trac II, cu diferenţial axa faţă şi axa spate nu lipseşte din lista de dotări standard, după cum este şi cazul ESP-ului, a sistemului de control al tracţiunii Selec-Terain, a tapiţeriei din piele şi altor echipamente. Modelul se mândreşte şi cu jante din aliaj cu diametrul de 18 inch în standard, ţeavă de eşapament cu ieşire dublă, cromată, tetiere posterioare active, windowbag-uri şi numeroase elmente de siguranţă. Importatorul mărcii în România are şi un preţ special de lansare pentru Jeep Grand Cherokee facelift, cea mai ieftină versiune costând 48.600 euro cu TVA inclus. Toate versiunile de echipare sunt incluse în ofertă, versiunea SRT8 având un preţ de lansare de 74.700 euro cu TVA inclus. Oferta de lansare este valabilă în limita stocului disponibil şi este valabilă o perioadă limitată de timp.
Jeep Grand Cherokee facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Jeep Grand Cherokee facelift 3.0D V6 AT8 Limited |
250 | 7.5 | 8.2 | 54.000 |
Nissan Pathfinder 3.0 dCi 7locuri LE |
231 | 9.3 | 8.9 | 54.680 |
Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI BlueMotion tech auto 4wd |
245 | 7.2 | 7.6 | 46.083 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Via Jeep
Pretul lui corect ar fi la nivel cu Touareg. Nu merita mai mult de 40- 45 de mii (full) nici Touareg nici Jeep.
Si cand ma gandesc ca sunt unii care isi configureaza un Touareg pe la 80 de mii :))) ....mare prostie.
Hai sa zic ca SRT-ul este ceva mai deosebit...dar pe la un 60 de mii maxim cu toata lista de optionale. Am vazut ca unul bine dotat sare de 100 de mii. Total nejustificata suma.
Singurul SUV cu traditie care isi justifica banii este Range Rover. Iar daca nu iti plac masinile patratoase alegi Porsche Cayenne care si el face banii. Au un pret mare si ele dar cand esti cel mai bun iti permiti sa ceri mai mult fata de ceilalti. X5-ul nu l-as lua decat second cu maxim 25 de mii generatia a doua care mi se pare cea mai reusita. ML nu imi place dar e ok si el in limita a 55 de mii. Iar Q7 doar daca vrei spatiu si el in limita a 50 de mii.
ps. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu Jeep sau alte marci si modele de SUV. Pur si simplu asta e realitatea...unele au un pret mai mare decat valoreaza ele cu adevarat.
Mai taie din ele, da-le drq...
E capabil in off-road,design-ul e superb si interiorul tinde spre premium. Imi place si Touareg,dar Jeep-ul e mai bun la orice aspect.
Daca mi-as permite si ar fi sa aleg un suv din clasa asta,cu siguranta Grand Cherokee ar fi alegerea mea.